Bloem dat wil je niet eens weten:pdenk ik…
haha nee niks joh gek!! Gewoon lekker thuis films gekeken enzo… Dus was echt laat!! En toen kon ik ook nog niet slapen!!
Ik ga ff kijken of ik heel toevallig een tickets kan vinden voor donderdagavond vertrek ofzo… :dag:
dit geloof je toch niet??
zat met een collega te praten… ze was op vakantie geweest in turkije
waar, vraag ik?
ja in kalkan…
ik zeg… nee, ga weg? kalkan!! hahahahaa
was ze dus een week geweest… hahahaa
tis wel errug rustig hiero
iedereen lam van het weer ofzo? :paranoid:
Nog 10 minuten en dan heb ik het er weer op zitten voor vandaag :biggrin:
Cyn,en waar wil je naar toe vliegen of maak dat niet uit
Turkije-Lover… 1 keer raden :unibrow:
uhmmmm
bangkok??
jakarta??
singapore??
:paranoid:
Weer even een buitje voor het stof gehad, het is weer even droog. Wil gaan BBQen maar kan het wel vergeten denk ik
Heb je het over Singapore. Mijn broer zit voor zn werk, vind er niks aan. Erg warm, weinig te zien en behalve eten is het er erg duur.
Neem nu even de administratieve gedeelte van hem over. Kan me voorstellen dat hij er een ei van krijgt. Instanties sturen de post gericht aan de erven van gewoon naar het huisadres van mn vader, snappen niet dat ze geen antwoord krijgen. Vandaag ook zitten bellen naar zulke sukkels, zijn ze nog verbaasd ook.
Hadden een contract afgezegd, was iemand die beweerde dat mn vader had gebeld dat het door moest gaan. Vroeg ik wanneer dan, was een week of wat na zn overlijden. Das toch knap he. Het is toch te gek voor woorden
BODRUM!!! :kus:
@ toos, ja die erfkwestie’s je wilt het niet weten idd!! gelukkig is de persoon zelf dan wel overleden, zodat ie zich daar niet kwaad over kan maken, maar leuk is anders!!
ikke had dus ook zitten kijken naar singapore… goedkoop vliegen!! singapore-sydney is bijvoorbeeld maar € 300 incl.
ter vergelijking, bangkok- amsterdam is bv € 480
ik zie perspectieven!! hahahaaa
@Cyn: Je meent het, wat moet je daar nou doen:D
Goh wat een verassing Cyn,dat had ik niet verwacht:dope:en al wat gevonden ???Heb ook al zitten kijken voor een goedkoop tripje,maar heb nog niks kunnen vinden hoogseizoen he
Goedemiddag dames.
Allemaal weer lekker aan de thee, zie ik. :biggrin:
Nou, hier is het nog steeds Turkijeweer hoor! Kan dan wel toeval zijn, maar tis wel zo. :zon02:
Wel hoorde ik dat die buien zich vanavond naar het oosten zullen verplaatsen. Nou, we zien het wel. s,Avonds mag het van mij wel regenen.
@Toos: Praat me daar niet van. Mijn schoonvader is al een paar jaar overleden en krijgt nu nog post van deze en gene. Moeten ook nu soms nog overal achteraan, terwijl we als familie zoveel mogelijk alles opgezegd hadden.
Ja dat is een beetje het probleem!!! Mm zoek nog ff verder!
@ toos en roanna, tis echt een drama!! scheelt wel als pa of ma de zaakjes vantevoren goed geregelt heeft, maar soms ik dingen tegen…
oih oih!! dat wil je niet weten, alsof het allemaal al niet triest genoeg is!
@Cynthia: Mag je alweer op vakantie? :vak02: Toe maar! Wat een bofkont ben je toch ook he! Nou, ik gun het je van harte en ben erg benieuwd :biggrin: wat het gaat worden.
Ik ben aan het kijken of ik donderdag niet ff weg kan voor een paar dagen… Maar denk niet dat het wat wordt!!!
Oh en morgen komt de Maleisie gids voor de winter binnen :zon02: En precies diegene die ik moet hebben!