TTT deel 35

WOW Marion: wat een geheugen, iedereen genoemd. Hoe is het met jezelf? Met je schoonzus?? Al wat over J zijn behandeling gehoord?

Nou, ik ga van 14 juli tot en met 28 juli naar Alanya! Nog heel even en dan is het (alweer) zo ver.

Slaap lekker franslijn. Nog even volhouden hoor

fransijn?? hoor je dat?? ze gaat eerder dan jij… ff weer terug naar plek 2…
:turkey: Babsch: 14 juli- Alanya :turkey:
:turkey:Fransijn: 21 juli - Side:TURKEY:

Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Turkije-Fan: november - verloven

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos

@ TOOS ze zat nog in deel 34, heb er ff deze kant opge pb-t maar weet niet of ze het kan vinden

MARION!! JOEHOEEEEEE WE ZIJN HIEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR

En ik maar bijlezen … ijverig sociaal zitten wezen … zitten jullie al gewoon in het volgende deel!!! Post ik ook nog in de verkeerde topic, raak helemaal van de leg :redface::biggrin:

Nou ja 2e plek ook lang niet gek

Ach ja he Bloem, het valt ook niet mee om een keuken uit te zoeken Dat wil het weleens duiselen, al is het alleen al van de €’s wat het moet kosten. :lol:

Nu, ik ga er nu ook echt mee ophouden. Wie weet Toos, maar had al naar de prijzen van Sept. gekeken en wacht of op toch nog weer zo’n aanbieding en anders, wie weet… volgend voorjaar. Bij leven en welzijn. :smile: :smile:

Hasta manana :dag: :slapen: Slaap lekker allemaal. Of had ik dat al gezegd? :lol:

Wow! Ik sta in DE lijst…

Sorry Fransijn, kan er niks aan doen…
Maar aan de andere kant zit jij er nog als ik terug kom en dat is voor mij weer balen!

Ja zag het.
MARION, WE ZIJN VERHUIST!!!

He he eindelijk heb ik jullie gevonden. Moet gewoon weer wennen … heb jullie ook zooooooo lang moeten missen :biggrin:

truste roanna

@ marionm, tis ook allemaal wat met die keuken!! maar ja, zo vaak doe je dat niet, dus denk er maar goed overna, en laat ze zo’n mooie 3D film maken dan krijg je een beter beeld…toch ook wel leuk eh? lekker alles nieuw enzo

ik heb je ijverige werk maar ff gekopieeerd, vond het zo lief…

@Roanna: elke dag even op BX of OD kijken. Vorig jaar hadden ze ook aanbieding voor AD In september/oktober

Marion, fijn dat je ons toch hebt gevonden. Nou ja, ik moet ook m’n best doen hoor. Kan het ook niet bijhouden.

Altijd erg verslavend om alles te lezen wat er loos is, maar ik moet toch echt naar mijn bedje! Morgen weer vroeg op.

Slaap lekker allemaal!

gewoon de nieuwste nemen!! hahahahaha

@ babsch truste en ja je staat erin, dat passen we meteen aan!! en je bent dan ook meteen met stip op nr 1 binnen gekomen!

ikke moet ook echt gaan slapen… de koorts begint weer op te zetten

Vond het ook niet meevallen om de keuken uit te zoeken. Bij de eerste keukenzaak hadden ze precies wat we wilden, kon het ook nergens meer vinden en het uiteindelijk daar ook gekocht

Babsch, dat je me nu gewoon even voorgaat naar Turkije. Slaap lekker.