TTT deel 37!!!

maaareuhmmm :paranoid:
dames wat zeggen jullie ervan…??
zullen we stoppen met over schoenen te ouwehoeren…hihihihi
we zijn echt te echt met zn allen!!

is toch niet truttig, heb ze ook niet met noppen of strikjes, alleen bandje

@ turkijelover… owh vertel… speelde jij er ook mee

collega van me ging vrijdag naar de bios, dus ikke dacht HP, maar nee, hij ging naar Transformers… ikke heb hem vreselijk uitgelachen, maar hij vond het zelf ook niet zo’n strak plan, maar ja, moest met zn vrienden mee… hihihil…

die van mijn zijn niet echt ballerina’s weet niet hoe ik ze anders moet nemen,zit gelukkig geen strikje op,want daar hou ik helemaal net van.Ze zijn van rply en zwart dus niet echt tuttig …:dope:

:eek: wa is die soep nog heeet!!!

Ok gaan het over teva’s hebben

Ja Bloem,ik speelde er ook mee,dinkty toys van me broer en matchbox van mezelf.Woonde in een buurt waar eigenlijk alleen maar jongens woonden dus…ben er mee opgegroeid zeg maar

wat zijn tava’s ???

@ Toos: Rozenburg is wel gezellig, van wat ik ervan weet.

@ Bloem: jup, ballerina’s, open schoentjes met ronde neus. In miljoenen verschillende uitvoeringen. Heb je zo’n grote maat dan?

@ Zweetvoeten: heb er nooit last van, behalve in die schoenen.

@ Bloem: transformers schijnt helemaal joepiegeweldig te zijn. Hoor ik iig van iedereen die er naartoe is geweest. Mij lijkt het niets!

geen last van zweetvoeten, niet in crocks en niet in ballerina’s. Als mn dochter dr schoenen uitdoet gaat iedereen in de directe omgeving onderuit

Transformers daar speelde ik vroeger mee:D hahaha

nog een keer, teva’s zijn wandel sandalen…
en ja, ikke heb schoenmaat 43 maar daar hebben we het al 1.000den pagina;s overgehad, hoe moeilijk dat is
dus dat is het laatste dat ik vandaag over schoenen, slippers, sandalen, srocks, ballerina’s of teva;s of voeten of wat dan ook beneden mn enkel ga zeggen!! arch, word gek van mezelf

@ turkijelover, mn collega vond de 1e helft nog wel ok, maar daarna was het werkelijk te nep voor woorden, zei ie, maar ja, hij had er vantevoren al niet zo zin in, omdat ie al nix met transformers heeft
ikke zei al, kunt beter naar shrek3 gaan of HP5, dan weet je tenminste dat het nep is, en zelfs dat moet nog echter overkomen dan transformers,…

matchbox zegt mij dan weer nix… hoe oud ben jij?? is dat voor mijn tijd??

zo als iemand me ooit vraagt waar ttt deel 37 over ging, dan weet ik het nog

SCHOENENSCHOENENSCHOENENSCHOENENSCHOENENSCHOENEN

Mijn voeten zijn nogal groot(mt 43, mannenmaat 42/43) en als ik schoenen van onder de €50 kan kopen, koop ik meteen 2 paar…zo goedkoop kom ik dan nooit meer uit!! Slippers kosten €75 plus; laarzen over de €200. Heb net van een mannenmerk J-nikes gekocht, €80!!! Dus ik bemoei me er maar niet mee:ninja:

Ben idd bijgelezen

@TrL: ik ga naar app Rina(voorheen Marina) We zien wel, ouders zijn er verleden maand geweest, was er toppie, maar ja die zijn oud en snel tevreden ;)(Nee hoor, geintje)

EN toen wist ik het al niet meer

@Cyn: heb je al gesproken, dus hoef niet meer extra te reageren :kus:

EN ik ga koken
:dag: :dag:

Matchbox zijn ook kleine autootjes geloof dat ze nu ook nog wel bestaan

Oke reageer ik, en dan zijn we gewoon al weer 1 pagina verder, jullie gaan me te snel!!!

Gewoon 500 posts in 24 UUR

Heb er wel eens van gehoord Beps,maar ken het niet

bloos… je bent gewoon boos omdat je vandaag niet gezellig op de thee kon komen en alle fun gemist hebt!!

:evil:

luff joe :kus: lekker gewerkt??
wat eet je vanaaf??

Wij eten vanaaf… moet nog beslissen…

stampot paksoi met shoarmavlees(eigen aardappels koken met kruiden en melk, shoarmavlees bakken, de paksoi erdoor, en dit door de puree mengen, die je van de aardappels gemaakt hebt, JAMMIE)

Karbo/aardappels/spercieboontjes met spekjes uitjes(gebakken) en tommiepuree en spicy gemaakt met pepertjes(of tabasco)

Ja ben jaloers… Ikke de hele dag niet meer op WW en TTT…maar als ik in een hoekje zit, kom ik vanzelf wel een keertje langs (:paranoid: alleen opletten dat de TM het niet ziet :paranoid:)

Trouwens, vrijdag vrij, komen de nichten, ga ik 's avonds met zus van DE puber en mn nichten naar HP!!! Gezelli!!!
Nichten blijven het hele weekend bij hun tante!(en oom ook trouwens, die hoort ook nog ergens thuis :biggrin: )