TTT deel 35

Haha, gelukkig dat Viva ook weg is in mijn vakantie, scheelt bijlezen!!!

Ikke ben er klaar voor, alleen heb nog tijd over…lekker rustig aan blijven doen is toch prettig :lol: beter dan haast
@Roanna: Werk ze

ikke ben er voorlopig nog wel ff hoor!! nie weg te sloan

Nou ik dus wel, kan echt niet online op het werk… Heb gister kennis-makings-gesprek met TM gehad, en nogmaals op het hart gedrukt… Zie ze om me heen druk internetten, ik pas nog wel ff op!

Pfff moet ff wat scannen in kleur hier voor een collega,nou de kleuren scanner werkt nog steeds niet optimaal hier dat ding is al een half uur bezig en dat voor een paar blaadjes:mad:,ben ondertussen al even naar de supermarkt geweest en nog steeds is die niet klaar…

Hier regent het nu,verlang weer naar de :zon02:

Beps…moet ik dimmen??? mondje op slot:drugged:…nee hoor ik ga lekker gewoon door waar ik mee bezig ben:kus:

OOOO ikke is blij…collega komt morgen toch werken…dus ikke vandaag MIJN LAATSTE WERKDAG…hippy…holiday…6 weken…joehoee…

Dat is dus een meevaller voor je Viva heerlijk hoor.

@Viva: Lekkerrrrrr Vakantie!!! En nee hoor, doe lekker je ding, maar het scheelt mij wel lezen dan :thumbsup:

Ik ga ervan door… Werken!! Tot vanaaf!!!

@ turkijelover altijd frusti als je ff ‘snel’ iets wil doen en het niet meewerkt

@ beps, kijk maar gewoon naar ouw eiges!! kun jij nix fout doen en wat de rest doet moeten ze zelf weten

ikke ontplof zo bijna!! klant belde met een vraag, echt zo algemeen als maar zijn kan… dus ik vraag of ze haar vraag wil toelichten, kreeg me toch een snauw en een bitz, moest er doorverbinden en hoorde dr op de achtergrond nog ff zeggen: ‘wat een simpele ziel’ kon helaas niet doorverbinden dus nam d’r poeslief weer terug en heb er ff heel erg lief gewezen dat deze simpele ziel het wel ff zal regelen …
was ze ff stil van, wel ff leuk, maar mn hartslag nu sky high
sommeige mensen snappen niet dat als ze informeren naar bv de kleur groen, dat dat wel 101 miljoen dingen kan betekenen, en zij denken alleen maar aan zo groen als gras bv…
grrrr
anyway forget

@ viva, GOOOEOEEEDDDD lekker vrij!! jippie, heerlijk!! nog ff dus, ipv dagen aftellen dus nu de uurtjes

en we vinden het heerlijk dat je zo lekker meekletst… ikke zat je maar te pesten :hihi: (weet niet hoe beps het bedoeld, :unibrow: :wink: maar ikke ben aan het plagen)

Jeetje deel 35!!! Gaat ook lekker snel!!!

Sorry maar heb niet echt veel tijd vandaag… Ben lekker vrij, dus ga ff wat relaxen ofzo!!

x:finger:

mmmm heerlijk!
ikke heb mn dienst van morgen omgezet, morgen lekker uitslapen!! whoehoeeee

Lekker hoor!!! Morgen werken, en dan heb ik vrijdag weer vrij en ga ik naar A’dam… broodje döner eten, ijsje bij van der linden… en naar Artis… :lol:

klinkt allemaal goed, maar artis??
vin dat echt 1 van de minste dierentuinen waar ik ooit geweest ben, maar ja…

Goede midag!
Beetje uitgeslapen, ontbijtje achter de pc, en daarna weer koffiedrinkers. Was mijn sleutels gisteren vergeten bij het vriendje van J., ben me toch een muts.

@Turkijelover
Vriendin van een vriend van ons woonde ook jullie kant uit. Haar vriendin heeft via hen hier ook iemand leren kennen en hadden zaterdag een housewarmingparty. Dacht misschien is het bij dezelfde maar dat zou ook TE toevalllig zijn geweest.
Stom is dat he … heb je iets in gedachten al helemaal voor elkaar, kom je in de winkel en begin je weer te twijfelen.

@Beps
Deze koelkast was van B***h maar hetzelfde idee.

@Viva
Heb nog geen nieuwe, zijn aan het rondkijken tussen de bedrijven door. Wil nog wachten op mijn favoriet, hij maakt alles zelf maar ie is nu op vakantie.
Klinkt goed die tuinset, en dan nog die mooie tuinkachel erbij, laat de zomer maar komen!

@Bloem
Lekker stoer zo’n kort koppie voor de reis!

Marion, ja dat zou wel heel toevallig geweest zijn :biggrin:
En wanneer gaat de keuken jacht verder?

@ marion, dan zou ik cker wachten op de favoriet, doe je maar 1x in de tig jaar, zonde als je volgend jaar bij je favoriet iets prachtigs ziet, maar al besteld hebt bij een ander!! toch??

@ turkijelover, ga je niet meer naar turkije??

:turkey: Babsch: 14 juli- Alanya :turkey:
:turkey:Fransijn: 21 juli - Side:TURKEY:

Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Turkije lover: 19 oktober - weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Turkije-Fan: november - verloven

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos

Bloem,is wel de bedoeling maar zal dan eind oktober worden.Gaan nu proberen of me vriend november of december hierheen kan komen :smiley:

ik zie dat turkijefan er nog in staat met dr verloving… beetje pijnlijk? of maar laten staan totdat ze er zelf iets over zegt??