TTT deel 37!!!

meloenijs??
watermeloenijs of galiameloenijs of galiopemeloenijs???
ppgffff galgje woordjes!!

enneuhm cris… lekker 19 worden, veeeeel leuker dan 18 zijn!! ehj! jij mag niet eens drinken als je het kanaal overgaat!! whahahaaa

zal de lijst er nog eens bijpakken, kunnen we zien wanneer ze gaat

:turkey: Vivaturkije: 3 augustus - Alanya :turkey:

:turkey:Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris

Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos

toch gaat het nog snel zo’n lijstje vind je niet?
Als ik kijk naar dat lijstje is tie weer aardig ingekort en ik sta al weer op de 10de plaats. haha maar goed over een paar weken sta ik ook op nummer 1.
Maar eerst VIVA en daarna BEPS, wat een lekker vooruit zicht he vooral met dit weer!

Groetjes jac

@ Bloem: ja raar man, niet eens een wijntje. Al heb ik niet het gevoel dat de studenten daar nooit iets drinken… Vooral in Schotland zijn mensen echt zuiplappen!

Hahah, oja blond! Cyn staat natuurlijk inhet lijstje! ah, oepsie!

hier regen wind regen wind, en dan… een klein zonnestraaltje en dan weer regen wind enzzzzzzz.

@ Jac: hier hetzelfde

Hoop dat het droog is als ik naar mijn werk moet fietsen. Heb geen zin om daar aan te komen als een verzopen kat.

@ cris hoe laat moet je weg?

@ jac, mag ook wel, we zijn alweer halverwege het jaar, dus beter dat de lijst flink is ingekort :unibrow:

@cyn
Geen woorden voor, dat mens spoort niet.
Niet aan jezelf twijfelen!!! Gewoon niet meer heen gaan en je afsluiten voor haar en alles wat ze zegt. Ze is het niet waard.
Voor ons ben je gewoon een lieve schat! :kus:

des te sneller ben jij aan de beurt;)
Nog 5 weekjes of ietsjes meer???

@Cris haha ja ik moet dus nog gaan… 11/08… Heb er wel zin in!! ff lekker genieten!!

x

Cyn: Mk had het niet beter kunnen omschrijven!!!

@ jac 5 weken en 6 dagen… dus over exact 6 weken ben ik onderweg!

Cris,heb je al wat gehoord of je toegelaten bent???

Ik heb het nog ff nagezocht, maar Jill is hier op 4 juli voor het laatst geweest. Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat en dat ze weer langskomt.

Sprookje had mij ook van die grijze punten gegeven, wat een figuur zeg. Ik heb nog nooit iets tegen haar of over haar gezegd, wel gedacht trouwens :smiley: Misschien is ze wel helderziend. Ze is trouwens afgemeld nu, opgeruimd staat netjes.

Mhawww…zo gedouched…lekker schoon…voor vandaag alles klaar.
Spook ja wat een raar persoon was dat zeg…lekker de boel opruien tegen elkaar…zo zo’n gestoorde.

Ja de lijst…heerlijk op de eerste plek, alleen duurt nog ff… 10 dagen ja…kan nog heel wat gebeuren in die tijd…

@ mk, hoe weet je dat dan??

zal toch eens op dat topic kijken dan!!!

en jeetje 4 juli is wel errug lang geleden, zucht, hopelijk is alles relatief gezien okey met ons jillske en kan ze toch lekker op vakantie

Ja ik geloof dat Jill al wel vaker zo lang niet langs is geweest, of is dit echt de langste tijd dat ze afwezig is.

@ viva, ik wou dat ikke zo lang op nr 1 stond!! maar helaas 4 magere daagjes voor zo’n lange reis :crybaby:

@ viva, nee jill is eigenlijk heel de winter afwezig geweest naar ik me meen te herinneren

Maar 4 dagen is lang zat om op 1 te staan!
Want anders moet je langer wachten. Dus je kunt net zo goed maar 1 dag op 1 staan!!!
En over 6 weken ben je onderweg!! en ik heb de helft er al weer op zitten.