Het is bij ons een uurtje droog geweest, nu regent het ook weer pijpestelen
alleen maar sociale zekerheden,of ook je familie, maar als je daar zo gelukkig bent, je kunt toch daar heen gaan, en je familie hier bezoeken een halve dag en je bent hier weer.
Wat een vreselijk raar weer he Toos, of regen, of bloed heet
http://cache.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_superwink.gif
is toch zo Brenniej
@ brenniej
ja sommige mensen snappen het, andere snappen het wel maar geven ook een grote maar
die maar heb ik ook nog wel, want ik herinner me ook nog heel goed hoe ongelukkig ik daar soms was, maar das nix met het grote missen als ik hier ben
ik mis ook nix als ik daar ben, tenminste niet dat ik me nu kan herinneren, dus was het vast niet de moeite. ik zou er graag echt een keer voor gaan, maar tja, er is altijd een maar
kijk jij hebt je askim nog, ikke niet, ik ga niet voor een man, ik zou voor mezelf gaan (ondertussen geniet ik wel wat er is, dont get me wrong
)
maar goed, het is ook een proces…
mensen die na 2 vakantie;s van een week hun spullen pakken en gaan, bewonderingswaardig, maar ondoordacht… ik weet cker dat als ik volgend jaar wel of niet ga, het echt een bewuste stap is en niet iets wat ik me laat overkomen, zoals de vorige keer.
misschien slaagt het, misschien niet, maar er is een tijd en een fase voor alles en iedereen, en nu is de tijd voor mij nog niet rijp, allicht groei ik uit deze fase…
het is afwachten, maar las laasts een mooie:
dont go through life, but grow through life
en zo is het maar net!
@ viva, zo makkelijk is het dus echt niet, maar goed, dat is voor iedereen weer anders
ikke was helaas mn camera vergeten en zondag geen meegenomen, anders hadden we ff een kiekje gemaakt! het was wel echt heel schattig, vooral die roze voor die dame van mk!!
Ikke sta al nummer 2 op de
http://cache2.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_bignews.gif
Bloem ; Niks aan toe te voegen!!!![]()
@ toos, wil je ff kijken op het geld topic, klopt geen ene **** van!! alsjeblieft… haal het weg ofzo!
@ viva, het zou verboden moeten worden!! nr 2 al?? tututututttttt heb je je koffers al gepakt?? ![]()
@ brenniej, tja, leer mij het dilemma kennen, ik pieker me helemaal vierkant suf, dus weet wel een beetje hoe het werkt
Bloem en Brenniej begrijp me niet verkeerd, ik bedoel ja hoe zal ik het goed uitleggen.
Een stap maken om je spullen op te pakken en te gaan wonen in een land, met een andere cultuur, een andere omgeving en een andere taal, doe je niet van de een op andere dag, dat doe je wel overwogen, maar het smachtende gevoel wat jullie hebben, de heimwee, naar je vriend, of naar het land zorgt er voor dat je ook dingen gaat idealiseren, dan raak je je onbevangenheid kwijt, en hoe langer het duurt voordat je er weer bent hoe erger het wordt.
Ik snap heus wel dat als je hier huis en vaderland, familie ect achter laat dat je dan ook een knagend gevoel veroorzaakt, maar heimwee is iets waar je ziek van kan worden, en dat is erger dan missen.
Bloem weet wat het is om in turkije te zijn, alleen de manier waarop jij Bloem bent weggegaan is natuurlijk niet te versmaden, maar toch heb jij last van heimwee als je er weer geweest bent, het is dus niet zo dat de nare ervaring die je hebt meegemaakt jou weghoud van je geliefde turkije.
en Brenniej, jij hebt ook nog iemand die daar op je wacht.
@ Bloem & Brenniej: ik weet natuurlijk niet precies hoe jullie je voelen maar je moet niet bang zijn ‘de grote stap’ te nemen. Je moet dat doen waar jij denkt gelukkig van te worden. En Bloem: of je nou hier om de zes weken naar Turkije gaat of vanuit Turkije eens in de zoveel tijd naar Nederland vliegt om je ouders te bezoeken (ofzoo)… Dan is de keuze toch snel gemaakt:D.
I know… Im the same!![]()
het is ook niet iets wat mij zo overkomt of ineens zo stap zet… Ik ben er nu vaak genoeg geweest, en op de meest rare, verlaten, drukke, gezellige, enge plekken van turkije… voor een langere tijd…
Dus als ik het doe,… is het voor mij ook een bewuste keuze…
Snap jou situatie helemaal:)
Ik zit er zelf ook middenin!
En ja ik heb daar Askim nog, maar al zou ik die stap nemen, is het niet alleen voor hem, zou ik nooit doen want dat is dus egt een foute keuze!
Ik doe het toch een stukkie meer voor mezelf, en ja dat ik hem dan bij me heb… kan niet mooier natuurlijk;)
@ viva, owh dat snap ik ook wel dat je het goed bedoeld, maar tis zo makkelijk gezegd: waarom ga je dan niet?
tja, om 5021 redenen, zoals gezegd, er is een plaats en tijd voor alles en iedereen, en iedereen bepaalt zelf voor zichzelf wanneer het tijd is en waar die plaats is
ik snap ook wel dat mijn gezever over heimwee volkomen idioot klinkt, als ik wel 7 mnd kan gaan reizen en niet ga doen wat ik het liefste zou doen, maar dat voelt nu nog niet goed,…
@ cris, als je in turkije zit verdien je echt no way genoeg om ff elke keer heen en weer te crossen, als je er al tijd voor zou hebben in het hoogseizoen, maar goed
owhhhhhhhhhhh
de wereldreizigers van enkeltje bangkok hebben weer een turkije ipdate geplaatst!!
Bloemmie, jou gezever, zoals je zelf zegt, mag hoor, ik begrijp het heus wel, en iedereen hier…ga gerust je gang…
en Brenniej.
tuurlijk moet het je eigen keus zijn, je iets op laten dringen door een ander werkt echt niet maar dat is met alles.
het zit nu gewoon in me hoofd,en een jaar geleden had ik er precies dezelfde gedachte over en die is nooit veranderd! sterker nog wel veranderd hoe meer in daar ben geweest hoe sterker mij gevoel is geworden dat dit echt is wat mijn hartje ook wilt!..
en ben er serieuze plannen over aan het maken!..
Om dat het is iets is…wat mij letterlijk DAGELIJKS bezighoudt…
Is de tijd daar, en ben ik klaar voor…
Ga ik zeker het avontuur aan…
En ga ik er voor de volle 100 Procent voor…
alleen zit ik nu nog niet aan de 100 procent…![]()
en moet het ik gewoon nog niet doen…
@ Bloem: das ook weer waar. Ik weet het ook niet. Gelukkig hoef ik niet de moeilijke keuze te maken.
Zoals je zelf al zegt: er is een tijd en een plaats voor alles en iedereen. Zo zal jij vanzelf leren wat het beste is, toch?
Tot die tijd, Brenniej en Bloem: veel geluk in het vinden van het juiste antwoord.
Ikke ga zo richting bed, het plenst hier weer eens. Ik hoop dat het morgen beter weer is want morgen moet ik fietsend naar mijn werk :(.
Nou meisjes ik ga er een eind aan breien voor vanavond, nog ff hubs zijn brood klaar maken, iedereen ligt hier al op een oor…dus voor iedereen wel terusten…lekker slapies doen en dromen over je verlangens…
toedels tot morgen.
hierzo ook weer een wolkbreuk…