TTT deel 37!!!

Zo, ik ga even met het eten bezig en zie jullie later.

I am singing in the rain…so happy again… what a wonderfull feeling… :vak02:

ik moet ook achter de pannen…huwelijke taak he…bleh…geen honger, geen trek in eten, en geen zin om te koken…maar ja wat moet dat moet toch.

:tssk: het betrekt hier behoorlijk!!
heb geen zin om me nat te laten regenen… geef mijn portie maar aan ficky! ikke blijf lekker binnen, lekker soep met salade! best te doen, ik overleef het wel…

Om eerlijk te zijn vind ik Crocks de lelijkste uitvinding ooit! De moeps van mijn oppaskindjes heeft ze in alle kleuren van de regenboog gekocht voor haar kinderen (nepperts dan) en bij hen iset schattig maar bij volwassenen… Maar smaken verschillen, en volgens mij lopen ze ook wel lekker.

Zit ik in de auto, belt mn moeps. Manager heeft net gebeld en ik hoef niet te werken omdat het zo rustig gaat worden. Okee!!

@ Toos: nee, ik moest in Rozenburg oppassen, zelf woon ik net buiten Rotterdam.

@ Zweetvoeten: ik heb werkschoentjes (zijn echt mijn mooiste schoentjes!! ballerina’s) en die draag ik altijd zonder sokken, maar ze stinken zooooooooo erg en t wordt steeds erger. Denk dat ik ze in een sopje ga doen. Ik durf ze niet meer aan te doen als ik naar iemand anders toe ga. Ook al was ik ervoor mijn voeten, de schoenen zelf stinken zoooo erg…

@ Turkije: slippers, (een paar of 3), dichte schoenen (gympen). Dat wasset. Oja, ook nog ballerina’s. Of andere soort van nette schoentjes.

@ Breedtemaat: nooit geweten dat schoenen dat hadden. Is wel handig, mijn voet is echt heel breed. Of nouja, heb zo’n bobbel op mijn voet. Echt moeilijk bij het uitkiezen van open schoenen met een hak. Dus hakken met bandjes enzo, past nooit mijn voet in.

@ Toos: wat is een dinky toy? Klinkt namelijk bekend.

@ Roanna: blij dat er toch iemand vrolijk is met dit weer ;). Ach, hier isset ook opgeklaard!

Dinky Toy, was vroeger een miniauto voor jongentjes om mee te spelen, zijn nu antiek en veel geld waard als ze nog in goede staat zijn. nu heetten die dingen matchbox ofzo maar ik denkt dat Toos bedoeld dat haar dochter een kleine auto heeft.

http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/curtianpeek.gif ff kijken…http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/curtianpeek.gif Heeeee, dat zie ik nooit goed…

30 BLZ BIJLEZEN

Nou tot over 1 uurtje denk ik!!!
:dag:

Ja beps dat zie je goed, 20 daarvan gaan over … schoenen
@Viva: dat bedoel ik met dinky toy, klein autootje. Ze heeft een mini fi*at gekocht:)

@Cris: Heb jaren in Rozenburg gewoond, vandaar dat ik het vroeg

zo en snel klaar!!
hahahhaaa

@ cris, aan de ene kant bud dat je al onderweg was, aan de andere kant: lekker vrije avond!!
en idd een dinky toy wordt door kluun een kleine auto/ camper genoemd
en apropos zweetvoeten, je hebt van de geurvreet zooltjes… je voetjes zijn wel schoon, maar je schoenen nu niet meer… dus echt buiten laten luchten, je voeten enkel wassen, met geurloze zeep en toch sokkies in die schoenen… brrbrbbr nix zo vies als zweetvoetenlucht!!

enneuhm… ff domme vraag, maar wat bedoelen jullie met ballerina’s ??
hebben ze toch niet in mijn maat, maar bedoelen jullie van die lage schoentjes met van die ronde neuzen??

anyway
beps, ben je al bij???

bloem: je komt toch niet uit een ei, je weet toch wat ballerina’s zijn

als je niet op crocks loopt, loop je op ballerina’s;)

absoluut toos, maareuhmmmm zou liever crocks aandoen op vakantie dan van die roze balletschoentjes… dus snap niet helemaal wat voor SCHOENEN daarmee bedoeld worden…

en technisch gezien komen we allemaal van een eitje… :unibrow:

@ beps, hij was leuk he?? heb er de rest van de dag om moeten lachen :wink:

ballerina’s of flatjes worden ze wel genoemd, zijn inderdaad schoenen met ronde neuzen…en platte hak…ik verlies ze altijd…mijn poot is te breed voor zulke slanke schoenen.

http://pics.esprit.de/Shop/PicDestStyleProduct/T13194_100.jpg

ballerina’s hebben ze bij van h*ren tot maat 42…maar vallen heel ruim, vandaar dat ik ze verlies

sorry als ik nu iemand vreselijk beledig maar ik vind het echt zulke truttige schoentjes, en dan vaak ook nog met zo’n strikkie ervoorop
en allemaal van die polka dots erop… pffff vreselijk!!
als ik die aan zou doen, zou iedereen me vierkant uitlachen!!

ken die schoentjes wel, maar wist niet dat je die ballerina’s noemt… maar blijkbaar heeft iedereen ze, dus ik zal weer weer schromelijk achterlopen met mn modebeeld… zal nog wel erger zijn als ik terug kom van wereldreis

@ toos, wa een skoan plaatske…!!

Viva,dinky toy voor jongens???Meisjes speelden er ook mee…:smiley:

Zweetvoeten,poe praat me er niet van heb er zomers ook zo’n last van,maar heb een spray gekocht en moet binnen een week helpen dus afwachten maar…

zo zien ballerina’s er ongeveer uit