:slapen: Lekker Franslijn en Bloem
Hij gaat gelukkig nog steeds goed Linda! Heb straks ook nog even bij J. in orde gemaakt. Bij hem op de computer moet steeds het netwerk weer opnieuw geinstalleerd worden.
Truste Fransijn
Truste Bloem
Nog meer slapers? Krijgen we zoān lekker lijstje als bij de Waltons vroeger ![]()
Ik ga ook slapen, morgen op tijd op staan effe langs stad, mag morgen eindelijk mijn nieuwe bril ophalen (voor naast de lenzen) en een linnenbroek die ik laatst besteld had.
Zodra ik een foto heb van het lopen van gisteravond, met richard bottram, zal ik m proberen hier te plaatsen
Welterusten Linda
Ik zal de boel afsluiten en het :idea::idea::idea: uitdoen. Beps aan jou de eer ,denk ik ,om het morgen weer aan te doen.
:slapen: :slapen: :slapen: :slapen:
:idea:
helaas its Bloem, beps kon uitslapen he?
ikke heerlijk geslaapt en op tijd eruit⦠mmmm
shampoo rook lekker en was licht paars (!!) whiheee
maar viel een beetje tegen⦠maar nog steeds lekker, want schone haartjes
en weer klaar voor het werk⦠voorlopig droogā¦
Morgen,
Marion,gelukkig dat je ons weer gevonden heb,kan gebeuren he gaat soms ook zo snel:tongue:.De housewarming was niet in het brabantse maar in het overijsselse
Toen ik een voor een keuken ging kijken,wilde ik een lichte,maar telkens als ik in een winkel kwam liep ik op een donkere af,en dat is het uiteindelijk geworden heb hem nu 1 jaar en ben er nog steeds blij mee.
Bloem,zie je al onder de douche staan als in een shampoo reclame met je nieuwe shampoo.![]()
Linda,lekker solliciteren op alles wat je leuk lijkt,je weet het maar nooit.
ik ga aan het werk:dag:
Goedenmorgen, het is me dus redelijk gelukt!!!
@Marion: De keuken⦠Oh ik kan het me nog herinneren als was het gister⦠Maar die koelkast met 0-zoneā¦(Lie*H**r zeker!) mn zus heeft m, en als de mijne stuk is, wil ik hem ook!!! Gewoon je leverworst(als voorbeeld) in die zone leggen, en geen bruine 1ste plak he!!! Zo gaaf.
Jullie kunnen ook giga slap lullen hier⦠gewoon bijna weer een kwart!! (overdrijven is ook een vak tenslotte!!)
Meld me straks wel weer, ff cappu en wakker wordenā¦
gaaaapppp
op 't werk
gaaaaaapppp slaap nog een beetje ofzo
@ turkijelover, juist!! had ik wel verwacht, maar behalve het kleurtje van de shampoo viel ie een beetje tegen, maar het resultaat mag er zijn, lekker zacht enzo⦠:wub:
@ bepsie, 0-zone??? :retard:
gaaaaap nog maar een bakkie thee nemen en dan aan de slag!
@Bloem: Leg het je het weekend wel uit⦠Te moeilijk voor hier en zeker voor NU!
:retard:
ALLES is te moeilijk voor nu⦠gaapā¦
:retard: dat bedoel ik dus ookā¦kom niet opgestart⦠Zit in mn joghurtpak hier te dazen⦠Moet douchen, haartjes wassen, het zolderkamertje btje wasvrij maken(hihi, kan vrijdag en zaterdag ook nog, laat maar voor dan)ā¦
IK DOE LEKKER NOG 1 UUR NIET!!! :hihi:
goedemorgen meisjesā¦trrrrrrrrrrinnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggg wakker wordenā¦het zonnetje schijnt, vanmiddag komt die man met de zaag om de week door midden te zagenā¦en ik ben uitgerustā¦maar mag vanmiddag vol aan de bak, thuis dan heā¦wat een bende kan een mens toch hebbenā¦overal tegelijk mee bezig, maar geeft niet gaat de week lekker snelā¦
Ben wel een beetje bijgelezenā¦Marion, heb je nu wel of niet een keuken, dat ben ik even kwijt
Bloemmieā¦welke paarse shampoo???
Bepsā¦half dagje vandaag??
Lindaā¦leuk een nieuwe brilā¦en dan nog naar de kapper ,een nieuw kleurtje en de metamafose is compleet.
Voor de rest iedereen werkse ā¦
kus Viva
mn spiertjes doen een beetje pijn
echt lood in mn armpjes⦠tis echt nix
en ik lag zoooo lekker vanochtend⦠mmmmm :wub:
Had ik verteld dat mijn hard houten tuinset binnen 3 jaar helemaal verrot is (lijkt wel karton) de stoelen brekenā¦de planken van de tafel vallen eruitā¦
Heb nog een grote eiken tafel binnen staan, van mijn vorige interieurā¦2 meter bij 1 meterā¦hubs gaat hem schuren en white washen (vandaar van de week mijn vraag Bloemmie), hebben we gisteren via de Marktpl**ts
4 rieten fauilteuls gekocht (helemaal nieuw) echt van die groteā¦zo gaafā¦hebben we gisteravond opgehaaldā¦ikke ben helemaal blijā¦heb ik toch mooi ff een tuinset voor de totaal prijs van 120 euriā¦in plaats van 700 die, die andere heeft gekochtā¦dat doe ik dus nooit meer heā¦zo duurā¦we hebben hem altijd binnen gezet in de winter, en ieder voorjaar totaal in de olieā¦nou nooit meerā¦heeft wel watā¦en hubs krijgt voor zijn verjaardag zoān hele grote tuinkachel/bbq een van 2,05 hoog met een bronzen voorkant van de kids (die zijn gestoord hoor die dingen heb je al vanaf 100 euro, nee deze kost 400) maar de kids hebben hem uitgezocht en besteld en hij is al binnen 28 juli gaan ze hem halenā¦ik wil hubs zijn gezicht wel eens zien, zijn tuintje is hem altijd allesā¦en dan ook nog zoān leuke set erin ik denk dat het heel mooi wordt. Denken jullie ook niet
denk het wel viva⦠nu nog een beetje lekker weer
een barbie in de tuin!! ikke kom langsssss
maareuhm :hihi: je had toch nog een tuinset op de bijkamer staan
:unibrow:
@Viva:Haha, jaaaa je kinderen hebben gelijk hoor, er zit nl een giga verschil tussen de goedkopere en de goede bbq-sā¦en als wij er 1 kopen(wat we nog steeds willen, maar we willen zoveel hihi) dan dus ook zo een!!!
En wat je tuinset betreft⦠GAAF!!! Zo veel mooier dan zoān hardhouten⦠Wij hebben ook gezegd dat er een aantal dingen zijn die ik niet meer nieuw koop, en zeker stoelen, een eettafel ed ze zijn er in bosjes en mooi, en voor minder dan een kwart van de winkelprijsā¦
:zon02:(mochten we willen REGEN!)
Zo 2de cappu⦠nog steeds in pak, niets gedaan. Nog minstens 30 minuten doe ik dit, NIETS⦠hoef pas rond 11.20 de deur uit⦠GEEN HAAST, en dus doe ik dat NIET!!!:beef::beef:
mmmm heerlijk beps, lang leve het relaxede leven
ikke pak nog ff een pinacolada voor onder de palmboom met mn 35 graadjes op mn tropische strand⦠owh solly⦠ben nog niet op wereldreis⦠hihi, nog ff wachten