TTT deel 36

die is er ook vaak laat in de avond nog… maar nog niet gezien…

@Roanna
Lig er ook niet wakker van hoor, het doet maar.
Ben ook nog nooit op de Pasar Malam geweest maar lijkt me wel leuk. Was pas geleden hier ook in een dorp verderop. Was net ik die drukke tijd en las het daarna in de weekendkrant. Te laat dus… jammer … de volgende keer dan maar.

@ marion, altijd die beessies he? wanneer wordt het weer wat rustiger? of is het antwoord: nooit

@ besmile, nou ja, die 2 weken dat ik dan in NL ben… denk niet dat ik dan zoveel kan inhalen!

oh oh ohwww… ik heb eigenlijk helemaal niet zo een zin om morgen te gaan werken… hehe… Tis zo druk… het is zooo crisis!!:(:frowning:
Heel de dag lopen en rennen en voor iedereen klaar staan!!..pfffff

@ brenniej, nee snap ik, en cker na zo’n lange dag als vandaag heb je het ff helemaal gehad!!
en idd die drukte! het houdt volgens mij nooit op…
hoe laat moet je morgen weer?

eigenlijk heel gek, maar ik heb zoiest van: bring it on! als ik morgen hier zit rond deze tijd, is er weer een dag voorbij, en volgende week rond deze tijd nog maar 26 dagen werken etc. etc…
als ik werk kan ik die tenminste wegstrepen! hahahaha
mn reisgenoot is gewoon 21 aug. al vrij!! zucht, ikke werk echt tot het laatste moment :crybaby:

Ja najaaa… heb de zaterdag ook al gehad!!.. en dan morgen weer van half 8 tot 6… ff tandjes bijten maar dinsdag en woensdag vrij!!..en dan donderdag de nachtdienst in… t/m Maandagochtend…

Maar jaaaa… verdiend weer lekker… maar ja leven als een kluizenaar haha

Bloem: jaaa…de dagen vliegen ineens voorbij!!!.. kan het ff niet meer volgen… maar ja de voorpret wordt nu ook steeds leuker omdat het meer in zicht komt…!!!:zon02:

ik ga slapen ben echt moe na zo’n dag spreek jullie morgen weer weltrusten allemaal

Denk niet dat we het ooit echt rustig krijgen hier, pas tegen de tijd dat de AOW gestort wordt :smiley:

ikke nog 4 weken werken en dan eindelijk vakantie

Linda; Slaaap lekkerrrr!!! :dag;

:turkey: Vivaturkije: 3 augustus - Alanya :turkey:
:turkey: Beppie: 5 Augustus - Kusadasi :turkey:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris

Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Turkijelover: 19 oktober- weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz19
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos

:dag:

@ Linda truste

@ brenniej, snap wat je bedoelt, maar daar hebben we het al vaker over gehad

@ marion, en dan? stoppen jullie dan met de beessies??

Truste Linda :slapen: sweet dreams

Tegen de tijd dat we 65 worden wel he! En dan alleen nog maar genieten … hoop ik.

dat zal toch wel!

@ marion… en dan moet je dus ook verhuizen?

Zien we tegen die tijd wel. Ligt eraan of J. het over wil nemen, de ouders van hub wonen nu ook hiernaast. Misschien wij dan ook. En anders gaat het de verkoop in en dan gaan we gewoon verhuizen. Maar dat duurt nog ff dus wie dan leeft …