@ Bloem: jaa aacchh… Ik vind het gewoon leuk om wat te sturen!![]()
En hij is er ook weer blij mee!!
En als ik hier een vriend zou hebben… uhhh i dont no… nooit gehad Hier…!! Askim is the First!![]()
hahahaha owh wat heerlijk :wub: hoe lang zijn jullie al samen/ hoe lang ken je em al??
Oh, gelukkig dan maar Marion. Anders had je daar weer achteraan gemoeten.
brrrr…witte chocolade…veel te zoet, en veel te vet…nee ook geen chocolade van die paarse koeien ook niet lekker…
wel bonbonblok, die is wel lekker
@ Bloem: Ik ken hem al 4 jaar,… maar dat we echt een relatie hebben is vanaf vorig jaar April!![]()
owh tell me more tell me more
sucker 4 a romantic storie!!
hahahahaa
Viva: Witte chocola…lekkkerrrrstee chocola die er is!!.. maar indd die in dat paarse papiertje is niet lekkerr…Baahh…
Ik lust geen ene chocolade. :paranoid: Mooi mazzel mee dan.
Bren…en heb je hem in die 4 jaar ieder jaar nog gezien, of hoe is het gekomen, we willen natuurlijk wel alles weten…(als je het tenminste kwijt wilt, zo niet maakt het ook niet uit hoor)
Ik vind het ook altijd leuk om wat te sturen en vooral om te zien als ik er dan ben dat hij de boxers van hier aan heeft;)
Ik probeer hem nu al een paar dagen te pakken te krijgen,maar helaas wordt niet opgenomen :crybaby:
@ Bloem: whahaha!!.. :unibrow: :unibrow:
Ja Brenniej, vertel! :wub:
meen je niet, een vrouw die geen chocolade lust…er zit een hormoon in wat wij vrouwen missen, vandaar altijd die trek in chocolade, en mannen bezitten dat hormoon zelf, vandaar dat hun niet zo veel chocolade eten…![]()
@Viva
MMMMMMMMM bonbonbloc … kan er niet vanaf blijven (heb ik trouwens met alle chocola). Moet gewoon in 1 keer op. Laat ze daarom de laatste tijd maar in de winkel liggen. Weet nog toen ik zwanger was, ontzettend misselijk maar dat ding moest naar binnen.
puur, wit, melk, met nootjes, met rozijnen, in een bonbonbloc maakt nix uit!! als ikke het maar op mag eten… jammie jam jam
heb nix met chips of drop, maar chocolade…jaiks…
@ brenniej,… jajaja kom op!! hahahaha
@ turkijelover, owh jee… das mooi balen dan!? snap je toch niet> neem gewoon op weet je/.///grggrgrgr
Nee eg nie Viva. Je maakt mij er niet blij mee.
Heel af en toe heb ik weleens trek in een mars ofzo, maar dat meer om mijn suikerbehoefte te bevredigen op dat moment. Oh, wat zeg ik nu weer? Neem me niet kwalijk! :paranoid:
Nee, ik zal wel weer zo’n raar geval zijn, maar ik lust echt geen spullen van chocola.
maar ik wil het best vertellen hooor!!!
ik heb hem ook 4 jaar elk jaar weer terug gezien!!..En er was elke keer wel iets dat ons naar elkaar toe trok… Maar toch was het het net niet,…!!
Ik was ook met me ouders enzo… jaa is dan toch anders…!!
Dus noemde Hij me maar elke keer SISTER…hmmmzzz zo als ze allemaal doen!!,…
Maar als ik dan hier thuis kwam hadden we ook best regelmatig contact enzo!!,…
nou okeee dat is zo een paar keer doorgegaan als ik vrolijk met paps en mams mee ging!!!..
Totdat ik vorig jaar met een vriendin samen ging,…
En hem toen weer terug zag… Jaaaa… was het ineens raak!!![]()
En daar begon onze Lovestoryy!!!
Toen ik thuis kwam van die vakantie… Was ik helemaaal hotel de botel!..hahah…
Dus had ik met askim afgesproken dat ik hem in wintertijd zou komen opzoeken!..
Nou zo gezegt zo gedaan!!..
Ik in me eentje naar Ankara gevlogen…! Ennn jaa daar was die…!!
4 weken daar bij de family gebleven…! was egt een hele ervaring,…!
Ik denk ik landt in Ankara… nou Hij woont wel beetje in de stad…
Nou DUS NIET!!! ECHT HELEMAAL NIET!! whahaha…
We reden maar verder en verder de bergen in!!..
Zeg eigenlijk maar 60 jaar terug de tijd in!!..
Maar zo veel van geleerd van die tijd dat ik daar ben geweest!!
En toen wist ik het zeker…!!!
We gaan er alles aan doen om bij elkaar te komen!!..
Beetje heeel snel verteld maar anders ben ik uren bezig!!
en jullie kunnen je er vast wel wat bij voorstellen!l;)
Het stadsmeisje met de boerenjongen!!..
hahahaha
Lijkt wel een film!![]()
Zie het helemaal voor me Brennie.
Ja Bloem,zeker balen,maar ja hij werkt nu eenmaal veel en lang en overdags kan ik niet bellen op me werk.Maar net wat je zegt neem gewoon die telefoon op grrrrr…Ik bel anders morgen wel naar het hotel
Oh mooi Brenniej. Wat romantisch. :wub: