pppffff
tis weer zover: airco kapot
we zitten dus een beetje te werken hier met 50 man op een kleine ruimte met dit benauwde weer: you get the picture, zit echt te stikken!!
@ cyn; arch!!! ikke wil meeeeheeeee :crybaby:
pppffff
tis weer zover: airco kapot
we zitten dus een beetje te werken hier met 50 man op een kleine ruimte met dit benauwde weer: you get the picture, zit echt te stikken!!
@ cyn; arch!!! ikke wil meeeeheeeee :crybaby:
@ Bloem&Beps: leuk dat jullie het zo geweldig hadden. Bloem, ik denk dat je Beps stiekem in je backpack moet stoppen als je op reis gaat.
@ Beps: je bent op de motor vandaag? Hoop dat het bij jou niet zo regent en onweert als bij ons!
Gisteren werken overleefd… Zo druk washet heel het jaar nog niet geweest, als ik de manager moest geloven… en wij maar rennen… En het was zo benauwd, iedereen zat natuurlijk op terras… stil… en wij maar rondrennen!!! Ik denk niet dat ik ooit meer heb gezweet als toen!! Maar de gasten waren gisteren gezellig, dus dat maakte een hoop goed :D. Heb ondertussen ook al 150 euro verdiend, dus dat is wel een goede compensatie voor alle leed :P.
Ga nu mijn kamer uitmesten, zodat het de rest v/d vakantie schoon is zeg maar … Blegh.
Hoe verloopt het werken bij iedereen?
Een lang weekend naar je Askim dat zal wel lekker zijn Cyn,zou ik ook wel willen ![]()
Ga even naar huis, vanavond weer ouderavond.
Iedereen een gezellige avond gewenst. Wie weet kom ik nog even langs.
@ cyn, deniz is gewoon in izmir gebleven van het voorjaar
@ criz, owh dat klinkt goed!! veel fooien?? lijkt me idd ook nix om met dit weer zo heen en weer te moeten rennen enzo
ikke ga ff lekker eten
:dag:
Bloem, schat lees ff goed!! Ik had het over Emre… Die zegt mij dat hij in Londen zit… maar vind het zo vaag…
En dat Deniz nog steeds in Iskandil werkt vind ik grappig!
@ Bloem: nou, het stomme is: de twee gastvrouwen (dus de eigenares en dan nog 1 volwassene vrouw) krijgen geloof ik de fooi en verder wordt het niet verdeeld… Terwijl we toch heeel wat fooi binnenkrijgen op 1 avond. Ik zou dan ongeveer het dubbele verdienen van wat iknu verdien. Maarja… ze zijn het niet verplicht te doen, tis alleen wel gaar want fooi is ook voor de bediening.
Dat is zeker raar Cris,dat de fooien niet verdeeld worden,jij hebt er net zo veel recht op.
@ cyn, ik weet dat je naar emre informeerde,
maar ik zeg alleen dat deniz dus helemaal niet in iskandil werkt dit jaar
@ cris, dat is absurd!! kun je daar niet iets van zeggen?? dat kan toch niet zomaar? fooi moet toch evenredig per mnd/ week/ dag verdeeld worden??
@ Bloem: dat is dus jammergenoeg niet zo. Staat nergens. Fooi mag officieel gewoon naar de eigenaar/de kassa gaan. En dat gebeurt hier dus blijkbaar ook.
pppffff zou ik niet zo hard voor lopen dan!!
laat je baas dat maar eerlijk verdelen, toch??
voordeel van de horeca is dat de fooien verdeeld worden
kijk, nog een reden om niet altijd fooi te geven
Cris: Pas maar op met die fooien, want als de belasting denkt dat jullie ook je deel krijgen, krijg je na afloop ook nog een leuke aanslag… Kunnen jullie het niet aankaarten, zo van, tipbox en aan het eind verdelen tussen al het personeel… Is wel de normaalste regel
Ik ben thuis… THUIS!!! EN morgen, morgen EXTRA werken(jaja het begint nu al!!!) Maar iig is mn vakantie goed gekeurt(ja ook dat was niet helemaal goed gegaan, maar ik was gegaan, dan maar geen baan…)
Het kleine manneke van MK en hubs was HEEEEEELLLLL lief… en hun dochterje een echte kleine dame… heeeeerlijk!!!
Nou ik meld me nog wel, krijgen een flits bezoek van een collega van hubs en verder niets doen. Morgen weer aan de bak he…
DUIZEND
@ Beps: niet natgeregend? Of was je niet met de motor.
Ik heb trouwens toen ik in Den Haag was skinny-jeans gekocht (zo’n wortel model) en het was echt een nachtmerrie. Ik ben niet dik en mijn vriendin ook niet, maar we pasten nergens in!!! Volgens mij denken mensen tegenwoordig dat maat 36/38 maatje zeekoe is ofzo…
@ beps, oh oh, nu al extra werken… pas op, voordat je het weet ben je net :retard: als ikke…
wanneer ga je naar de motorzaak voor hubs dan?? :unibrow: :biggrin:
GEFELICITEERD!!!
Na het werk, Bloemmie. Hubsje belt morgenochtend en ik haal het eind van de middag ffies op…
Nee, Cris, besloten niet op de motor te gaan, HELAAS want er is op de heen en terugreis GEEN DRUPPEL gevallen GRRRRRRRR
@ cris… brr, is dat zo’n superstrakke, die ook strak is bij de enkels… sorry hoor, no offence maar vin het echt geeeen gezicht en idd je ziet er alleen maar modeltje anorexia in… neenee, nie mooi!
@ beps, hihihih… ik dacht al!!
morgen dus een lange dag!