TTT deel 37!!!

@ brenniej ja hoor levendig :wub: zucht… zwijmel :wub: wel apart dat hij je meteen 4 weken bij hem thuis had,… hihihih maar gaaf

zie me vader al kijken als ik ineens aan zou komen zetten, terwijl we daar met 5 in een 2 kamer app zitten, ja dis mn vriendje, uit zus en zo, en hij blijft 4 weken… joepie!!
toch een cultuurverschil denk ik… zou hiero niet zo snel kunnen denk…

@ turkijeLover; ben jij wel is bij ze familie geweest?

Ik heb dus ook niks met chocolade, kan er niet warm voor lopen. Maar drop

en Bren, hoe reageerde die ouders van hem op jou, een blank, nederlands meisje…met andere culturen en achtergronden,als die mensen die ook nog eens in de bergen wonen…vertel

Jaa,… maar werd met open armen ontvangen!!.. en die mensen zijn zooo lieff,… ben ik zooo blij dat ik ze eind oktober weer ga zien!!..

Maar het gekke nog van alles,…
Is dat zijn ouders, hun bed afstonden aan ons!..
en hun vervolgens op een matrasje in de andere huis/slaap kamer gingen liggen bij ze broertje en zusje!!!

Lijkt me voor beide kanten niet makkelijk

@ Brenniej & Turkije-lover: wel lief, altijd dingetjes opsturen!!

@ Brenniej: vertel vertel, we willen alles weten!

@ Turkije-lover: misschien heeftie geen beltegoed? Het kost hem toch ook geld als jij belt? Of werkt dat niet zo? Bij mij iig wel, want ik heb een abbo.

@ Bloem: alsje in Rusland bent moetje kijken of ze ‘Geisha’ (Gaisha spel je het geloof ik) chocolade hebben. Ik weet zeker dat ze het in Estland hebben, maar dat is dus 's werelds lekkerste chocolade!!!

Ja,maar tis niet een standaard turkse familie zal ik maar zeggen.

weer lekker geweert, weer hartstikke druk
morgen lekker mijn vaste vrije dag

@bloem: ja weer gezellie boodschapjes gedaan in dld

@ brenniej, owh das redelijk ongewoon dat jullie samen mochten slapen…
voelde je je niet vreselijk opgelaten
ikke had dat wel
die mensen zijn zo gastvrij en dan denk je bij jezelf… jeetje, ik KAN gewoon een hotel betalen, maar ja, das dan weer onbeleefd en tis allemaal zo verwarrend soms!

@ cris kijk dat zijn de tips die ik zoek!! hahahahahahaha
st petersburg in 6 weeks here i come! hahahahahahah

nou dan zijn ze heeel erg modern hoor, dat had ik dus echt niet verwacht, ik weet niet of jou Askim ook een zusje heeft…ben benieuwd of ze dan ook hun bed hadden afgestaan aan haar en een nederlandse jongen…
Hoe oud is jou Askim…

Jaa, het leven daar is gewoon zo anders…
Ik wist ook even niet wat ik zag toen we maar verder reden die bergen in,…
eerst kwamen we voorbij dorpjes om de 5 minuten, werd steeds minder…moest ook egt wel even slikken…

Maar goed,… die mensen zijn zoo lief,…

En jaa dan het egte turkse leven daar:
Eten op de grond…
Een kamer van 3 bij 3 waarin alles gebeurt,…haha
wc is buiten…
Mams is de hele dag bezig met eten maken,…en met de beestjes verzorgen Jaaaa de geiten en de schapen en de kippen haha!!

douchen… NEEEE…Niet vaaaakkk!!
water warmen als de douche het weer is niet deed…
en je daar mee wassen!!

enz enz…

Cris,koste hem geen geld en bel met me vaste telefoon,maar als hij aan het werk is kan hij niet opnemen,maar dacht probeer het gewoon.Normaal bel ik in het weekend s’ochtends voordat hij gaat werken,maar dat ging dit weekend niet

He linda nog bericht gehad??

en nee, als jij vanuit nl naar een turks nummer belt betaal je nix
als een turk jou belt op jouw nl nummer kost het jiou ook nix

als je gebeld bent en jouw nummer is op dat moment (met jou) in het buitenland, dan kost het je ook geld, van de grens naar waar je bent… komt omdat de beller niet kan weten waar je uithangt met je mobieltje en het dus niet eerlijk is dat de beller de kosten zou betalen!

@ Bloem: jaaa ik voelde me heel erg opgelaten!!.. maar niet alleen daarover…eigenlijk over het feit…dat IK daar zie dat die mensen zoooo weinig hebben!!..
ook ze moeder…als ik haar in haar ogen keek…zag ik alleen maar zorgen…snap je wat ik bedoel!

Zoo gastvrij… me alles geven…
En zeg nou geen nee…want dan beledig je ze juist!:frowning:
maar ooohh zo moeilijk om het allemaal aan te nemen!!

Ik heb ook maar een paar keer boodschappen gedaan…
Jaa moet toch wat…
en dat konden ze wel hebben gelukkig!!

Brennie,dat heb ik ook meegemaakt toen een vriendin van mij ging trouwen in de buurt van gaziantep,echt zo’n bergdorpje en iedereen sliep in de woonkamer me vriendin sliep met haar aanstaande in een huis van een oom en ik kreeg me me vriend een aparte kamer…

@ brenniej… onvoorstelbaar he? en maar eten eten en eten… hihihi
en koud douchen voor zover en je haren helemaal vet enzo… maar toch, zielsgelukkig!!
toch vraag ik me af of je/ ik nog zo gelukkig zou zijn als ik 24/7 zo zouden moeten leven…
je weet toch wat er in de wereld te koop is, dus waarom settelen voor minder… toch?

eigenlijk slaat het nergens op…als je in maastricht woont en belt naar luik, wat 20 kilometer verderop ligt betaal je meer als dat je in maastricht woont en naar groningen belt, dat is veel goedkoper