@bloem en beps
Iedereen vindt de t-shirts mooi.
Net nog een paar turkse hapjes genuttigd en beps die met die nootjes is echt lekkerrrrrr! Dat is mijn favoriet, maar nu helaas op.
ikke thuis
het sputterde flink onderweg maar niet echt heel erg ofzo
i dont know
@ roanna en cris, tja, als dat doort mannen buiten de deur willen eten doen ze dat heus wel, dat is hun beslissing, daar heb ik nix mee te maken
en nee, heb nix op het oog, maar als iets me voorgeschotelt word, wie ben ik dan om er niet naar te kijken, toch??
@ linda, heeft ie nog iets teruggestuurd??
Hmmzzzz…
Vandaag ook me zusje naar schiphol gebracht!
is vertrokken richting MARMARIS!.. GRRRRRRR… met 3 vriendinnen!!..
Maar ja tasje met kadootjes en stroopwafels voor Askim meegegeven!![]()
En heel veeel kusjes!!!
Maar ben zo jaloers!!!
@ mk, ja ik zag ze hangen en het was meteen beslist en besloten, wilden eigenlijk kijken naar een voorgedrukt turks dingetje, maar goed, dit kan ie elk moment aan
ff voor de duidelijkheid, voor de meid hebben we een roze shirt met in witte letters haar naam en voor de kleine man een groen met geel en dan in het groen zn naampie… te schattig voor woorden en ik moet zeggen, erg lekker stoffie
@ brenniej, owh jee das wel extra extra zwaar zeg!! :eek:
kent je zus hem ook echt? moet ze maar flink veel foto’s van em maken
ik zag laatst foto’s op het net van een soort van ex van me, en tjonge jongje, die wordt ook elke dag knapper zeg maar, hihih…
ja hij heeft terug gesmst was erg mooi daar redelijk goed weer
hahah,…
ja ik heb der ook 1000 keer gezegt dat ze niks moet vergeten!!!
Fotos.,…Filmpjess…!! Allles!!!
En dat ze hem ook maar even flink in de gaten moet houden!;)![]()
Gekheid,… maar toch…![]()
maar het idee… dat me zusje daar zit!!! En ik niet!!!..
maakt me…WHAAAAAAAAAAAA…Pfffff…Neeeeheeeee dat wil ik helemaal niet!!! ik wil daaar zijnnnnn!!!
Brenniej,lijkt mij ook vreemd ja,maar je zusje zal vast wel veel foto’s van hem maken heb jij ook weer wat om naar te kijken.
Klinkt leuk die shirtjes Bloem.
@ brenniej, maar je moet maar zo denken
je zus is met een week of 2 alweer terug, ze zal hem hooguit 3x zien omdat ie natuurlijk druk aan het werk is, en strax zit jij er lekker 6 weken en kunnen jullie lekker saampjes zijn!!
@ linda, vond ie het leuk dat je hem sms-te?
@ turkijelover, ja waren ze ook! te schattig!!
maar vertel eens… 19 okt weekendje weg? ga je niet meer naar turkije? je had toch ook een vriend daaro?? of snap ik em nou ff niet meer??
Ja is ook!![]()
ben maar toch gewoon STIKJALOERS!![]()
maar voor je het weet is ze weer terug…en dan heb ik het nog tegoed:)
Vinden jullie nou niet dat de tijd op dit moment zo langzaam lijkt te gaan… of ligt het aan mij…:S
Fransijn: 20 juli - Side:TURKEY: 6 weken!!!
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
@ brenniej, vertel mij wat!! ik tel de dagen nog en dan denk ik: nu NOG 7 weken… pfffff…
over 7 weken staat mn backpack gepakt heb ik afscheid genomen en is het tijd om te gaan
klinkt nog zooooooooooooo ver weg, aan de andere kant, tis ook zo weer voorbij
probeer te genieten van elk moment, maar tis niet makkelijk als je ergens zo naar verlangd of naar uitkijkt
neee,…
Maar het stomme is…
Jij vertelde dat ook een keer…en zo voel ik me ook echt vaak!!
dat ik altijd naar iets verlang…en op iets wacht…
het is zeker leuk om naar iets te verlangen… of om ergens naar uit te kijken!
MAAR als dat altijd zo is… wordt ik er soms zoooooooo gek van!!!
en lijkt het echt alsof je in 2 wereldtjes leeft…
@ Bloem: nog 7 weken wachten en dan… 28 weken op reis!!! :D. Wacht maar, mijn tijd komt nog wel :wereld:. Alleen dat studeren… dat duurt ooo zo lang. Denk niet dat ik 5 jaar achter elkaar vol ga houden… Alhoewel, devader van een vriendin woont in Istanbul, hij was haar in Side komen opzoeken toen wij daar op eindexamenreis waren. Heb al even gezegd dat ik bij hem kom wonen wanneer ik stage moet lopen, gnagna :nod:.
Bloem,klopt in heb nog steeds me vriend in Turkije,daar ga ik eind oktober weer heen,19 oktober ga ik een weekendje weg met vrienden hier ,doen we ieder jaar,ergens achter Nijmegen ben de plaatsnaam kwijt.Zo ben je weer op de hoogte;)
@ turkijlover, heb je je reisje turkije dan nog niet geboekt dan??
@ cris, tja, ikke kon dat ook niet, ik wilde leven en wel direct en nu enzo, nou ja, jammer dan geen afgeronde studie, ik heb niet het idee dat ik iets mis. ik leer wel the oldskool way,
@ brenniej, ja dat is het, je bent constant aan het aftellen en uitkijken, alsof je hier niet echt bestaat. ik voel me daar best slecht onder, omdat het leven zo aan je voorbij trekt, maar wat ik ook probeer, het lukt me niet of dubbelop extra intens te leven, probeer er hier wel het beste van te maken, maar het is het net niet, en moet toch bepaalde dingen laten om andere dingen wel te kunnen doen
daarom verlang je ook zo sterk naar weer weg gaan, alsof je dan pas weer tot leven komt
en het is vaak niet eens de knul ofzo, maar het leven, het echte leven, dat is wat mij zo trekt en waar ik naar verlang, maar ja… tis wat he??
@Bloem: Zijn jaren geleden naar tunesie geweest en onze docher vorig jaar. Ga er echt nooit meer heen. Ze hebben wat over de opdringerigheid van de turken, tunesiers zijn veel erger.
@ toos, ach… tis maar net wat ze aanbieden he? :hihi:
nee ach, ik weet het niet hoor! hoor dat wel vaker, maar ach, dat is overal, zal strax in zuid oost azie nog veel erger worden, alleen dan arme bedelende vieze kindertjes… dat is van alle tijden en alle culturen
je ontkomt er niet aan!!
Had dat ook, verlangen en aftellen en was zo blij dat het eindelijk zover was. Maar ja voor je het weet zit je weer in het vliegtuig richting huis.