brenniej traantjes horen erbij…is alleen maar goed, een teken dat je het niet oppropt.
Brenniej,therapeutische basis voor de 1ste 2 dagen is wel lekker,mocht het dan toch niet gaan,kan je makkelijker naar huis.
Ik weet dat het niet makkelijk is om een visum te krijgen,heb ik ook tegen me vriend gezegd,hij denkt er wel makkelijk over.
Allemaal gefeliciteerd met deel 35 een beetje laat aangezien jullie al weer ver in deel 35 zitten.
Nou ik ga het allemaal niet teruglezen en ik kan helaas ook niet meer blijven.
Maar iedereen alvast een hele fijne avond!!!
Groetjes en tot morgen!
@Turkijelover
In ieder geval voldoe je al aan alle voorwaarden en meer kan je niet doen. De rest is afwachten, hopelijk verloopt het bij jullie allemaal wel sneller.
Hoi allemaal,
Kon op school ineens niet meer op WW. Wilde opnieuw aanmelden, kon dat niet omdat m’n naam al in gebruik is. Wat een gedoe. Wachtwoord was ook al niet goed.
Nu wienig tijd. Zo naar ADHOC om te bellen.
Wel goed nieuws, Ik vlieg 1 dag eerder.
Ga dus nu de 20e weg. Vlieg 's avonds om half 10. Heb ik lekker de zaterdag al daar.
Nog 9 dagen dus.
Hallo!
Ik ben de afgelopen dagen allen maar aan het solliciteren geweest en ik moet zeggen: Dat is gelukt!
Ben zelfs aangenomen bij twee verschillende bedrijven. Ik heb ze maar gezegd dat ik even een nachtje erover moet slapenn bij wie ik aan het werk ga. Het lijkt me alletwee erg leuk.
Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
@babsch: gefeliciteerd! Wat voor werk ga je doen?
De ene baan is administratief bij een koffie-automaten concern. Moet dan planningen en van alles en nog wat gaan doen. Een vriendin van mij werkt daar ook, dus weet dat het een erg leuk bedrijf is.
De andere is bij een wereldwijde express service. Ook leuk, maar een hoop telefoontjes en zeikende klanten.
Alletwee betalen ze goed en zijn goed bereikbaar…
Weet het echt niet
@ turkijelover: jaaa is beter… om zo te beginnen!!
En wat betreft visum…Gokhan dacht er ook veel te makkelijk over… dat doen we wel ff zei die… en ik kon hem maar niet aan ze verstand brengen…dat het allemaal niet vanzelf gaat!!!..
Maar ik zal voor je duimen!! waar gaat die hem aanvragen…Istanbul of Ankara??
En dan nu moet ik mijn geweldige kookkunsten vertonen bij mijn ouders thuis…
Dus ik moet mijn best gaan doen! Niks snelle en makkelijke hap, ze verwachten een culinair hoogstandje…
Wens me maar succes!
Tot later :dag:
nou succes!
![]()
enne eet smakelijk!!!
Babsch,Gefeliciteerd ,et je nieuwe baan welke het ook mag worden.Maar als je nu al zegt dat je bij het wereldwijde express service een hoop telefoontjes en zeikende klanten krijg lijkt mij de keus niet moeilijk toch.
Brenniej.dat wist tie nog net kon allebei zei die,maar ik moet eerst nog alles opsturen en misschien gaan we wel samen als ik in oktober naar Turkije ga.Is Gokhan al een keer geweest of hebben jullie het ook al geprobeert???
Linda,hoe staat het met smsen?
@Fransijn
Wow das goed nieuws … nooit weg een dagje eerder aankomen in Turkije!
Toch iemand vergeten gisteren! I’m so sorry!
@Babsch
Als 1e welkom op het forum en natuurlijk heel veel plezier gewenst!
En natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe baantjes. Makkelijk toch dat je kunt kiezen. Nu alleen nog de leukste eruit zien te pikken.
@Babsch
En dan nog succes vanavond met het koken! Veel plezier en eet smakelijk!
Wij zijn er vorig jaar mee begonnen…en bijna 8 maanden mee bezig geweest!!!.. pffff als ik er nu aan terug denk wordt ik al weer hele opgefokt!!! haha
Visum werd afgewezen, op dus het zogenaamde vestigingsgevaar!!:S
en daarna zijn we hoger beroep gegaan, en dan wordt alles van de ambassade in turkije naar NL gestuurd… en neemt het IND het over… NOu die mogen er tot 10 weken over doen,… krijg je tussendoor de nodige vragenlijsten… (hmmmzzz Ontmoedingsbeleid) en wij hebben gewacht op een antwoord…uhhhmmm bijna 5 maanden…!!!
een keiharde NEE!!!..
Maar we gaan eind van het seizoen… vrolijk weer samen naar ankara…en laten ons gezicht daar weer zien!!
niks ontmoedigingsbeleid!!..wij komen lekker weer!!!
Nu weet ik wat me te wachten staat…! en hebben alles al bijna op orde qua papieren blabla…dus hopelijk gaan Gokhan en ik samen weer terug naar NL… ![]()
Zou mooi zijn als het gaat lukken Brenniej. Zijn hier keigoed in duimen dus gaan met zijn allen aan de slag tegen die tijd!
ik hoop ook zo dat het lukt!!..
Maar ja het lijkt wel of het allemaal steeds moeilijk wordt!..
maar ja Askim en ik mogen nu toch ook wel een keer geluk hebben;)
Goedenmiddag dames.
Ik kom nu alleen even zeggen, dat ik jullie weer helemaal , zelfs in breedbeeld op mijn scherm heb.
Joepie!!! :zon: Het lag dus toch aan het scherm en die stuur ik morgen op, want ik heb daar nog garantie op en die geef ik dan wel weer door aan een van de kids, als het weer gemaakt is.
Ga zo even bijlezen, ga nu eerst even eten.
Als jullie ook nog moeten eten, een smakelijk ook.
Tot laters :dag:
het is rustig…
Iedereen aan het eten!!![]()
Brenniej,hoop ook voor jullie dat het gaat lukken en inderdaad mogen jullie geluk hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
Roanna,dus je ziet ons nu lekker breed:dope: