TTT deel 37!!!

Voorlopig zit momenteel alles vol, was net op het nieuws…geen reis meer te krijgen, ja 4 dagen naar portugal…het is de moeite

Ja uhhh, had ik ook niet toen ik nog zo jong als jou was Toos. :evil: :unibrow:

Nee das waar, eerste bejaardenkwaaltjes he. :smiley:

Nog even dan krijg je je 65+ pas

Met het woordenboek smsen dat lukt mij niet,maar zo gaat het ook wel.

Brenniej,5 dagen dat is echt super snel…Stuur je vaak wat naar je askim en weet je ondertussen nog wel wat je sturen moet,ik vindt het steeds moeilijker worden

dank je Toos…ikke ben 45 valt toch wel mee, maar die pc he…die verknoeid je ogen…echt wel
ik ben echt zo kippig als wat zonder bril, heb voor veraf geen bril nodig hoor maar alleen voor het lezen…zie echt niets…een grote waas.

@ brennie duurt inderdaad lang. En die 6 weken in turkije dan gaat de tijd voor jouw en je vriend langzaam. :wink:

TurkijeLover; jaa ik stuur regelmatig wel wat, maar het wrodt steeds moeilijker indd,… haha… maar meestal stuur ik gewoon wat leuke kleine dingetjes…en altijd stroopwafels…!! daar vraagt die altijd om!.. en foto;s…muziek,…beetje van dat soort dingetjes…

Jan, thats me, heeft een bod van 140 euri’s geplaatst

Klopt Viva, heb ik ook net gezien op de tv. Dus de reisorganisatie’s hebben dit jaar ook niks te klagen zo. :zon02:lijkt mij.

@Toos, Ja, eg wel en dan de rest nog van het ouder worden. Ha, ha. :wink:

@Bloem
Tuurlijk hebben we internetbankieren, had daar ff niet aan gedacht. Gecheckt en alles ok!

Sms-sen doe ik zelden. Bel liever en is net zo snel.

Ik ben net zo jong als jij Viva en geen leesbril. Verder ben ik wel kippig hoor

@Roanna: iets van bulten op rare plaatsen toch

Brennie,ik meestal een t-shirt of boxer en een geurtje en chocolaa daar is hij gek op.

ppfff kan het niet eens bijhouden terwijl ik er gewoon bij ben!!

@ sms-en, deed het eerst nooit, stuur bijna altijd wat terug, maar dan blijf je bezig!! vreselijk!!

@ bieden, doe maar niet te veel ofzo, wil wel ook serieuze mensen erop enzo…

TurkijeLover: jaa die zitten er bij ook wel is bij!:wink: Askim heeft allemaal boxers met van die NL teksten!;)… Nu maar hopen dat alleen IK ze lees!haha…
En chocola,… jaa maar dan wel witte!..die vind die het lekkerst!

wat lief dat jullie je vriendjes van alles sturen enzo…
mazzelaars, als jullie een NL vriendje hadden, zouden jullie dan ook zoveel geven/ sturen

@ roanna, ga je daarom met je schoonzus op vakantie…? scheelt weer een kaartje?

@ marion, tis niet altijd ellende he??

ik werk al 9 jaar met een pc…de hele dag erachter, met apparatuur die met laser leest, en dus geen fel licht kan hebben in het kantoor, dus de lamellen zitten bijna helemaal dicht om geen buitenlicht naar binnen te krijgen…dus eigenlijk zit ik in het schemer…en dan achter het beeldscherm is echt moordend voor je ogen. Heb daardoor ook een pc bril met leesgedeelte vergoed gekregen van mijn werk, omdat ze weten dat je het daardoor verziekt…ik lees dus eigenlijk altijd in het donker de kleinste lettertjes wat op de formulieren ook nog eens met rode inkt gedrukt is…
Ben daardoor dus de lul.

Ja zoiets ja. :lol: Nou, een collega (jaar of 38) van mij had er vorige week een in de bilnaad zitten en die is 2 x weggesneden door haar huisarts. Brrrrrrr moet er niet aan denken.

las laatst dat ze in turkije witte magnum met nootjes hebben!!
whahahaa, dat lijkt me dus echt de ultieme samensmelting van lekkel!!