TTT deel 35

he, he,…tjonge nog een stormloop hierzo…nu ff tijd om te wwen…
Bloemmie, zou leuk staan lekker sportief kort koppie…nice…:wink:
Marion, ja het is geen pakje boter wat je koopt een keuken kost niet weinig ook:teeth:
Beps … werkse…:beef:

nog 5 kwartier…jipppyajeeee

ik kan wel tegen plagen hoor meisjes:lol:

Bloem,ja moeilijk heb haar hier ook al een tijdje niet gezien,heb geen idee hoe het er nu mee is.Dus zullen we het nog maar laten staan tot ze er zelf wat van zegt.

Viva,ohhh heerlijk he zo aan het aftellen

@Bloem
Ga ook niets kopen voordat ik zijn plan gezien heb. Maakt die paar weken ook niet meer uit.

@Turkijelover
Zou mooi zijn als je vriend naar NL kan komen, je wil hem toch ook graag laten zien hoe jij leeft hier. Hopen dat het gaat lukken allemaal. Verloopt niet altijd even soepel als je de topic over het visum leest.

lijkt me echt drama!! ikke ga daar wel heen :hihi: mocht het ooit voorkomen :wink:

Nog een reactie gehad op je sms Bloem?

nop
twijfel aan de ene kant of ie em gehad heeft, want had ook problemen jou te sms-en en heb achter elkaar gedaan
heb een groot bericht gestuurd, dus 2 sms-jes, dan weet je het nooit, maar aan de andere kant, hij zegt mij niet te kunnen sms-en, dus dan geloof ik hem wel, soms lukt het soms niet, maar ja, als ie echt had gewild had ie wel ff een pfoon van iemand geleend om een sms te sturen, blijkbaar wil hij niet antwoorden of hij weet geen antwoord of het boeit hem nix… ik zie het wel, heb nu wel wat meer rust, raar eigenlijk, want ben nix wijzer geworden

Hello!!!..
zo ik werd gisteravond van internet afgegooit,…en kwam er niet meer op…

Nu doet het gelukkig wel…lang leve casema…pffff

Hoe is het hier met iedereen…

xx

belangrijker is het: hoe is het met jou? morgen weer aan het werk? hoe voel je je? weten ze het op je werk?

Jaa ik voel me wel goed…
Ik sta toch sterker in me shoenen dan ik zelf dacht!!..
het is vooral met ups en downs…zo voel ik me goed en dan is het ff allemaal niks!

En indd morgen weer aan het werk…aan de ene kant zit ik er tegen op, maar aan de andere kant…afleiding is ook wel goed, en laat de tijd ook weer wat sneller gaan…
Op me werk weten ze het wel, dus ik begin gewoon lekker rustig aan, wordt het teveel kan ik altijd bij me collega´s terecht!..

Yes ben eindelijk weer bereikbaar op mijn mobiel, nr is vanmiddag blijkbaar overgzet

@ brenniej, goed zo, goed voor jezelf zorgen en aangeven als het niet gaat

@ linda, YES!! meteen aan de sms!! hahaha en niet vergeten je naam erbij te zetten!!

Marion,ja we gaan het proberen heb al op de site van de IND gekeken en zoals ik het nu kan zien voldoe ik aan alle eisen.

Linda,heb je al een sms gestuurd,niet te lang wachten he straks is het te laat.

Bloem,kan vanalles zijn waarom hij niks terug stuurt,en misschien komt het nog wel.

Brenniej,fijn om te horen dat het de goede kant met je opgaat.

@ turkijelover, owh dat stemt al positief dat je in ieder geval aan de eisen voldoet, maar zelfs dan lijkt het wel een loterij…

tja… als ie over 3 dagen iets zou sturen dan hoeft het niet meer zo nodig zeg maar, was toch een vrij explicite sms, dus gewoon antwoord geven lijkt me niet zo moeilijk, maar ja, allicht is het engels te moeilijk en snapte ie het niet, en durft ie niemand te laten vertalen, ik weet het niet…

Brenniej … fijn om te horen dat het goed met je gaat zeker met al dat geOH op het andere topic…go girl…
Bloem…probeer het in het turks gewoon naar de vertaalsite gaat, engels/turks dan weet je het echt zeker.
Linda…zet hem op

Ikke thuis lekker vakantie…

@ viva, there’s no way dat ik nu nog eens een keer zo’n sms ga sturen… hij snapt het heus wel… nogmaals, was vrij explicite sms… anyway
ikke ga zo naar huis, ff lekker nixen, pijn aan de spiertjes dus denk dat ik ff lekker onderduik in mn bedje :unibrow: ff lekker rust en geen gez*ik aan mn kop, vandaag genoeg gehad…

fijne dag verder
zwaai!! tot vanaaf!!

@ turkijelover: als je de visumaanvraag start…zorg dat je echt ALLES compleet hebt wat ze van je verwachten…
En dan het allerbelangrijkste… overtuigen…dat HIJ terug gaat naar Turkije… zoek alles uit…verbintenissen van hem aa nturkije…wat is de rede dat die naar NL komt… maar het allerbelangrijkste om welke redenen gaat hij ook weer terug… 9 van de 10 visa’s worden afgewezen op vestigingsgevaar…
Het kan zeker lukken, maar zorg dat goed ben voorbereid…want eenmaal in die situatie kan je alles verwachten…:S
succes :kus:

Bloem tot vanavond meis…lekker even een tukkie doen is goed voor de spiertjes.

@Bloem
Je hebt nu gezegd wat je hem wilde zeggen, misschien dat dat al genoeg was om je rust te vinden.

@Brenniej
Ook jij al problemen met de verbinding!
Fijn dat het goed met je gaat, naar omstandigheden dan, is vaak zo dat je meer aan kan dan je ooit gedacht zou hebben. Die ups en downs horen er toch bij. Het heeft toch zijn tijd nodig om het allemaal een plekje te geven. Wel prettig dat ze er op het werk vanaf weten, kunnen ze er rekening mee houden als het even minder met je zou gaan.

ja daarom,… ik heb ze maar gelijk op de hoogte gebracht!
Eerste 2 dagen zijn nog even arbeidstherapeutisch…
dus waneer ik het echt niet meer zie zitten… kan ik ook gewoon naar huis gaan!!..
Maar goed ik moet maar veel aan september denken… dan komt het allemaal wel goed… met de nodige traantjes… maar ja dat zal vanzelf wel een beetje slijten!..

xxx