TTT deel 37!!!

ja stomme is, dan hebben ze 1 kamer, waar ze altijd met het hele gezin slapen (perfecte anticonceptie zou je zeggen :wink: ) en dan kom jij als gast daar aan en dan doen ze toch werkelijk alles om dan toch te zorgen dat jij/ jullie apart en met privacy kunnen slapen!!

in die traditionele gezinnen kan en mag nix, maar daar hebben ze dan wel begrip voor en dan regelen ze gewoon dat het wel kan en dan denk ik: waarom creeer je dat niet voor jezelf… maar goed, zal wel mijn westerse blik zijn ofzo

@ viva, ikke heb soms hiero ineens een belgische ontvangst qua netwerk, dan moet ik ff wachten en dan ben ik weer nederlands… hahahaha belachelijk!!
maar ja, stond ik in yaliciftlik op het strand, dan belde ik via vdfone griekenland, en dat viel binnen de europa bundel… hehehehehe

Maar echt het is zo gek!..
ook als ik daar op straat liep…
Ik voelde me net een kermisatractie hahaha
Iedereen kijken!!,…
Ik moest overal mee naar toe… overal thee,…en jaaa hoor weer eten!!!
Pffffff…
zat tot aan me nok toe vol…
maar je moet maar blijven eten,…alsof je jaren niet hebt gegeten haha

Dames,ik ga :slapen:.Fijne avond nog en tot morgen

:dag:

volgens mij weten de mensen in de bergen heus wel dat als ze naar de kust gaan ze een totaal ander leven aantreffen, en voor jou Bren lijkt het me vreselijk moeilijk om mezelf een houding te geven daar, bij al die mensen die niets gewent zijn, en somber leven, met alle armoede van dien, maar die mensen zien hun zoon gelukkig…en dat is het belangrijkste.
Voor jou is het moeilijker…want eigenlijk wil je die mensen niet tot last zijn, en ook wil je vanalles geven, met het gevaar dat ze je beledigd.

maar daarin tegen…
ik mis die warme avondjes…allemaal bij elkaar…
Muziek, dansen, eten, drinken!..

Hmm zucht!!.. je kent het allemaal wel…

@ turkijelover, slaap lekker, hopelijk krijg je je vriend snel te pakken

@ brenniej en jij hebt nog donker haar!! hahaha, ikke werd in de metro in ankara gewoon aan mkn haar geplukt!! hahaha, maar ongemakkelijk kun je je idd wel voelen ja

vraag me af hoe dat strax zal zijn, lees dat al die chinezen, tibetanen, nepalezen, thai, laotianen, vietnamezen, birmanen, cambodjanen, maleisiers met je op de foto willen!! dan ben jij zeg maar de attractie!! hahaha

Bloem…ik weet niet hoor, maar volgens mij hebben ze altijd meer dan 1 kind…dus anticonceptie door met zijn allen op `1 kamer te slapen…ik weet het zo net nog niet.

@ Viva: jaaa de eerste week voelde ik me zo, maar daarna…moet je maar gewoon hetzelfde als hun doen…
ik kon me daarna ook wel heel makkelijk aanpassen!!

Had het eerst laatst nog met Askim over…
Dat hij zoooooo zenuwachtig was toen ik de eerste daar kwam…
om dat hij heus wel weet…dat mijn leven eigenlijk het tegeovergestelde is dan zijn leven…!!
aaaaahhhhh

@turkijelover: Slaap lekker

klopt in Bodrum kreeg ik ook diezelfde provider van griekenland…

@ Bloem: jaa dat klopt, dat ze allemaal met je op de foto willen, want me tante is ook die kanten op geweest!!.. en dat vertelde ze indd!!

Oke dames. Ik ga er ook weer een eind aan breien. Zwijmelen jullie nog even verder en ik lees het graag morgen weer.

Weltrusten allemaal. :dag: :kus:

@ viva, daarom zei ik ook, goede anticonceptie… zou je zeggen :wink:
is het dus niet, ze vinden altijd wel een manier… snappie?? nou ja, tis al laat!

uhm denk denk… wa wouk ookalweer zeggen…

Ik ga ook mn mandje opzoeken. Slaap lekker allemaal:slapen: :dag::dag:

Roanna sweet dreams

Slaap lekker!!!

owh ja
@ brenniej, toch wel apart dat ondanks dat je vriend nerveus was, hij er toch wel vertrouwen in had, dat het goed zat en dat jullie 4 weken samen konden zijn (en met de rest van de familie :wink: )

en hebben jouw ouders hem ook nog ontmoet nadat het ‘aan’ was tussen jullie??

volgens mij gaat iedereen hier nu plat, nu voor degene die gaan slapen,truste meisjes.

@ roanna en toos truste, droom maar fijn (hoef ikke het niet te doen!)