TTT deel 35

@Cris: Als jij je eigen plekkie hebt, dan ga je begrijpen wat ik bedoel,…zoooo duuuuurrrrrr En nee, geen 3 keer, dit jaar 1 keer. Volgend jaar 2 keer(met hubbie) en een midweekje met bloem(niet echt vakantie, meer een luxe meeting met Bloemmie) Dit jaar zijn we maar 1 keer(en wij gaan normaal 2-3 keer pjaar)

BLOEMMIE…volhouden liefje…feckmalll

mmm ikke barbieknoei nu nooit meer, toch jammer
eens kijken of pa en ma daar weer eens voor te porren zijn!! jammie jam!

@ beps, amen, halliluja, thats the answer

hahahahahaha:):):):
Nou in ieder geval een lekker vooruitzicht om naar Istanbul te gaan!
Wanneer staat het ongeveer gepland??? mrt apr??
Leuk hoor.

Nou ik zou ze waarschuwen daar in Istanbul extra police en ME of dat ze extra koften in moeten slaan.

Klinkt goed, een meeting in Istanbul. Ik werk ook bij een concert- en congresgebouw hier in Rotterdam en die hebben een personeelsuitje naar Istanbul, komende februari. Leek mij ook wel tof, alleen ik zit dan in Schotland (hoop ik).

nou ja
er is nog nix gepland, want weet echt niet wanneer of hoe ik terug kom
maar het is zeer zeker dat we dit willen doen
dus is ff afwachten hoe en wat
niet echt een meeting, maar meer omdat we elkaar zo lang dan niet gezien hebben en tja… instanbul, je moet toch 'N excuus hebben om erheen te gaan…

@ jac en doner kebab en andere kebabsjes en :unibrow:
alles tussen de 18 en tja noem eens wat, moet binnenblijven

al moet ik eerlijk zeggen dat een holiday in tunesie me nu ook wel wat lijkt :unibrow:

Tunesie?? Nee dat lijkt mij dus niks he en dat heb ik ook met spanje.
Gek he dat trekt mij helemaal niet. Maar ja zeg nooit nooit natuurlijk.
trouwens als ik erover na denk vind ik ibiza misschien nog wel wat.
Maar als dat wat wordt, ik weet het niet?

ff kijken of mn nieuwe avatar het doet en dan weer naar beneden. de oven staat namelijk aan.

Bloem,Jij hebt zoveel plannen en je doet het ook gewoon allemaal petje af hoor.Leuke vooruitzichten allemaal

ach ja
tis nog maar afwachten of het ook allemaal uitgevoerd kan worden
maar ja, ikke hoef met nix of niemand rekening te houden he? geen huis geen auto geen kids of dieren, ikke doe gewoon wat ikke wil, en das reizen en weg weg weg!!!

@ jac, tja turkiye all the way, maar ja, heb zondag kennis gemaakt met een tunesische man en tja… :unibrow: had zo wel zn charme!

@Bloemmie: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

gelukt!!
avatar en profiel foto verandert :slywink:

@ beps
:hihi:

tja… hij was dan ook wel errug jammie, geef mn nummer maar hoor!!
als ik die plantjes water kom geven danneuhmmmm :unibrow:

Oww Bloem,dus de plannen kunnen nog gewijzigd worden;)

plannen zijn er om gewijzigd te worden!!

misschien vind ik azie helemaal nix en hoppen we over naar ozzy land, of japan of ga ik naar turkije of niet… i dont know!
ik leef over 7 weken alleen nog maar per dag en naar de behoefte van dat moment!

Helemaal gelijk in Bloem

hallylujaaasss

@Bloem: Als hij er nog een keertje om vraagt zal ik het geven…:unibrow: Gister stond zn zus er ook nog bij he…
En ja, plannen kunnen altijd veranderen… als het pupje ineens er 2 worden ofzo…gnagnagnagna

hahahahaa
jaaaaaaaa 2 pupkes!! whahahaaa
enneuhm… hoezo moet ie het 2x vragen :unibrow: ??
1x is voor mij voldoende hoor :unibrow:

jaja, ik ga naar bed…denk ik…want daar heb ik airco…
Er draaien hier DRIE ventilatoren, en nog zweet ik als een otter…

Ik ga lekker bij hubbie zitten. Tot morgen ofzo