TTT deel 35

mmmmhhhh :wub:

vakantie

was da?? :paranoid:

:wub: Bloemmie??? Vertelllll haha

Nou is het hier weer stralend… maar als ik buienradar.nl bekijk…nou nee, laamaa dan. Dan word het auto in en tanken giegel

@ beps, tanken… hihih, hebbie dat dan nog nie gedaan?? hahahaa
ach die dromen… ze waren weer een raar, maf en helemaal van de wereld, maar ikke had wel lol!!

ff wat te laat-lunchen bij mekaar schrapen en dan maar weer eens richting de trein… :retard:

@Roanna: Als ik zo kijk hebben jullie gewoon geluk… de buien komen LANGS maar meer ook niet… het is hier zoooo benauwd… Echt TE erg…

Bloem,zit je nog in je weekend roes???

Op de buienradar te zien,zie ik dat het richting het noorden trekt dus wij krijgen er niet veel van mee,zoals ik nu kan zien.

Een goede morgen vanuit een :zon02: brabant!!
Gistermiddag bij zus op bezoek geweest, oudjes onder het parasolletje en de kids in het zwembad. Even een bui gehad maar de zon knalde rustig door. Tussendoor even naar huis om te werken en daarna terug om J. op te halen. Tot middernacht buiten zitten babbelen met z´n allen.

Bloem
Wat heb je met de buurman van Beps gedaan :tongue:. Fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad samen.

Viva
Gelukkig weer een beetje opgeknapt. Nu het weer nog!! Eng is dat als de lucht zo groen kijkt. Kan het me nog herinneren van vroeger, was toen ook eens maar heb het gelukkig later nooit meer gezien.

Jac
Gefeliciteerd met je 1000e post, weer een * erbij.

Cris
Meegevallen op het werk, begint het sjieke al te wennen :frown:

Roanna
Werk ze vanmiddag.

Ik ga ff douchen en kijk dan ff wat ik doe… mss toch maar gewoon de motor… of niet :retard:

Nou als ik de buienradar bekijk zit ik nog tot over 12 uur in de buien…het groene is nu weg…maar het wordt steeds grijzer…en regenen pijpestelen…
Lekker voor je Marion dat het lekker weer is ook voor J. kan die lekker naar buiten…hierzo moeten de kinderen nog een week naar school, maar er is niets zo erg als je kinderen vrij zijn, en je dan zulk bagger weer hebt.

en camping, nou ik pakte mijn hele boeltje op en ging naar huis, wat een armoe om nu op een camping te zitten, maar wat denk je van de mensen die een strandtent bezitten, die verdienen het zout in de pap niet

@ turkijelover, tja weekendmodus… t was nogal intens en dan heb je eigenlijk nog 1 dagje nodig om bij te komen, maar ja, met 1 dag weekend is dat lastig

@ marion, klinkt als een superzondag!! en dan ff gauw naar huis, beessies doen en weer lekker terug!! zucht…
ikke heb nix met de buurman gedaan, alleen gekeken… verder nix…
nee echt niet hoor… ECHT niet hoor… :paranoid: echt niet!!

maar nu ga ik wel ff wat doen, tenminste, ikke ga naar mn werk… daar zien we wel weer verder,

stap voor stap kom je een heel end

:dag:
tot straxxies

Viva
Hij heeft zich gelukkig de eerste 2 weken niet echt verveeld. Nieuw spel op de playstation doet wonderen dan, je moet wat he. Vooral als de buurjongen ook nog op vakantie is. Hij is trouwens ook veel bezig met een jong wild poesje tam te maken, moeder was aan komen lopen, is bevallen en overleden. Beestje moet toch drinken dus heeft ie telkens melk neergezet. Het beestje komt al mooi bij hem in de buurt om te spelen, nog even en dan kan ie hem pakken om te aaien.

Ja J. ziet het goede voorbeeld, hier in de stad zouden de kinderen van zijn leeftijd, zo’n poesje alleen maar plagen, maar hem verzorgen ho maar.
Leuk hoor, en als hij helemaal tam is mag hij hem dan houden?

Marion:
Das gaaf voor J… Echt daar gaat tijd in zitten in zo’n poesje… En weet je, ik verbaas me er altijd over dat kinderen zonder rugzakje nergens geduld voor hebben. En alles moet sneller en eerder… Maar zij die een “ding” hebben, hebben voor alles wat bloeit en groeit een giga geduld… En dan straks als het goed gaat…en hij mag het aanhalen en kroelen… dan is de beloning giga…

Viva
Beestje zal gewoon hier rond blijven lopen denk ik. Al is het niet goed voor onze dieren in verband met toxoplasmose. Grote kans dat onze dieren gaan verwerpen als hij/zij gaat poepen in het hooi en stro. Maar we zien het wel of ze hier blijft of niet, voor hetzelfde geld wandelt ze over even vrolijk weer weg.

Ja, dat kun je niet hebben natuurlijk, jullie eigen beestjes gaan voor. Misschien kan J. hem leren om niet in het stro te poepen, of dat hij niet in de schuur komt…zware taak voor hem.

Achhhhhhhhhhhhhhh…meiden, was het net droog, kon ik even mijn was binnen halen om opnieuw in de machine te doen…begint het hier vrolijk weer overnieuw te hozen…en te onweren…

Viva
Das balen!!! De droogtrommel in met die handel. Hoef je ook niet zoveel te strijken.

Ikke ga met de auto… en dus ga nu… om 16 uur klaar, dus tot straks…
:dag:

Beps werkse…Marion droogtrommel draait.

Goeiemorgen ladies,

Vanmorgen ook flink :storm::storm: gehad, het is nu droog en er komt iets wat op de :zon02: lijkt. Zag op buienradar dat er nog wat aankomt, richting jou Viva.
Gisteravond naar Harry Potter geweest, vond het een superfilm, spannend vanaf het begin, maar wel veel Harry. Maar ja het is tenslotte zijn film:D.
Daarna ook nog een poos buiten gezeten.
@Marion: Wat goed van J om voor zo’n poesje te zorgen. Jij zit precies in de goeie hoek qua zon. Hadden dus toch gisteren die kant op moeten gaan. Wilden woensdag naar het huis gaan omdat ze dan langslopen met de 4daagse,… kom ik tot de ontdekking dat het donderdag is.
@Viva: Gelukkig weer een beetje opgeknapt.
@Bloem en Beps: Jullie hebben in ieder geval een topweekend gehad. Was MK ook blij met jullie
@Beps: werk ze vandaag
@Franslijn: Nog even doorbijten, over 4 dagen ga je naar je Askim