70 graden…??
ik weet dat dat anders is dan in NL, maar kan me er echt nix bij voorstellen, pppffff… arme jongens!
ja zo vreselijk heet, dan ze moeten echt zoveel drinken, anders drogen ze uit, maar mijn neeft zegt dat het niet weg te krijgen is zoveel water…hij is in 1 week al 5 kilo afgevallen
mmmmmhhh…:unibrow:
enheummmmm ik denk dat ik er maar 3 weken heen ga ofzo makkelijk kwijt te raken die kilootjes toch 3x5=15 mmmhhhh…lijkt me wel wat
Wat een temperaturen zeg! Zijn onze mannen daar niet gewend. Hopen dat het snel wat rustiger wordt daar in die regio.
Leuke foto trouwens!
@ viva, ja en dan kom je weer thuis en dan zit er zo 20 kilo weer aan!! is nie goe nie goed nie goe
meisjes tnx voor de punten weer…
Leuke foto’s Viva,maar 70 graden das toch niet te doen…
Ook gefeliciteerd met je hubbie dus vandaag de officiele dag.
ja is toch wat moet ik vanavond met abraham naar bed:tssk:
ik zit hier op de bank als een zombie…er komt echt niets uit mijn handen…veel te veel gedaan…de afgelopen dagen, en ook nog half kachel van de griep…nu alles achter de rug is komt het geloof ik in alle hevigheid terug…hele dikke koortlip komt op…en alles doet pijn…pfffff…ik wordt geloof ik ook ouder…hahahaha
Bloem, ik ga dan 2 weken genieten van mijn askim :wub: Maar ook van Gumbet natuurlijk!!
Ga weer met mijn ouders :hihi: want mijn vriendinnetje gaat gewoon over 4 weken alweer!!! :finger:
x
Viva,Abraham weet in ieder geval waar de mosterd wordt gehaald
Cyn,ga je nooit alleen naar je askim???
turkije lover…dat mag ik hopen na 50 jaar dat ie weet waar de mosterd gehaald wordt…hahahah:unibrow:
@ viva, nou hij ziet er nog goed uit hoor!!
wees blij dat je hem lekker naast je in bed mag hebben
enneuhm doe maar ff lekker rustig aan. zo druk geweest de afgelopen dagen en dan grieperig,
ziek maar lekker uit, strax moet je gezond en al op vakantie!!
@Tr-Lover… Nou weetje… Ik zou het wel willen… Maar Askim moet ook gewoon werken… en dan zit ik daar… En mijn ouders willen altijd wel gewoon lekker meegenieten van 2 weken vakantie… Mijn ouders zijn heel makkelijk… Dus als ik heel laat thuis kom, of de volgende ochtend pas… zul je hun niet horen… (zolang ik niet chagerijnig ben) :evil:
x
ja nu heb je overdags nog een beetje aanspraak aan je ouders,gelukkig dan maar dat ze niet zo moeilijk zijn en je gewoon je eigen weg kan gaan.
ideaaLL!!
echt niet leuk om in je uppie op vakantie te gaan hoor
neem dan maar een stel mensen mee! hahahaa
Ja is heel lekker hoor!!! En het is nog leuker als er dan zo’n schat in Gümbet aanwezig is als Bloemmie!!! Kan je ook veel lol mee beleven!!!
x
sh*t kan nog steeds weer geen puntjes weggeven…