TTT deel 37!!!

@ beps :thumbsup: leuk met de dames naar HP… hihihi. terwijl het toch echt niet zo’n chickflick is als breaking and entering… hahahaa, zwijmel :drool: op jude law

enneuhm… wacht maar niet op mij met het eten, had het laatst met mn ouders erover, dat het echt al eeuwen geleden is dat ik gekookte aardappels op heb en dan bedoel ik dus echt jaaaaren…
ff goed nadenken, toen ik nog thuiswoonde…laatste 2 jaar aten we dat ook niet meer, dusseuhm… 8 jaar geleden :paranoid: mis er nix aan :biggrin:
maareuhm… eet u smakelijk!

het gaat niet meer over schoenen en iedereen valt meteen stil :so: of is dat omdat het etenstijd is?! :biggrin:

@ Bloem: ben jij zelf dan heel lang?

@ Beps: HP5 is tof!! Alleen teveel Harry erin (volgens mij had ik dat al gezegd).

Pffffffffffff ben bijgelezen! Viel niet mee deze keer.
Vanmiddag was de verzekeringsagent er, alles weer gecheckt en bijgesteld. Kunnen er dus weer een jaar tegen.
Daarna kwam er een vertegenwoordiger langs dus moest ik weer even de attente gastvrouw uithangen met koffie en koekjes.
Staat wel een verbod op maar toch (solly Bloemetje), jullie lullen er pagina’s over vol dus mag ik ook nog wel ff. DE Cr*cks, mijn zus is er helemaal wild van, heeft er ook 2 paar, met lieveheersbeestje.

@Cyn
Je nieuwe foto is super!!!

zooo ikke is klaar met eten!!!..
Nu nog lekker bakje verse ananas… Hmmmmm lekkerr!!!

Het is de stamppot shoarmavlees met romige verse aardappelpure en paksoi geworden, jammmmmiiiieeeeee! Morgen weer…

En zo zitten wel al weer over de helft van dit deel. :biggrin: :zon02:

Dussss en dat alleen met plastic schoenen

gaat als een tiet

lekker boeiend toch waar het allemaal over gaat.

Wat Viva? Als een sneltrein…als een Thalys.

@ cris, 1.80 meter en teveel kilo en schoenmaatje 43… mag da??

@ marion, je lult maar door hoor, heb alleen gezegd dat ikke er nix meer over zeg! hahahahaha

@ roanna, krijg je geld terug bij vertraging… dusseuhm :unibrow:

ff wat spullen op marktplaats gooien!

Hmmmm… daar zeg je wat Bloem. Ik krijg nog geld terug van de NS, omdat er 2 x geld van mijn rekening is gehaald, doordat een van de kaartjesautomaat op Schiphol niet werkte en ik naar een ander moest.

Ga ik nog maar eens even achteraan.
:wink:

Inderdaad Viva. Dit deel heeft een heel hoog inteligentiegehalte. :paranoid:

Nee een groot zweetvoetengehalte…

@Bep: :unibrow: :unibrow: en weer bedankt he! :o

Trouwens laatst vroeg iemand een keer hoveel er aan postzegels op moet naar Nederland. Ik heb ff op het kaartje op mijn werk gekeken die ik vanuit Kusa had gestuurd en daar zat een zegel op van 70 YTL :confused: cent?

Enneh, moet zeggen, het kaartje was dit keer vrij snel in Nederland. Voordat ik weer op het werk was. Dussssssss :thumbsup:

Kan zelf nog niks uitdelen. Zal ook weer eens een rondje lopen. :dag:

Ik heb paar kaartjes gestuurd vanuit marmaris is nu bijna 6 weken geleden,…
Maareee zo moeten nog steeds komen!:frowning:
maar ik denk dat ze gewoon verdwaalt zijn!