TTT deel 35

@bloem: test voor maanden juni en juli, augustus weer oude openingstijden en alles evalueren als het doorgezet wordt dan vanaf september 5 koopavonden per week hele jaar door, ben nog steeds aan het rondkijken voor wat anders al vele brieven verstuurd maar telkens de standaardbrief weer teruggekregen

Blauwe punten?? weet je het zeker

@bloem: volgens mij loopt het alle avonden wel door

@ linda, das echt jammer… maar met jouw ervaring kun je toch onderhand overal terecht… ze hebben toch overal wel personeel nodig? of zoek je ECHT iets anders??
moeilijk hoor!

@toos: had van de week ook blauwe punten echt raar

@ linda, dan heb je wel wat te doen, beter dan van die saaie hangavonden

@Bloem: Vind het wel een goeie :D.

dat zijn member die offline zijn!!
member die online zijn geven groene en kun je terug doen…

Zie alleen maar blauwe punten als ik teveel samos op heb:D

blauw/ grijs, zo’n beetje er tussenin

heb punten van ene smartie
heeft nix geposts, dus kun je niet teruggeven, maar is idd blauw/ grijs

Inderdaad Bloem. Die collega (vrijgezel) waar ik vanavond even was om te helpen met de PC, wou nooit een pc. Nu heeft ze een oudje gekregen van een andere collega en een wereld is voor haar open gegaan. Gelukkig zei ze dat zelf. Zo zie ja maar, die oudjes doen het nog best. :unibrow: :tongue:

@bloem: alles wat me ook maar iets lijkt reageer ik op, wil weer datgene dan doen waar ik voor geleerd heb administratie durven ze tegenwoordig al vaak mbo+ of hbo voor te vragen echt niet mormaal meer, over het solliciteren graag niet op hyves over praten aangezien mijn collega’s daar ook mee kunnen lezen en zijn helemaal niest daarvan weten

ikke

http://cache2.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_elephant.gif

ik ook van smartie…

@bloem: idd beter dan die hangavonden, maar ook overdag wordt het drukker moet echt aanpoten soms om ook de resterende administratieve werkzaamheden af te krijgen

ik zie dan niets meer val alleen maar in een coma

@ linda off course not
en trouwens, IEDEREEN solliciteerd tussendoor wel eens, t zijn leugenaars als ze zeggen dat ze het niet doen, maar ikke snap

Ik ook van smartie

Ik ook dus en van sprookje

@ toos, me too, maar da’s ----
en die is nu offline
dus dan klopt het aardig he???
ben nog niet zo blond ook!! hahhaha