@Cris: Als jij je eigen plekkie hebt, dan ga je begrijpen wat ik bedoel,…zoooo duuuuurrrrrr En nee, geen 3 keer, dit jaar 1 keer. Volgend jaar 2 keer(met hubbie) en een midweekje met bloem(niet echt vakantie, meer een luxe meeting met Bloemmie) Dit jaar zijn we maar 1 keer(en wij gaan normaal 2-3 keer pjaar)
Klinkt goed, een meeting in Istanbul. Ik werk ook bij een concert- en congresgebouw hier in Rotterdam en die hebben een personeelsuitje naar Istanbul, komende februari. Leek mij ook wel tof, alleen ik zit dan in Schotland (hoop ik).
nou ja
er is nog nix gepland, want weet echt niet wanneer of hoe ik terug kom
maar het is zeer zeker dat we dit willen doen
dus is ff afwachten hoe en wat
niet echt een meeting, maar meer omdat we elkaar zo lang dan niet gezien hebben en tja… instanbul, je moet toch 'N excuus hebben om erheen te gaan…
Tunesie?? Nee dat lijkt mij dus niks he en dat heb ik ook met spanje.
Gek he dat trekt mij helemaal niet. Maar ja zeg nooit nooit natuurlijk.
trouwens als ik erover na denk vind ik ibiza misschien nog wel wat.
Maar als dat wat wordt, ik weet het niet?
ach ja
tis nog maar afwachten of het ook allemaal uitgevoerd kan worden
maar ja, ikke hoef met nix of niemand rekening te houden he? geen huis geen auto geen kids of dieren, ikke doe gewoon wat ikke wil, en das reizen en weg weg weg!!!
@ jac, tja turkiye all the way, maar ja, heb zondag kennis gemaakt met een tunesische man en tja… :unibrow: had zo wel zn charme!
misschien vind ik azie helemaal nix en hoppen we over naar ozzy land, of japan of ga ik naar turkije of niet… i dont know!
ik leef over 7 weken alleen nog maar per dag en naar de behoefte van dat moment!
@Bloem: Als hij er nog een keertje om vraagt zal ik het geven…:unibrow: Gister stond zn zus er ook nog bij he…
En ja, plannen kunnen altijd veranderen… als het pupje ineens er 2 worden ofzo…gnagnagnagna