Zooo het word tijd… voor een relaxede douche :o. Dan meteen naar zolder een de :was: aanzetten. Me aankleden, oorlogskleurtjes en dan …
Nee, eerst nog ff zitten dan. Niet teveel ineens :wacko:
Tot strakjes…
Zooo het word tijd… voor een relaxede douche :o. Dan meteen naar zolder een de :was: aanzetten. Me aankleden, oorlogskleurtjes en dan …
Nee, eerst nog ff zitten dan. Niet teveel ineens :wacko:
Tot strakjes…
stapje voor stapje kom je een heel eind
Goedemorgen dames.
Zo, ik dacht laat ik eerst even bijlezen, ( gelukkig niet veel) voor ik me inlog. Kan niet meer, als het te druk is op de site. :finger: We kunnen dus niet meer ff gluren, zeg maar! Nouja, voor mij maakt het niets uit, ik log net zo makkelijk in, maar miss zijn we dan ook eindelijk van die andere gluurders verlost. Jullie weten wel wie en wat ik bedoel he?
Kom net onder douche vandaan, dus ben ik al verder dan jou Bep? ![]()
Ga zo ff mijn fiets wegbrengen voor de grote beurd en dan maar gelijk door naar het werk. En ik was nog wat van plan vanmiddag na het werk. Ja, ja, ff voor een andere/ nieuwe kijken.
Dames werkse voor nu en voor zo… en tot latersssssss.t
@ roanna, eentje zonder bultjes-veroorzakend-zadel?? :unibrow:
meteen het beeldscherm achterop de bagagedrager en hoppa, je bent er weer klaar voor ![]()
Heb ik al Bloem, zo’n gelgevuld zadelkussentje. :biggrin:
Ik had nog geen eens gefietst en had er weer een na de vakantie, maar gelijk die zalf erop en weg was die weer. Dussssssssseee …
Inderdaad het scherm moet er wel achterop passen. :unibrow: Dus ga daar ook ff voor kijken, want hier wordt ik echt simpel van.
ik zie je al gaan!! whahahahaaa
@Roanna: Ja jij was eerst…:hihi: Maar ik ben er nu ook weer.
Gluurders… Ach laat ze, hebben ze ook iets te doen in hun zielige leventje…want anders kan ik het niet noemen…(sorry, maar ik hoef me niet meer in te houden tegenwoordig :finger: )
@Bloem: Zo ist… lijf en haartjes schoon. Haartjes nog in Fatima stand(turtle towel) en nu ff bij komen…
Zodadelijk mn oorlogs kleurtjes en dan… we zien wel…
ach meelezers… wie het bij kan houden mag van mij part
de mensen die hier dagelijks komen lezen niet eens altijd mee…
lekker belangrijk om te weten wat voor shampoo ene bloem gebruikt, maar deel het graag met mn vriendinnetjes
ben alleen bang dat mbt werk iemand gaat zitten spitten zoals toen op Gran Can… maar goed, dus een beetje voorzichtig, maar ja, je weet het nooit
ikke denk dat ik mn haartjes nog korter ga doen, strax met de reis, echt geen zin om telkens in de weer te gaan met spulletjes enzo, dan maar pluis vrees ik, worden leuke foto’s…hihihi
En zo ist!!!
Haartjes NOG korter… Ik heb een tondeuze is dat een optie??? Nog makkelijker, en voor je terug bent is het lang… haah
Gekijk hebben jullie Bloem en Bep. Lekker laten gaan! Genoeg hierover.
Ja Bloem, dat lijkt mij ook zeer handig om dan een kort koppie te hebben. Douchen, haren wassen, even met je vingers erdoor en klaar is klara.
Bep ook weer in vol ornaat aanwezig? :zon02: Nog ff he? :wereld:
Nog **25 **dagen, and counting… ik wil NU!!!
tja, nog korter :S
nou ja, tis meer dat het zo pluist als ik er nix indoe 's ochtends, maar ga al die onzin niet meeslepen, dus moet wel iets!! allicht draids ofzo!!
Zo Bep, het kon weer, dus ik heb je even weer de punten toegekend. :lol:
of een bandana… hihi… lekker een leuk zonnehoudje op… hihii… zie je het voor je?? mn oranje cowgirl hoed ofzo?? hahahahaa :biggrin:
Babsch: 14 juli- Alanya ![]()
Fransijn: 21 juli - Side:TURKEY:
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije-Fan: november - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
:vak02:Zo de lijst maar weer eens, en weer eens ouderwets de 2 volgende in een soort vertrekhal gezet, wachtend tot het vliegtuig vertrekt zeg maar :lol:
Nu haartjes drogen en oorlogskleurtjes… heb nu nog 30 min!
ik mag nooit nix geven meer… als het kan, doe ik meteen, maar weet allemaal niet meer wie wel of niet enzi :retard:
nou ja, krijg er toch geen groene blokjes meer bij, alleen puntjes
@ roanna, ziet er goed uit!! wat gaan er veel in augustus he?? zal wel lekker rustig worden dan ![]()
Nou, dan liever een bandana. Zo’n hoedje is meer voor mensen van mijn leeftijd, vind je ook niet? Alhoewel, ik ga daar echt nie mee lopen. Had altijd een pet met klep op, die ik trouwens ben kwijtgeraakt op die boottrip. ![]()
Maarja, misschien krijg ik bij aankoop van een scherm, er wel eentje bij. Hahaha.:unibrow:
Maar ik ga er nu echt vandoor. See joe ol leter wel weer. :dag::kus:
Ik kon ook heel lang niks meer uitdelen en nu ineens wel weer, maar weer niet naar jou, gaf 't aan. Nouja, later misschien weer.
Inderdaad, zijn er in Augustus veel weg, maar wij houden ons wel bezig met de overblijvers toch?
:dag::dag: Doeggggggggggggggiiiii.