ja tuurlijk!! off course
hoe oud waren zijn ouders dan toen ze het over deden naar jullie??
tis toch wel zwaar lijkt me… niet echt iets voor een single ofzo, moet wel echt iemand achter je hebben en zo’n hulp is ideaal natuurlijk!
ikkke ga slapen,…
slaap lekker allemaal…
tot morgen!
:kus: :kus:
wou ik ook net zeggen
dus :dag:
tot morgen allemaal!
slaap lekker en welterusten!
Zijn ouders waren tegen de 60 toen wij het 11 jaar geleden overgenomen hebben. Maar zijn vader werkte al een aantal jaren niet meer de hele dag mee.
Kom nog even binnenvallen. Heb vandaag goed geslapen, maar wordt zo gaar van die nachten. Anyway dit is mn laatste, iedereen slaapt hier behalve ik :tear:. heb wel bijgelezen maar is niet tot mn grijze cellen doorgedrongen, voor zover aanwezig dan.
Wens jullie welterusten:slapen:.
Saaie boel daar dan! Hoop dat het een rustige nacht voor je wordt! Of heb je liever wat aktie zodat de tijd sneller gaat?
Angel heeft trouwens weer een leuke foto geplaatst. Misschien iets om de tijd door te komen.
Vind een beetje actie niet erg, alhoewel, als iemand er voor de 86ste keer uitloopt kan ik hem of haar ook wel schieten. Maar het nu ergggggggg saai
ga straks even kijken, bedankt voor de tip
Kan ik me voorstellen. Zijn jullie altijd in je uppie of heeft er ook nog iemand slaapdienst nu?
ik ga straks op mn gemakje googlen, echt weer een @ngelfoto
Nee ik zit tot aan 2 uur in mn uppie, dan komt mn buurcollega (Afdelingen zitten aan elkaar met een tussendeur)doen we samen een rondje. Als je het treft blijft ze tot 6 uur ofzo. Maar ik heb het dus niet getroffen, zij gaat om een uur of half 3 naar haar eigen afdeling
Dus klusjes die ik normaal voor 2 uur doe, doe ik later. En heb ik tijd om te googlen vannacht
Ga nu nog wat doen.
@marion: Welterusten.
Jij een goede dienst Toos! Hoop dat de tijd snel gaat voor je.
@Viva: gefeliciteerd met hub zn 50ste verjaardag!!! Hoop dat jullie een geslaagd feest hebben gehad.:kus:
:idea:
Goedenmorgen…
Jemmig wat kunnen jullie L****n… Ik ook, maar ik was er gister niet haha
Vandaag de hele dag werken, dus…
Heb bijgelezen, maar ben het weer kwijt…passar malam(lekkuhhhh) vriendjes/msn- heb ik niets mee…werken/aow-uiteindelijk wel maar ff wachten gnagna…
@Toos: Zo die zitten erop… hopelijk voor ff…
En verder sterkte straks, voelde de ontsluitingswee-en al… Rustig aan met bevallen
:dag:
Goedemorgen,
Weer een nieuwe werkweek.En deze begint zonnig zo te zien als ik naar buiten kijk,hopen dat dat zo blijft.
Ik ga te werk.
Fijne dag allemaal
Goeiemorgen,
Heb het weer gehad. Het was vreselijk rustig, kon een kanon afschieten en niemand raken. Wat duurt een nacht dan lang. Maar goed ben voor een week of 3 weer vanaf.
Beps en turkije lover: Werk ze