TTT deel 35

@ Beps: even nog wat extra geld verdienen voor je op vakantie gaat. Toch fijn datje vakantie zeker weten doorgaat nu :smiley:

@Cris: Het had doorgegaan, echt… dan maar geen baan meer… Maar idd extra geld is altijd heerlijk!!!

owh ja!! hoe meer hoe beter, toch? :wink:

mn ex kwam 2,5 uur geleden op msn. hij heeft niet veel interessants gezegd. nadat hij weg is gegaan heb ik hem verwijderd

morgen weer werken

en als het goed is is de vakantie naar Italiƫ geboekt :unibrow:

@Bloem: Ja heel veel wil ik, want ik moet volgend jaar een ticket Istanbul hebben!!!

Turkije fan,Heb je het er wel met heb over gehad???
Naar Italie eens is wat anders…

@ Turkije-fan: Hoe sneller je jezelf afsluit van hem hoe eerder alles zal vervagen. Toch lijkt het me heel moeilijk :(.

@ Beps: vliegticket naar Istanbul is toch niet zo duur?

@Beps: Toch een lekker gevoel dat je :vak02: doorgaat,
@Turkije fan: is een sh*tgevoel denk ik, je ex op msn. Maar goed je gaat toch naar italie

Zouden gaan BBQen, regen komt met bakken uit de lucht en :storm::storm::wasted::angry::thumbsdown:

@ beps!! jaaaaaaaa, maar ach, je hebt nog 8 mnd de tijd om te sparen :biggrin:

@Toos: balen!!! Bij mij schijnt het zonnetje nog:)
Maar wat staat er nu op het menu of is het al genuttigt?
@Beps en Bloem: lekker vooruit zicht volgend jaar, tripje Istanbul.
Is het dan nog wel veilig daar???

Groetjes

@Cris: Nee hoor, maar ik wil ook nog met hubbie op vakantie, en in het najaar een 2de huwelijksreis naar verweggiestan…en een Shiba Inu hondje kopen in januarie…en nu op vakantie… en daarnaast hebben WIJ wel kosten door de hele maand, en woon ik niet meer thuis… De euro’s vliegen je zak uit. Dus ja, extra werken voor extra uitgaves…zo simpel is dat. Je wil veel, moet je veel euro’s hebben…

@Jac: BBQ :D. Hadden we zaterdag ook gedaan, had nog het een en ander over. Vind het zonde om weg te gooien.

o ja idd dat is zonde

@ jac, nee denk het niet :unibrow:

@Toos: Ach Toos wat sund. Ik zou zeggen, pak je hele handeltje op en kom hier op aan. :unibrow: :zon02:

En mijn buren maar beweren, dat ze altijd mooi weer hebben in Zeeland. :zon: Ha, ha.

@Turkije-fan: Ik dacht ook al, wanneer haalt ze die foto eens weg. Lijkt mij dat je dan nog meer verdriet heb/krijgt, als je daar iedere keer naar moet kijken. Kan je beter in de herinnering bewaren.

@Bloem: Jij en ik, en dan Istanbul veilig NO F-ING WAY

@ Beps: dus je wilt 3 keer op vakantie: leuk vooruitzicht!! Heb ik het goed begrepen, ga je met Bloem in Istanbul zitten?

Ik ga vanaf September ook op mijzelf wonen… Heb geen idee hoe ik dat ga betalen. Alles is zoo duur!! Zal wel een baantje moeten zoeken. Op zich heb ik wel errug veel horeca ervaring, dus dat zal geen probleem zijn. Maar daarnaast ook nog studeren…

@ cris ikke kom terug vanuit zuid oost azie (waarschijnlijk, mits ik niet naar ozzy land ga in mrt)
maar dan waarschijnlijk of een tussenstop in istanbul en dan samen naar huis of naar huis en samen met beps naar istanbul als begin van mn volgende turkije-avontuur

@Roanna: tegen de tijd dat ik bij jou ben, is het ook takkenweer. Het is gewoon een toevalstreffer, nu mooi bij jou. Is meestal andersom.
Maar het is inmiddels droog, rommelt nog wel, zetten de bbq onder een grote parasol bij de tuindeuren en gaan zelf binnen zitten

@Toos: Ook een idee. :biggrin::biggrin: Zie het helemaal voor me. :wink:

Nou, ik heb het eten al op en ga nog ff het krantje in de tuin lezen. Ik denk aan jullie. :zon02:

:dag: