trouwens, nog steeds, uiteraard geen bericht uit turkije, voel me een heel stuk beter!! snap eigenlijk niet waarom, maar ik vind het goed zo (totdat ik uiteraard wel iets hoor… hhiihihhi)
Dat doe ik zeker Toos en krijg ook al de nieuwsbrieven van hun dus … kan nie missen. :vak02:
Oh Marion wat sneu, maar je hebt ons gevonden dus .
Was ik niet de enige, die nog op het oude zat te posten. :lol:
Toos, helemaal geweldig toch, een keuken naar je zin.
Tjsa, als je iets doert, moet je het goed doen, toch?
@ toos, en toch ook naar andere zaken geweest?? en daar gekeken en alles vergeleken met nr 1?? hahaha en toch weer terug naar nr 1? hahahaa
zo voelt het ook met turkije, 1e plek was meteen raak, wel andere dingen geprobeerd, maar blijf aan nr 1 denken…
parallel universe
Babsch en Bloem: welterusten
nou dames
me goes sleep sleep
ciao
tot morgen!
Bloem wees toch voorzichtig met jezelf hè. Gooi je gevoel niet overhoop.
Ja moesten toch vergelijkingsmateriaal hebben toch. Tja turkije, ga niet eens naar een andere plaats. Voelt als vreemd gaan
@ toos, ja dat is het!! de wereldreis voelt als vreemdgaan tegenover mn grote liefde terwijl mn grote liefde zn liefde nog niet getoond heeft aan mij!!!
whahahahahhahaha hij is GOED!!
Ben ik even blij, heb ik de oplossing voor je dip. En nou???
we gaan wel weer lekker hard he dames?
wat zeggen jullie ervan, :unibrow:
ff doordouwen en we hebben weer een bevalling ![]()
owh nee, viva is er niet bij, dat duurt nog wel ff :hihi:
:kus:
maar goed, ikke ga nu ECHT :slapen:
het bedje roept al
:dag:
Zit volgens mij nx anders op dan vreemd te gaan:retard:
Nou ja, je snapt wel wat ik bedoel
Gaat goed met mij hoor, zelfs mijn geheugen werkt nog ![]()
Schoonzus gaat redelijk, de nodig ups en downs natuurlijk. Is steeds vaker naar huis overdag al is het wel druk voor haar met de kids thuis. Moet er nodig op bezoek, is helaas al een poosje geleden dat ik haar life heb gezien. Misschien dat we zondag een plekkie kunnen vinden.
Over J. nog niets gehoord. Vakantieperiode he, wachten geduldig af.
tja… good girls go to heaven, bad girlzzzz go everywhere…
moet de grote liefde maar duidelijk zijn en als het echt mn grote liefde is dan loopt ie niet weg, ben braaf geweest tijdens mn 1e huwelijk, keertje vreemdgaan moet kunnen vin ik :hihi:
maareuhm… :paranoid: nie verder vertellen he?
als ik :wereld:ga, zeg dan maar dat ik in
zit… :evil:
@marion: gaat alles nog steeds goed met de internetverbinding
Fijn dat het beter gaat met je schoonzus. Hoop dat je ook snel wat hoort over J.
ok tebedebedebe thats alll folks
hij was weer gezwellie
maar de wijn is al lang op!
zwaaaaaaaiiii
M’n dochter is thuis, dus ik ga afsluiten. Slaap lekker allemaal.