@Cyn::kus:. Laat ze het gewoon lekker bekijken, is beter voor je
@ cyn halleluja!!
@ toos, succes met de markt!!
@toos: veel plezier op de markt!
@cyn: heel veel sterkte met deze moeilijke situatie
@viva: niet teveel poetsen he
Ik ga ook werken moet tot 21 uur dus tot vanavond
Iedereen weer bedankt voor de punten!
@ linda, hoe was het sjoppuh in duitsland dan???
werk ze
Linda, dankje! Komt wel goed hoor!
Goede morgen!
Niets te melden vanaf hier. Kijk naar buiten en wat zie ik, een grijze lucht en miezerregen. Word er niet bepaald vrolijk van, maar goed tis nie anders.
@Turkijelover
Bangkok Hilton lijkt me ook een mooi boek. De film was in ieder geval super, heb hem 2x gezien.
Ken Aua niet maar ben wel eens in Venzelderheide geweest, ligt hier niet ver vandaag, 20-25 minuutjes ongeveer, een vriend van ons woont op de grens van Ot**m en Venzelderheide.
@Beps
Hey je bent er weer. Gelukkig was er niets aan de hand bij jullie en ben je gezellig naar je ouders geweest.
@Bloem
Heerlijk geslapen vannacht, en geen wilde dromen dit keer, mooi zo!
@Roanna
Apeldoorn ook al? In Nijmegen was er vorige week ook geschoten, 1 jongen dood.
@Cyn
Hier gaan de haren me dus van overeind staan. Dat je elkaar niet ligt dat kan. Maar oordelen op uiterlijk, dan ben je bij mij verkeerd. Het karakter, dat is waar het om draait. Is natuurlijk meegenomen een leuk smoeltje. Maar wat is daar nog van over als je oud en verrimpeld in het verzorgingstehuis zit? Het enige wat blijft is een rotkarakter waarmee je alle mensen in je omgeving van je weg jaagt. En daar zit je dan lekker Remy te wezen en anderen het leven zuur te maken. Wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen die er goed uitziet ook een rotkarakter heeft. Blijf jij dus maar gewoon de lieve, gezellige meid die je nu bent. Daar bereik je meer mee.
@toos
Goede morgen! Doe het vandaag maar lekker rustig aan, ff bijkomen van die vervelende nachtdiensten. En … uitkijken als je de weg op gaat, mijn schoonouders zijn bij je in de buurt
@Cris&Viva&Turkijelover
Is me wat met die oma’s! Kon het met beide eigenlijk heel goed vinden. Oma van mijn moeders kant was helemaal een schat, een soort 2e moeder voor ons. Ging ook mee met de tijd, al was ze het mss met sommige dingen die we deden niet eens, ze probeerde het te begrijpen en gaf nooit commentaar. Was 94 toen ze stierf, gevallen en daardoor de lever gescheurd, toen ze in het ziekenhuis aankwam mocht de operatie niet meer baten. Is de 31e 4 jaar geleden. Blijft een rotdag.
Hallo schatten, ff gauw vanaf werk gedag zeggen.
@ Cynnie, beetje laat, maar ik sluit me helemaal aan bij de vorige sprekers!
**
Verder allemaal fijne dag, hier in D* H*** schijnt het zonnetje alweer, dus er is nog hoop. En we hopen dat het donderdag met de bruiloft natuurlijk ook mooi weer is, help maar duimen!*
**
Dikke XXXXXX
@Miere
Tuurlijk gaan we duimen voor mooi weer. Bij een bruiloft hoort gewoon de zon te schijnen.
@ marion wow wat ben je weer heeeerlijk sociaal!! zelf nix te melden?? lukt het al met sjoppuh voor de keuken??
@ miertje, owh donderdag alweer mooi weer hebben?? hahahaa, nou vooruit, ik duim voor jullie!!
Marion,ken het hele plaatsje niet weet dat het ergens achter Nijmegen ligt van hieruit gezien…
Miere,zal ook zeker voor je duimen
Mierre … mooi weer…ik begin nu alvast te duimen.
hier schijnt de zon weer een beetje, wel met wolken, maar die zijn wit…
@ viva, al klaar met datgeen je ging/ moest doen?? :unibrow:
@Bloem
Vanaf hier weinig te melden, saaie bedoeling, word zo sloom van dit weer. Morgen maar weer wat aktie, dan is er jaarmarkt in mijn hometown.
Willen deze week nog even naar een keukenboer gaan kijken. Mijn favoriet heeft vakantie en kon pas op 9 augustus dus moet geduld hebben.
@Turkijelover
Klopt, ligt in het noorden van Limburg.
@ marion, owh das goed om te weten, dan hoef ik er voor de 9e aug. ook niet meer naar te vragen :hihi:
Nou Bloem ben al een eind op dreef, die oude vent is overleden, heb hem afgevoerd naar de verbranding…slingers liggen weer in de kast, moet nog 2e etappe strijk wegwerken en voor de rest lekker aan het rommelen.
maar eerlijk gezegd ben ik een beetje lui…mag wel een keertje…maar iedere keer wat aanpakken en dan kom je er ook wel hoor.
ach viva stapje voor stapje kom je een heel end, en je hebt lekker vrij dus alles op het gemakske!!
kom anders gezelli een keer een bakkie doen, je moet nog ff voor je naar alanya gaat, lekker ff relaxed in B. ofzo??
ff weg van dat gesop en gepoets thuis… als je er niet bent, kun je het ook niet vies maken!!
@ Bloem: nee, had het over een goede morgen in het algemeen. Het begon somber, met Cyn’s oma, Jill die al een tijdje niet geweest is en jij met het onbestemde gevoel. Bij mij is alles redelijk normaal, ik heb geen zin in werken vanavond. Ook ben ik morgen jarig. Ik heb besloten dat k 18 blijf dit jaar.
@ Mierre&Viva: zitten jullie vlkak bij elkaar?
@ Cyn: trek je niets van je oma aan! Jij bent evenveel waard als je broeps!!
@ Viva: alweeraant schoonmaken ;);).
@ Cyn: heb je nou al dat weekendje Rotterdam gedaan? Zoja, hoewaset? Zo niet, wanneer gaje?
Het regent hier nu echt heel erg. Ik ben bezig met meloenijs maken:D