TTT deel 37!!!

Nou Cyn dan hoop ik voor jou dat haar erfenis nog lang duurt en dat het op is…lekker boeiend een erfenis…laat ze het houden…

Van mijn part stikt ze erin… maar als het gezegd wordt, dan kwetst mij dat gewoon… Ben ik minder dan mijn broer omdat ik een andere bouw heb… So what?? Dat maakt mij als karakter toch niet minder??? En als er nou nog een reden zou zijn dat ze me niet moet… dan kon ik het nog verklaren… maar ik pieker me suf…

x

Zo denk ik er ook over, zou het niet eens willen hebben

Ik zou terloops tegen mijn oma zeggen dat ik “die dikke” niks wil van haar had ze maar liever tegen je moeten zijn…en dat ze in haar erfenis kan stikken

idd die verrekte rotcenten altijd!!
pfff die herinneringen blijven je langer bij en die mag ze dan mooi meenemen in d’r kissie onder de grond!

mhaww zelfde gedachten dus…

@ cyn, ja meissie tis absoluut wreed, maar je moet maar zo denken, die oma van je is er 1 van wel 150 mensen die jij kent!! en de enige die er zo overdenkt

blijkbaar ziet ze de goedlachse vrolijke altijd klaarstaan voor een andere cyn met rode wangen en twinkeloogies en mooie donkere haren niet !! pfffff… dan maar een maatje meer maar JIJ hebt je hartje tenminste op de juiste plaats!

Voor zoiets…slapeloze nachten…nou echt niet…over mijn lijk…ze zoekt het maar uit, als het op het uiterlijk is…jammer dan.

@Cyn: Dit is een stukje karakter van je oma, zal nooit veranderen. Doet zeker pijn, maar niet de moeite waard om over te piekeren.

Alleen hele domme mensen beoordelen een ander op het uiterlijk…nou dat moeten ze dan maar doen, maar het zijn gewoon zielige schepsels die zo denken…

En ja met een maatje meer…ach je moet maar zo denken, de mensen die echt van je houden hebben heel veel om van te houden (ik kan het weten).

Nou Cyn,ik wist het wel.Laat je oma lekker,contact verbreken hoe moeilijk dat ook is maar als iemand alleen maar commentaar op je heeft,zou ik daar geen contact meer mee willen.

Je ziet wel Cyn, dat iedereen hier er hetzelfde over denkt…
…het ligt niet aan jou
…niets om je druk over te maken
…en zeker niet om je humeur van te laten verzieken
…jij blijft en bent Cyn ongeacht wat je oma van je zegt tegen anderen.
je krijgt van mij een dikke:kus:

En zo is dat Viva, je bent wie je bent en het doet er niet toe hoe je eruit ziet

zo meisjes ik ga even wat doen…tot laters

@ viva… wa gade gij doen dan??
toch niet weer poetsen he??

jawel en strijken…heb net alle slingers opgeruimd…en abraham zit ook nog voor de deur die geef ik even een rotschop naar de vuilisbak.

die oude kerel zit daar maar te zitten, met zijn peuk en biertje in zijn hand…wegwezen…feest is op, over en klaar…

:turkey: Vivaturkije: 3 augustus - Alanya :turkey:

:turkey:Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris

Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos

nog maar een keer want er is er bijna 1 jarig!!

Meiden jullie zijn echt super! Zat net met tranen in mijn ogen jullie berichtjes te lezen!!! Ben blij dat jullie er altijd voor mij (en anderen) zijn!! Dat waardeer ik echt in jullie!!!

Ik denk inderdaad dat ik maar gewoon niet meer heen ga!!

Thanks nogmaals!!

x

ik ga er ook vandoor. Er is toeristenmarkt, zal wel erg druk zijn. Maar goed is altijd wel leuk.