@ beps leuk met de dames naar HP… hihihi. terwijl het toch echt niet zo’n chickflick is als breaking and entering… hahahaa, zwijmel :drool: op jude law
enneuhm… wacht maar niet op mij met het eten, had het laatst met mn ouders erover, dat het echt al eeuwen geleden is dat ik gekookte aardappels op heb en dan bedoel ik dus echt jaaaaren…
ff goed nadenken, toen ik nog thuiswoonde…laatste 2 jaar aten we dat ook niet meer, dusseuhm… 8 jaar geleden :paranoid: mis er nix aan :biggrin:
maareuhm… eet u smakelijk!
Pffffffffffff ben bijgelezen! Viel niet mee deze keer.
Vanmiddag was de verzekeringsagent er, alles weer gecheckt en bijgesteld. Kunnen er dus weer een jaar tegen.
Daarna kwam er een vertegenwoordiger langs dus moest ik weer even de attente gastvrouw uithangen met koffie en koekjes.
Staat wel een verbod op maar toch (solly Bloemetje), jullie lullen er pagina’s over vol dus mag ik ook nog wel ff. DE Cr*cks, mijn zus is er helemaal wild van, heeft er ook 2 paar, met lieveheersbeestje.
Hmmmm… daar zeg je wat Bloem. Ik krijg nog geld terug van de NS, omdat er 2 x geld van mijn rekening is gehaald, doordat een van de kaartjesautomaat op Schiphol niet werkte en ik naar een ander moest.
Trouwens laatst vroeg iemand een keer hoveel er aan postzegels op moet naar Nederland. Ik heb ff op het kaartje op mijn werk gekeken die ik vanuit Kusa had gestuurd en daar zat een zegel op van 70 YTL cent?
Enneh, moet zeggen, het kaartje was dit keer vrij snel in Nederland. Voordat ik weer op het werk was. Dussssssss
Ik heb paar kaartjes gestuurd vanuit marmaris is nu bijna 6 weken geleden,…
Maareee zo moeten nog steeds komen!
maar ik denk dat ze gewoon verdwaalt zijn!