TTT deel 35

zo hallo allemaals

mn lichtjes gingen ergens rond een uurtje of 4 uur al uit, dus sindsdien zwalk ik rond in het half duister

zaterdag werk en 2,5 uur treinen naar beps
daar stond ze wel hoor, knuff kuss en filmpje gehaald
lekker gegeten en filmpje gekeekt in de luie stoel, oef was erg aangenaam,
daarna in het bloembedje gerold en heerlijk geslapen
te vroeg op, maar vooruit, lekker turks brood voor ontbijt, helemaal goed
beps lult me wel wakker
naar beverwijk, beetje rondkoekeloeren, regen ontijken, flirten, nog meer rondkoekeloeren, andre hazes ontvluchtten en toen:: doner kebab ala beverwijk… mmmmm hij was errug goed
daarna de oosterse bazaar op en eventjes terug in de tijd, heerlijk fruit gezien maar zaten te vol om te proeven
daarna door de polder richting MK, had echt geeeeen idee waar we waren
ik weet de weg in turkije en strax in thailand vast ook, maar in NL…??
anyhow, ff lekker baklava gegeten en gekletst, erg gezwellie
maar ja, ook nog terug dus weer de polder door… de dijk over… waar BEN ik, hihi
beetje kwijlen op beps d’r lekkere buurman en daarna weer lekker turks eten… maar ja, moet ook nog 2,5 uur terugtreinen, dus gedaan
overleefd en nu thuis en strax lekker in bedje wegzinken… mmmm
lijkt me heerlijk!!
hij was igg weer super, te veel gelachen en te veel gekletst… ga ik dit allemaal 7 mnd missen?? pffff ikke ga er nog echt niet aan denken…

maar goed, ikke ben er weer
dus we zitten vast snel in deel 36h

:turkey:Fransijn: 20 juli - Side:TURKEY: 6 weken!!!

Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris

Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos

Tatlı rüyalar…

:kus:

:idea::idea::idea: Zo zie dat een keer de lamp aan moet doen.

Bloem en Beps,dus jullie hebben een top weekend gehad,gezellig hoor.

Mk,de rust weergekeerd:biggrin:

Fijne dag allemaal

Turkije lover, thanks voor het waarnemen van de honeurs…
Ik heb vannacht Zalig geslapen. Heb de airco aangedaan, en idd om 4 uur werd ik wakker… maar omdat ik het lekker koel had, kon ik me omdraaien en … SLAPEN!!!

Nou hier :zon02: en dus denk ik dat … ik maar eens … de motor neem…JAAAAA

Jullie horen het…

Even snel hier, weinig tijd.
Wil iedereen wel even een goede week wensen.

Wij nog 1 week school en dan sluiten de deuren voor 6 weken. Yes.

Vrijdag ga ik al:wub:

Jongens… dit kunnen jullie me niet aan doen…
REGEN… Niemand hier… en ik moet nog bijna 2 uur hier doorbrengen…

Nou ja, ik vergeef jullie…

Regen???Hier schijnt de zon volop.Helaas ben ik aan het werk dus kan er alleen maar naar kijken van binnen uit.

Ja dat hadden wij vanmorgen ook… en ineens…rommel de bommel knal licht boemmmmmm en spetterdespetter!!!

En ik wilde EINDELIJK de motor pakken…

In noord-Holland zelfde weer… in de buurt bij Hoorn ook knal na knal en regen…

We wachten af, nog ruim 1 uur voor ik weg ga…

En de :zon02: schijnt weer :retard:

Goedemorgen meiden…rustig weekendje hier geweest.

Beps en Bloem niet alle mooiigheid van het kleine manneke afgekeken he…
fijn voor jullie dat het weekend weer helemaal top was.

Nou Fransijn nu gaat het echt aftellen voor jou
Jac…1000 posts van harte
Roanna, nog steeds lekker weer bij jou??

Hierzo:storm::storm::angry: wat een pokkeweer, gisteren bijna de hele dag regen…vanochtend…je doet je ogen open en voila…wederom REGEN gek wordt je er van…mag toch hopen dat a.s. weekend wel goed is anders valt hubs zijn party…letterlijk en figuurlijk in het water…nu het is net een kwartiertje droog geweest, en ja hoor weer:storm::storm: de hemel is gewoon groen hierzo:tssk:
Fijn als je vrij bent van je werk, en je alleen nog maar regen hebt gehad.
Nou ja het is niet anders…ik voel me weer wat beter, het snotterd nog wel maar geen koorts meer en niet meer benauwd…dus gaat de goede kant weer op.

@Viva: Logisch dat bij jou de lucht groen is… jij woont daar waar het gras blauw en de lucht groen is, dus dat is normaal :hihi:
Nee het is echt TE ERG… Idd je zal met je kids op een camping zitten te K(r)amperen… afgrijzelijk…
Nou goed wij hoeven niet lang meer te wachten… dus aftellen maar… Beterschap

Zoooooo, het gaat hier te keer.,megaharde klappen…volgens mij sloeg net ergens de bliksem in hierzo…echt niet gewoon zo hard, ik heb er niets van hoor van onweer, maar dit is niet normaal meer.

Ja Beps voor ons gaat het eindelijk een beetje opschieten nietwaar…nog ff en wij staan bovenaan de lijst…hahahah…
Nou gaat wel beter met me hoor, maar gisteren was het zo benauwd buiten dat ik echt geen lucht kreeg…hubs wou nog met me naar de dokter, nu ik loop niet zo snel naar de dokter, gaat vanzelf wel weer over…maar inderdaad ik stikte bijna…het zit zeg maar een beetje in de luchtwegen, en als het dan buiten ook nog zo drukkend is werkt dat dubbel op, maar voor de rest gaat het wel goed hoor…doe gewoon wat ik moet doen, en lig echt niet in bed…bleh moet er niet aan denken

Als je nu hier naar buiten kijkt weet je niet wat je ziet, ik zal proberen om het te omschrijven.
de lucht is groen en grijs en het is net of er een wolk naar beneden drijft, daarachter is het zwart, pikzwart…en een flitsen die verlichten die hele zwarte lucht, lijkt wel een natuurramp die er aan komt drijven…dit zie je niet zo vaak, heb een keer eerder dit zo gezien, toen zat ik nog op de middelbare school, dus eeuwen geleden de hele wereld wordt door elkaar geschud.

en nu dus flits. en gelijk donder…

mornink

zo heeeee
iik heb GE-SLA-PEN poehee, ben dr helemaal moe van zeg maar
dat was wel een erg diep donker gat waar ik inviel
en die dromen… :retard: zal ze maar niet delen, want dan verklaren jullie me echt weer voor gek, maar hij was weer fijn

nu aan het ontbijt en de koffie, werk… blegh, moet dat ook nog??? ja helaas wel…
hier warm en benauwd, wel zon maar meer wolk, niet echt aangenaam, nou ja, strax toch werken dus daar koel enzo… brbrbrr

gezelllie zo knus…ik heb de lampen aan…het lijkt wel nacht

Dan zit ik toch in het goede gedeelte van Nederland hier nog steeds stralend weer,hoop maar dat het zo blijft en het slechte weer niet deze kant op komt.
Als ik nu op een camping zou zitten zou ik mooi inpakken en weg wezen moet er niet aan denken.

Goedemorgen allemaal.

Nu, hier schijnt het zonnetje nog steeds hoog aan de hemel en ook is het al lekker warm. We hebben gisteravond zeker tot 23.30 uur in de tuin gezeten. Lekker beetje kletsen met de buurtjes, drankje erbij. :biggrin:

Jullie wonen denk ik allemaal in het verkeerde deel van Nederland. :lol: :lol:

Ga zo nog even de ramen zemen aan de voorkant en dan is het ook alweer werken geblazen.

Werkse allen en voor hen die vakantie hebben, geniet van de dag. :dag: