Najaah Toos, ik zit dus weer in de goede hoek kwa weer nietwaar:storm:
:(:frown:
ga straks maar naar de supermartk alvast inkopen doen voor zaterdagā¦iedere dag maar wat halen, anders is het niet te doenā¦
Volgens de buienradar zou het hier nu moeten regenen, maar het is nog droog en een waterig :zon02:. Wie weet blijft het bij jou ook droog.
Wilde gisteren bijbruinen, niet dus. Eind van de middag kwam de zon pas :finger:
Vandaag nieuwe poging, ga straks toch mn stoel buiten parkeren. Heb van de week mn bruine kleur door t putje gespoeld, dacht zal eens even scrubben.
zo ik ben er hoor
nog ff een buitje meegepikt en 15 minuten vertraging met de treinā¦
ppffff :retard:
ben toe aan het weekend⦠nog maar 40 uurtjes werken en tis zo ver!
TUURLIJK!!!
Ha MK, hoe gaat ie meis, alles naar wens, hoe gaat het met je dochtertje kan ze wennen aan haar kleine broertje of is ze een beetje jaloersā¦
En hoe gaat het met het kleine mannekeā¦zoetā¦of toch af en toe een huiluurtjeā¦
en niet onbelangrijk hoe is het met mamsā¦
mannetje sliep alleen maar!! hahahaa wilde niet eens wakker worden voor het bezoek!! hihihihihi
Bloemmie leuk he zoān hummeltjeā¦
:paranoid: uhm⦠ja hoorā¦
je vraagt het alleen aan de verkeerde
t was een lief mannetje maar ik heb dus echt nix met babieās of kinderen ofzo, merkte dat gisteren toch wel weer heel duidelijk!!
maar t was erg gezellig hoor! en tis een lief menneke
Hier echt even noodweer geweest. Nu weer redelijk, zon achter de wolken.
Ben benieuwd hoe het weer in Nijmegen is.
Vandaag is het melden voor de 4-daagse.
Mān 2 broers, 2 zussen en nicht lopen mee. Wonen daar ook allemaal. Is daar zo gezellig in deze tijd.
Ik zit gewoon op school. Niet te geloven dat het nog maar een paar dagen is. Dan is het schooljaar alweer voorbij. Mān groep 4 gaat weg en ik krijg er 10 kleuters voor in de plaats.
Ga nu even wat eten hoor. See you.
zo ik ben ff wegā¦boodschappen doen
Goeiemorgen!! Hier regen, onweer!! Sh*t dus!!
@Beps+Bloem, sorry maar werd echt te laat wakker⦠Ben zelfs niet wakker geworden van het smsje!!! Daarna snel gegeten en even naar de sportschool⦠Was zeiknat geregend toen ik terug kwam!! :drugged:
Nu weer aan het werk⦠Heb niet echt veel te melden sorryā¦
x
Zitten hier 20 km van Nijmegen af. Heel de dag mooi geweest maar nu begint het een beetje grijs te kijken. Wel droog en warm.
hier zonnig achter een sluier van wolken
nou ja, zit toch binnen dusssā¦
@ fransijn, kleuters!! owh my! leuk of in de maag gesplitis??
nog maar een paar daagjes!!
:zon02:Hier nu:zon02::zon02: en bloedheet:nod: maar volgens de radar is het zo weer afgelopen en dan weer:storm:
Hier ook opeens een zonnetje⦠Maar ja ook dat zal wel weer omslaan!!! :finger: raar land!
ja cyn er is werkelijk geen touw aan vast te knopen aan dit weer.
Nee is toch irritant!!!
moet 4 dagen werken⦠en dan lang weekend van 3.5 dag!!! ![]()
@ cyn: aso!!! maar vertel eens⦠wat hebbie zaterdagnacht dan allemaal uitgespookt :unibrow:
hahahaa