TTT deel 37!!!

Ja maar die mensen willen maar niet begrijpen dat het gewoon VOL zit!

ja ik hoop ook dat Askim gewoon lekker met mij mee terug kan gaan,…of een paar dagen later komt!..

turkijelover Lukt het een beetje met alles verzamelen (qua papieren enzo) voor jullie aanvraag?

Cyn is er helemaal niets meer te krijgen, of alleen voor de hoofdprijs.

Een vlucht voor morgen of overmorgen is gewoon super moeilijk te vinden!!! 99% zit vol!! Maar de mensen die morgen wegwillen zijn nog kieskeurig ook!!!

x

Goedemiddag dames.

Zo zeg… ik weet niet hoeveel pagina’s over een paar gekleurde plastic waterschoentjes, of hoe ze ook mogen heten. Knap hoor! :biggrin: Ja, je moet toch wat he met dit weer!

Nou ik zou ook zo gaan, als ik zo weg kon van het werk. :zon02:Hier wordt men toch echt niet vrolijk van.

Mijn schoonzus zit met haar man, kids en kleinkids op Feurteventura en smste mij zojuist dat ze met haar re*t aan het grote zwembad zit en dat ze het zooooooo reuze naar hun zin hebben. Ik heb haar terug gesmst, dat ze daar voorlopig maar moest blijven, want hier is het huilen :crybaby: met de pet op!

Ja roanna hier wordt geen mens vrolijk van…het zonnetjes schijnt hier wel maar je waait uit je pruik.

Hie schijnt het zonnetje ook wel, maar het is niet egt lekker … die harde wind…!

Iedereen is ook zo sagooo om me heen!!.. haha komt eggt door het weer!!!

Cyn ik begrijp niet dat ze geen extra vliegtuigen inzetten, snel verdient toch acco is er meestal nog wel

Als bij jullie er een stormloop is op boekingen dan elders toch zeker ook, dan is een vliegtuig zo vol

Ik denk dat het moeilijk zal worden om nu nog extra vliegtuigen te vinden. Als je al leest, dat er al zoveel problemen zijn met Flyair en die mensen moeten toch eerst ondergebracht worden, lijkt mij.

ja kan het niet vinden van flyair, heb al gezocht.

ik zit ook te kijken!
maar kan het ook niet vinden…

Turkse vliegmaatschappij onder verscherpt toezicht
Uitgegeven: 24 juli 2007 13:44
Laatst gewijzigd: 24 juli 2007 14:41

DEN HAAG - De Inspectie Verkeer en Waterstaat (IVW) en de Belgische overheidsdienst Mobiliteit en Vervoer plaatsen de Turkse luchtvaartmaatschappij FlyAir onder verscherpt toezicht.

Dat heeft het ministerie van Verkeer en Waterstaat dinsdag gezegd.

De twee inspectiediensten hebben de Europese Commissie hierover ingelicht. FlyAir verzorgt voornamelijk vluchten tussen Turkije en Nederland en België.

De IVW stelt onder andere dat het bedrijf de regels over bijtanken en het gelijktijdig laten instappen van passagiers niet goed uitvoert.

Verder vliegt FlyAir buiten de tijden die het van de luchthavens krijgt toegewezen. In België komt de maatschappij vooral administratieve verplichtingen niet na.

Extra controles

Door het verscherpte toezicht kunnen toestellen van FlyAir ook op andere luchthavens in Europa aan extra controles worden onderworpen.

Volgens een woordvoerder van de IVW zit “de bedrijfsvoering op het gebied van veiligheid van FlyAir tegen de zes min aan”.

De zegsman stelt dat er op dit moment twee maatschappijen in Europa onder verscherpt toezicht staan. Naast FlyAir is dat het eveneens Turkse MNG Airlines. Met hun landgenoot Onur Air, die vorig jaar zelfs een vliegverbod opgelegd kreeg, is alles in orde, aldus de IVW.

(c) ANPNaar boven

fijn om te horen dat met onur alles goed is…beetje ego ik weet het maar ik moet nog weg.

Hmmmzzz…

Staat op nu.nl van fly air…

Brenniej,heb de meeste papieren al klaar liggen,denk alleen dat me vriend een probleempje heeft,maar dat moeten we nog ff uitzoeken hoe dat zit…

Cyn,willen ze snel weg en dan nog hoge eisen stellen ook zeg,dat snap ik niet hoor…

Ja precies, ik vlieg ook met Onur… hehe…

Het is dus nog niet zo dat ze niet mogen vliegen, maar van een ander forum weet ik, dat op dit moment veel mensen problemen hebben om weg te komen, omdat ze met deze maatschappij zouden gaan.

TurkijeLover: Ooohhh okee…!! Denk die er nu nog steeds zo makkelijk over!:wink:

zo ben weer thuis, maar moet nog boodschappen doen!!\

ff gauw bijgelezen

@ cyn, wat zei je tegen die mensen?? als ik al iets betaalbaars kan vinden om snel weg te gaan dan is ie voor MIJIJJJJJJ hahahaha

uhm… en toen was ik het kwijt, ga niet naar turkije, dus flyair boeit me niet, owh slecht!!

zit zo te kutten met de GGD, voor de mantoux en TBC vaccinatie’s. mag ik em wel of niet, krijg ook geen bericht van mn arts, heb altijd ruzie met zn nieuwe secetresse, volgens mij geeft zij het gewoon niet door.
en moet dus 2 keer langs bij de ggd, maar ja, die zijn alleen 's ochtends open daarvoor, tussen 9 en 12, en tja… moet binnen 3 dagen afgelezen worden… ja hallo?? ikke moet ook nog werken!! heb echt geen zin om weeeeer mn dienst te verzetten, moet ook nog weer voor de hep B, dus moet echt zorgen dat ik alles zo inmekaar kan frotten dat het allemaal tegelijk kan en ik zo min mogelijk heen en weer hoef te vliegen voor werk enzo :retard: wordt er helemaal gek van!!
als het niet zo druk zou zijn op het werk, zou het allemaal niet zo’n probleem zijn…

maar goed, hoor mij, heb vandaag geen ene fl****r gedaan, veel te gezellig gelachen met collega’s enzo… owh telefoon, hahahaa…,slik…uhm…proest, owh ja, serieus: werken!! (not)

anyway, ga nu weer de wind trotseren en toch echt iets eten halen, mn maagje knort… maar aan de andere kant…heb nu al honger, heb nog wel soep in huis, zou ook morgen boodschappen kunnen doen…uhm… :tssk: