@ brenniej!! hahahahaa, of weggelopen… of daar gebleven, zou ik ook doen nl
@ beps, roanna en viva, ach dit topic mag dan niet zo’n hoog intelligentiegehalte hebben, maar tis wel gezellig en beter dan soms de ellende, de ziekte, de frustratie en weet ik wat allemaal meer dat soms langskomt!
zo, marktplaats ff de laatste materiele overbodigheidjes geplaatst, hopelijk levert het nog wat op en ben ikke het kwijt en hoef het niet weer te versjouwen met 5,5 week
ja klopt
maar heb nu een beeldscherm, een crosstrainer en een stel kussens te koop aangeboden, dus tja… beetje van die dingen die het meest worden aangeboden he?
ja idd, die crosstrainer doet meer dienst als stofvanger en kapstok en weer meezeulen en dan bij mn ouders de trap op :eek:
en tja… die monitor, echt niet meer nodig, mn pa zei: verkopen!! dus da doen ik! al is het maar € 30 ofzo, ikke ben het kwijt en toch idd wat extra’s
maar toch, als ik niet genoeg voor die crosstrainer krijg, dan gaat ie gewoon naar pa en ma hoor!! ding is 5 mnd oud en gloedjenieuw (en nu speciaal voor de foto ook afgestofd!! )
@Chris: Nee, ik had eerst allles ingetoetst in de wat oudere automaat en die weigerde mijn Ra*o Europasje en toen ben ik naar een nieuwere automaat gegaan en die deed het wel, maar toch is er van 2 automaten geld afgegaan. Ik had de NS er al over gebeld en moest even een kopie ervan opsturen. Dat moet ik nog doen dus,
@Roanna
Moet ik de afschriften ook eens in de gaten houden dan, hubs pasje werd pas ook geweigerd op het station. Niet dat het er zo meteen ook dubbel afgehouden wordt.
Ghehe, ik heb het wel een keer of twee gezien en ik heb wel vrienden die er helemaal weg van zijn, maar tis niets voor mij, dat soort programma’s…
Ik kan vooral die Natasia ofzoo niet uitstaan, mijn bloed gaat soms echt koken als ik haar hoor praten.
@ marion, ach ja, tijd vast wel, als ik eenmaal omgekleed ben, schoentjes aan, haartjes uit het gezicht… poehee… dan is me de zin al wel ontnomen!!!
enneuhmmm hedde gij geen internet bankieren??
@ cris, ikke kijk het ook niet, maar snap dat wel van irritante stem… mijn buurmeisje is echt vreeseloos vervelend wat dat aangaat. die stem!! arch!! die lach!! 3 dubbel arch, echt kromme tenen, zo vals, zo vervelend, zo nep… brbrbrbrbrbrrr
en ikke word hier binnen mesjoge
heb de kraan echt al 3x vaster dichtgedraaid maar de kraan drupt!!
drup…
in de aluminium wasbak
drup…
en nog een keer
drup…
Haha, ikke kijken op markt… zie ik een vette hometrainer staan, zo’n ding waarop je met je voeten in een bakkie… :biggrin: :teeth: :biggrin: :teeth: :biggrin:
@Marion: Ik zag het bij het internetbankieren en heb toen gelijk de NS gebeld en die zei dat ik een copy moet opsturen met mijn bankrekening. Even een briefje erbij en dan zouden hun het terug storten. Dus inderdaad, let maar even goed op dan.