TTT deel 37!!!

@Bloem, deal :wink:

@Roanna: mijn tafelheer gister was een kleine dikke sri lankaan ofzo haha :tssk:

wat kan je trouwens met al die reputatiepunten, dank je Roanna…kan je daar wat leuks mee doen…

@Viva: Graag gedaan hoor en je kunt die punten dan sparen voor een tuin-bbq ofzo. Ha, ha. :teeth:

o gezellie … bij jou

He bah :unibrow::eek:

wat een baggerweer buiten zeg, het regent hier nu al uren…wanneer houd het op!!! Ik ben blij als ik volgende week in de plain stap zeg…met dat weer hier…

NeeViva, voor zo’n bbq-apparaat… kun je die punten sparen. Of elektrische tandenborstel. :unibrow:

En dan mag het natuurlijk ten alle tijde bij ons in de tuin hoor! Pa de problem. :zon02:

Ja lekker hoor Viva. Heerlijk vooruitzicht hoor! :thumbsup: :vak02:

@Roanna, tis maar wat je voorkeur is :tongue: Er zullen vast wel mensen op kicken…

kijk ik net op de 14 daagse verwachting van het weer voor turkije…loopt ie maar tot 2 augustus wat heb ik daar nu aan:wacko::wacko::wacko::wacko:

getver cyn…

Viva, haha nou ja het ken toch… Je moest eens weten hoe mijn Askim eruit ziet:unibrow:

op elk potje past een dekseltje!!
whahahaaa

zucht… geen zin meer, nog tot 8

iedereen zeker weer in de keuken en aan het diner… :paranoid:
stilletjes ineens!

nee denk het nog niet is nog te vroeg Bloemmie…ach arme jij tot 8 uur schiet niet op dus.

zal wel loslopen cyn…:nod:

@ viva, jij eet toch meestal best wel vroeg??

tis hier trouwens roze maandag, zag al een paar leuke figuren op T. centraal station rondlopen…hihihihi

ja mijn piepers staan al op het vuur

van die lekker guys bloemmie

gefeliciteerd met deel 37 hoop dat ik dit keer meer kan reageren hier, maar zal voorlopig.

Groetjes en een fijne avond.
Jac

o VIVA gefeliciteerd met Hubs!!