TTT deel 35

Ja precies en dan heb je een blauw/grijs blokje. Heb niet eens samos op

@Bloem: ja weet ik maar een aantal personen zal niet het niet zo erg vinden al sik weg zou gaan kunnen ze zelf evt mooiere tijden krijgen van anderen weet ik nu al dat ze he echt niet leuk zullen vinden als het echt zo is

ik zie sowieso veel nieuwe mensen op ons forum
zeggen hier nog niet zoveel,maar staan altijd wel aanwezig bovenaan het forumn
nou ja, lekker meegluren :paranoid:
join the fun!

Nu ga ik dus echt:slapen: meisjes allemaal tot morgen…toedels:dag:

Bloem je hebt zoals gewoonlijk weer gelijk. :thumbsup: Die waren van Smartie en van Sprookje en die zijn/waren inderdaad niet online.

Maar van dat sp***** ook? Hmmmmmmm :angry:

maaaarrrr
ikke ga een deurtje op slot doen, tandjes poetsen enzo
anders zit ik veels te snel aan mn 7000 posts :biggrin:

@ roanna, ja balen he? heb er meteeen 3 dubbel zo hard overheen gegaan, geloof dat die hokjes niet roder kunnen, en meteen 1 * erover…
not wanted here!

@ viva, truste!!

:slapen: lekker Viva

Was je nog nie naar bed dan Viva? :kus: Ik dacht dat je al sliep.

Weltrusten allemaal. Het is weer mooi geweest voor vandaag. :dag:

Toos, volgend jaar kom ik op je verjaardag, waar dan ook. Hi, hi. :kus:

@Roanna: Daar hou ik je aan :thumbsup:

zo dames tandjes schoon

ikke ging boodschapjes doen vandaag en had nieuwe shampoo nodig
heb de nieuwe ndrl*n gekocht, voor meer volume ofzo, groen met bubbels op de verpakking… die GEUR!! MMMMMmmmhhhh :wub:
heb helemaal zin om morgen mn haartjes te gaan wassen
hahaha, i know, simpele ziel, maar ja, t zijn die kleine dingen die een mens gelukkig kan maken!!!

Je moet toch nog maar eens kijken voor AD in september, lijkt me gezelli

@Bloem: Wat een fles shampoo al niet kan doen

ik ben benieuwd morgenochtend!!

Mag ik als ‘‘verse’’ nieuwe forummer ook op DE lijst?
Misschien stom om te vragen, maar vind ik wel leuk om ook op te staan!

owh dames
ons marion is een beetje verdwaald
kijk eens wat een mooi stukje ze gemaakt heeft:

Quote marion
Zo hey, ben bij met lezen, en wat was het veel.
Kijken wat er nog is blijven hangen.
Ons Tooske weer terug in Nederland. Fijn dat je het weer zo naar de zin hebt gehad in AD.
Turkijefan ook weer terug, alleen met minder goed nieuws. Sterkte meissie.
Brenniej die steeds vaker gezellig mee komt babbelen. Fijn zeg, blijven we tenminste op de hoogte van je wel en wee. Heb nog vaak aan je moeten denken.
Spookje en Box weer in aktie. Ga maar niet in op dat soort voordat ik straks overkook. Je zal zo’n kortzichtige ouders maar hebben.
Dia ook weer regelmatig op de thee ondanks de lange werkweek.
Roanna weer aan het werk, gelukkig met de normale uren.
Viva ook internetproblemen, en troost je meissie, ook hier begeeft het een na het ander het.
Bloem in een dipje, Turkijeblues … kop op meissie … over even ligt de halve wereld voor je open. Komt allemaal goed.
Beps aan het wennen aan haar nieuwe job. Gelukkig is het na een vermoeiend dagje goed rusten in de luie stoel.
Cris nog steeds bezig met leuke dingen doen.
Turkijelover naar de housewarmingparty geweest! Toevallig in het Brabantse?
Linda problemen met de mobiel. Hopelijk krijg je J. nog te pakken voordat hij op vakantie gaat.
Fransijn bezig met de laatste loodjes, telt al lekker af voor je zeg.
Cyn aan het twijfelen! Ben benieuwd wat het gaat worden. Thailand, Sri Lanka, Maleisie. Is allemaal de moeite zeker waard vind ik. Succes met beslissen.
Pffffffffffffffff … was een hele lijst. Hoop dat ik niemand vergeten ben!!

Mijn middag bij de keukenboer. Dacht dat doen we ff, weet precies wat ik wil. Nee hoor, Viva je had gelijk, wat een informatie, zoveel nieuws weer op de markt. Een combimagnetron of een stoom-bakoven, een koelkast met een 0-graden zone, ben de naam alweer vergeten of de normale versie. En dan hebben we het nog niet over de kleur. Ik ging eigenlijk voor een lichte, maar de blauwe keek toch ook wel heel erg knus, en hubs vond die weer mooier. Met terrasdeuren in de keuken kon ook alles geplaatst worden dus meer licht binnen. Zou die blauwe ook kunnen dus. Twijfel … twijfel … raak ik daar niet snel op uitgekeken (ook ik heb dus mijn twijfels Bloem). Wat voor kraan, het aanrechtblad pffffffffffff … mijn hoofd duizelt ervan. Maar we hebben er nog maar eentje gehad, en gaan niet over 1 nacht ijs. Wat heeft nummer 2 nog te bieden, mss andere leuke ideetjes. Spannend!!! Wordt vast vervolgd dus.

@ babsch
moet je wel ff zeggen wanneer je precies gaat en hoe lang en waarheen

Kom ook nog even hier en wat zie ik; deel 35.
Niet normaal hoor.

Niet om bij te houden.
Las even bij in ander topic van vakantieliefde. Trok toch ook mijn aandacht.

Hier is alles gelukkig verder rustig en gezellig.

Ik wacht op m’n dochter. Komt terug uit de avonddienst.

Hier gaat iedereen ook al zo’n beetje slapen.

Wel terusten allemaal. Droom maar mooi.