toch gaat het nog snel zo’n lijstje vind je niet?
Als ik kijk naar dat lijstje is tie weer aardig ingekort en ik sta al weer op de 10de plaats. haha maar goed over een paar weken sta ik ook op nummer 1.
Maar eerst VIVA en daarna BEPS, wat een lekker vooruit zicht he vooral met dit weer!
@ Bloem: ja raar man, niet eens een wijntje. Al heb ik niet het gevoel dat de studenten daar nooit iets drinken… Vooral in Schotland zijn mensen echt zuiplappen!
Hahah, oja blond! Cyn staat natuurlijk inhet lijstje! ah, oepsie!
@cyn
Geen woorden voor, dat mens spoort niet.
Niet aan jezelf twijfelen!!! Gewoon niet meer heen gaan en je afsluiten voor haar en alles wat ze zegt. Ze is het niet waard.
Voor ons ben je gewoon een lieve schat! :kus:
Ik heb het nog ff nagezocht, maar Jill is hier op 4 juli voor het laatst geweest. Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat en dat ze weer langskomt.
Sprookje had mij ook van die grijze punten gegeven, wat een figuur zeg. Ik heb nog nooit iets tegen haar of over haar gezegd, wel gedacht trouwens Misschien is ze wel helderziend. Ze is trouwens afgemeld nu, opgeruimd staat netjes.
Mhawww…zo gedouched…lekker schoon…voor vandaag alles klaar.
Spook ja wat een raar persoon was dat zeg…lekker de boel opruien tegen elkaar…zo zo’n gestoorde.
Ja de lijst…heerlijk op de eerste plek, alleen duurt nog ff… 10 dagen ja…kan nog heel wat gebeuren in die tijd…
Maar 4 dagen is lang zat om op 1 te staan!
Want anders moet je langer wachten. Dus je kunt net zo goed maar 1 dag op 1 staan!!!
En over 6 weken ben je onderweg!! en ik heb de helft er al weer op zitten.