nou weer op tijd naar bedje toe…morgen en overmorgen nog werken…en dan holiday…ja wel en de weersvoorspelling ziet er goed uit voor volgende week…jippie
Oke meiden tot morgen dan… ikke nu lekker :slapen:
:dag:
Nee hoor Bep, daar komt altijd iemand van de thuiszorg voor. :biggrin::dag:
Ik ga ook me bedje weer opzoeken.Weltrusten allemaal en tot morgen
alle push-ups uit. Trouwens Roanna, je bent altijd even zoek als er een nieuw deel geopend moet worden
Voor degene die gaan :slapen:, welterusten
Weltrusten lieve mensjes. :slapen:
:idea: Doe ik die weer uit, anders kunnen jullie de slaap niet vatten. :unibrow:
Nee echt niet Toos. Ik was nog met een posting bezig en met dat ik op verzenden drukte, waren jullie al bevallen. Kan ik ook niks aan doen hoor. :vak02:
pppffff
zit ff bij te lezen en ik knal hier bijna uit mn denkbeeldige panty zeg!
voor mij is het nu echt helemaal gedaan
maar goed, wat ik wilde zeggen
@ brenniej, voel je alsjeblieft NIET schuldig, al onze topic verlopen prima, af en toe een steek onder water, een pesterijtje, maar vooral veel lachen en lief en leed delen. jij moest je leed kwijt en daarop zijn wij ingesprongen
de enige topics die ge-escaleerd zijn, waren topics waarop die 2 gereageerd hebben… dus dat heeft nix met jou te maken
welkom in onze online community, hoop dat je het leuk vindt en waardeert en gezellig blijft, zo niet, ook goed, wat jij wilt
@ beps, nee je was niet de 1e off course nie! maar kan nu niet meer reageren
ikke ga me ook terugtrekken en de rode koonen blussen
Dat ktijg je als je ouder wordt he, wordt je soms wat traag:drugged:
giggel
@Bloem: Je zeht precies zoals het is.
Ik weet uit ervaring hoe het is om hier steun te krijgen. Dat doet echt goed
ja tell me about it
hoe meer steun je krijgt, hoe meer je kunt uitdelen
toch??
Een beetje meer respect voor de oudjes he Toos! :lol: Voorlopig ben ik nog altijd hier aanwezig. :nod: Zelfs op deze tijd nog.
@ turkijelover, gefeliciteerd met je pa, als je ouder wordt dan vier je het blijkbaar minder heftig… ach het gaat om het idee. had de mijne een digitale knuffel gestuurd, vond ie helemaal geweldig, aangezien mn broer het ‘vergeten’ was
@ linda, ik heb met je te doen met die lange openingstijden… is er dan nog wel wat te doen, of verspreid het zich dan meer over 1 dag?? telt toch alleen voor de zomer hoop ik? toch niet ook in de winter open :retard: tot 22 h
tijd voor een andere baan? je was toch aan het solli laatst??
Ja hoor Roanna, de waarheid is hard he.
@Bloem: zo is het
@ roanna, en blij mee ook!! gezelli!!
en is goed voor de gemiddelde leeftijd :hihi:
Oh kijk mijn rep. punten ens even. Schieten als een speer omhoog. Kreeg vanmiddag trouwens ook nog 2 blauwe punten, weet alleen niet waarom.
besef ik weer dat ik zo piep nog ben :hihi:
nee hoor geintje, tis goed zo, lekker beetje ouwehoeren met bejaarden enzo…, vraag me af
al die oudjes klagen altijd dat ze zo weinig aanspraak hebben… die moeten gewoon gaan forumen, gaat een wereld voor ze open, alleen zijn ze dan allemaal al vast de pijp uit voordat ze een bevalling en geboorte geregelt hebben… hihi zie het al weer helemaal voor me…
gat in de markt, senioren helpdesk… hoe open je een topic giggel
@ roanna, blauwe??
je bedoelt grijs? van member die OFFLINE zijn…?? ![]()