Nee Bloem,heb nog niet geboekt,doe ik altijd pas een maand van te voren.
Dat is ook zo, ieder land heeft zn charmes maar ook de minder leuke dingen.
Bloem: ja echt precies wat je zegt,… Ik heb daar dan toevaliig wel een vriend,… en tuurlijk wil ik bij hem zijn!.. maar het is ook het leven daar…
Het is het hier indd net niet,… Heel de tijd maar dat gevoel…Ik wil weg hier… Ik voel me daar ook best slecht onder…!!
En echt zodra ik uit het vliegtuig stap… heb ik dan VOORAL IN Turkije… Alles wat ik dan voel maakt me zo gelukkig,… Wat je ziet als je met je koffer het vliegveld uit loopt… de mensen,… het landschap, de geur…die zachte warme wind… ALLES! maakt me op dat moment gelukkig,… en dan sta ik altijd echt even stil… en dan ZUCHT YESSS IM HOME…
Hier gaat de tijd maar niet voorbij!!!
En daar wil ik niet eens op de klok kijken! omdat je denkt… HEEEE alweer zo laat…!!!
Hier zit ik maar af te tellen, en te wachten!!..
elke dag maar weer…alsof ik hier niks van me leven kan maken!!..
Dat rare gevoel…Ik probeer het wel… en doe wat ik moet doen en wat ik leuk vind, maar het lukt niet!!!
elke keer zit die gedachte toch ergens in me hoofd…wat ik maar doe!!!
Volgens mij heb ik een dipje hehehe… maar zo voel ik het gewoon!!!
@ Bloem en Brenniej: maar hier heb je toch juist iets om naar uit te kijken? Ik denk dat dat het is wat die dingen zo leuk maakt. Als je er elke dag bent raak je er na een tijdje aan gewend. Dan isser niet veel speciaals meer aan…
@ cristina: ja daar heb je ook weer gelijk in!!!
Dat is ook zo… hehe die gevoelens het zijn maar lastige dingen hoor…!!
Als je denkt dat het hebt,… is het t net weer niet!!!
Dames,ik ga me bedje opzoeken :slapen::slapen:,slaap lekker allemaal
Tot morgen:dag:
Trouwens, ik heb mij net ingeschreven voor een verblijf in London, voor het geval ik niet aangenomen word in Edinburgh…
83,50 pond per week voor een kamer!!! Hoe verzinnen ze het. Dat issehm… 334 pond per maand… Dat is… 493.68 euro’s per maand. Voor 1 kamer! En STUFI is maar… 200 euro!! En deze kamer was het goedkoopst! Hierna komt namelijk de 1-na-goedkoopste en die is 92 pond!
@ Turkije-lover: slaap lekker!!
Zo Cris,dat scheelt veel zeg.Ga je daar ook een baantje zoeken dan?
@ Turkijelover: Tatli ruyalar!!!
:kus:
@ Turkije-lover: ik zal wel moeten denk ik…
@Viva: zie dat je on line bent. Is het een beetje meegevallen bij jou met de wateroverlast?
@ turkijelover, slaap zacht
@ cris, jheetje jeheeminee, dat zijn idd geen leuke prijzen
maar ja, je verdient er ook wel aardig en tja… tis gewoon duur!!
welcome 2 the real world
en ik denk dat het niet zozeer is dat je hier iets hebt om naar uit te kijken, dat is wel zo voor sommige mensen en die mensen hebben het hier ook prima, er is alleen een verschil dat ik me een beter en fijner en gelukkig mens voel als ik daaaaar ben
en dat ik me hier niet op mn plek voel en hier is gewoon niet echt thuis, dat is daar. turkije is geen plek meer voor vakantie, maar turkije (en dan vooral bodrum zeg ik heel eerlijk) is gewoon thuis
soms denk ik idd dat ik gewoon hier moet settelen en elke 6 weken bijvoorbeel ff op en neer moet gaan, maar aan de andere kant denk ik ook: waarom zou ik? als ik me daar toch gelukkig voel, waarom zou ik dan hier blijven?
als ik strax terugkom moet ik weer op zoek naar een huis en werk en weer nieuwe vrienden maken en oude vriendschappen aanhalen… of ik dat nu hier doe of daar, dan weet ik het wel, dan doe ik dat daar waar ik me het beste voel
en ik weet en besef dondersgoed dat het echt niet makkelijk is, of altijd leuk! ik heb daar ook een week in alanya gezeten in de stromende regen, nix te doen, ik heb daar ook vreselijke tijden gehad, maar ik heb de keuze en ik kan het beste nemen van 2 werelden, waarom dan niet??
en tot die tijd is het tandjes om mekaar en doorbijten, tis ff niet anders
Valt niet mee he Bloem om met zo’n dilemma om te gaan. Denk dat je moet doen waar jij jezelf uiteindelijk het beste bij voelt.
BloeM: wat je indd zegt, ik snap heel goed wat je bedoeld… Ik heb ook in Turkije gezeten voor een langere tijd, midden in de bergen… Bij Gokhan ze family…! Mensen hadden helemaal niks daar eigenlijk… je kent het wel… Buiten naar de wc, eten op de grond, slapen met meerdere mensen in een kamertje van 3 bij 3…waarbij de bank als bed wordt gebruikt…geen geld… NIKS… maar ik was er zoooooo gelukkig!!!..
gelukkiger dan hier ooit heb gevoeld…
Ik zeg nu ook niet…dat ik hier helemaal niet gelukkig ben… MAAR er zit gewoon zo een GROTE MAAR achter…
Ik mis ook totaal NIKS als ik DAAR ben…
Accchhh… Voor mezelf heb waarschijnlijk ook al de keuze gemaakt waar ik echt gelukkig ga worden…
en dat ga ik zeker voor mezelf waarmaken!!:)![]()
over een tijd zeg ik tegen mezelf… HONEY IM HOME!!!![]()
en indd wat je zegt, tot die tijd tandjes op elkaar en doorbijten!
Wat hieraan soms zo vermoeiend is!
Is dat mijn leven echt bestaat… uit Onwijze Pieken en dalen!!..
Ben ik daar,… ben ik op mijn best…en ik kan heel de wereld aan…
Ben ik hier… denk ik…hmmmzzzz…
En als ik dan niet weet waneer ik weer ga…dan raak ik zo in de war…hehe…
Soms zooooo vervelend!!!
Poeeeheee…moest ff 30 pagina’s bijlezen is toch niet normaal meer ik ben van middag nog online geweest.:wacko:
Toos…nou het heeft hier geplenst…ongelofelijk wat een water komt er naar beneden…het begon rond 6 uur en heeft onafhoudelijk geregend tot een uurtje geleden, met luchten groen, grijs en zwart…:storm:
Turkije-fan beter je avatar aangepast:nod:
Turkije lover lekker nog wat boeken voor oktober
Brenniej…ik heb geen askim in Turkije, maar verlang ook naar (mijn) land, de zon de zee en de geur…ik kan altijd al genieten van de geur die je tegemoet komt als je uit de hal komt van het vliegveld…:wereld:
Bloemm…Tunesier, ach als het een lekker ding is wat maakt het uit:D
Jaa dat is toch… WHAaaaa kan het beschrijven…haha…
als ik eraan denk… Noouuuuu…
Wil ik nu me spullen pakken,… en weggggg!!!![]()
Mk…wat gaat zulke shirtjes met hun naam
Brenniej, wat houd je hier???