Het is niet te geloven, er komt iets wat op de :zon02: lijkt.
Ga er weer van tussen, fijne zondag:dag::dag:
Het weer is hier ook verschrikkelijk, maar ik heb niets buiten gepland want … ik krijg visite
![]()
Pff het is benauwd hier. 31 graden, .Gelukkig gaat de witte kleur weer weg voor de bruine kleur.
Woepsie, was helemaal vergeten dat ik ervoor hoor te zorgen dat het Rusland forum blijft draaien… Ben daar echt al weken niet geweest. Tis ook niet zoo druk. Zonnetje komt hier ook door. Ik heb GEEN ZIN in werken.
Hoi allemaal, even het weerbericht. Hier na een verschrikkelijke :storm: en regenbui gelukkig weer beter. Het :zon: komt zowaar weer door. Hoop wel dat het zo blijft, want wij willen straks ook bqq met vrienden, hier.:vak02:
Bloem en Bep, groetjes aan MK, en veel plezier.
Verder iedereen een fijne Zondag, met veel bqq plezier en verjaardagen.
MK, hou ze een beetje in toom, die visite van je!!!
Dikke XXXXXX allemaal, Mar
Hoi allemaal,
Even geprobeerd wat bij te lezen. Ben onwijs brak van het feest gisteren. Was errug leuk.
Heel veel oude bekenden tegengekomen en plannen gemaakt voor na de zomervakantie.
Eerst over 5 dagen richting Türkiye. Zal blij zijn als ik daar ben. Heb zoveel heimwee gehad. Nu echt opgewonden. Ben de was aan het doen, koffer aan het inpakken, schoonmaken. Nog 5 dagen werken op school, morgenavond ouderavond en 3 avonden bij Adhoc bellen. Dus weinig tijd meer deze week.
@Brenniej, ik hoop dat je echt goed de tijd neemt voor jezelf. Gun het jezelf.
@Marion, je blijft het ook maar druk houden.
@Bloem, Beetje genoten bij de bazaar.
@Bep rijdt de nieuwe motor van Hub goed? Wat hebben jullie eigenlijk ook alweer voor merk.
@Cristina, dat extra werk levert natuurlijk wel een extra zakcentje op.
@Miere, zorg goed voor jezelf. Hoop dat je je snel weer goed voelt. Met zo’n bruiloft voor de deur lukt het mss wel.
@Cyn, wat is Artis toch leuk hè. Bazaar houd ik ook erg van.
@Turkije lover, zet em op hoor.
@Turkijefan, leuke avond gehad.
@Besmile, hier is het geen mooi weer hoor. Veel regen gehad vanochtend, nu even een flauw zonnetje. Had heel wat anders verwacht van het weekend.
@Jac, hoop dat je lekker zult werken.
@Roanna, als het droogt blijft is het perfect weer voor een BBQ.
@Toos, na regen komt zonneschijn, toch? Hier probeert de zon iets en bij jullie?
Oh m’n droger piept.
Ga even verder met m’n huishouding. M’n dochter is even naar haar vader nu.
Evalueren van het feestje.
Nog 5 dagen te gaan.
oke hier bij mij is het plakkerig weer. Bewolkt en zon, gelukkig geen regnbui of zoiets.
Maar goed dat benauwde is ook niet lekker. Maar goed we mogen niet klagen.
We moeten het weer nemen zoals het komt.
Ik heb eigenlijk helemaal geen nieuws om te vertellen.
Nou zullen ze bij MK al een feestje aan het bouwen zijn?
@Fransijn succes met je huishouding.
@Toos: veel plezier bij harry potter, ben benieuwd.
@Roanna: veel plezier bij de bbq en o ja mierre ook
Groetjes jac
Whoohoo, ik zit bijna aan de DUIZEND!!!
@ Toos: Harry Potter is leuk! Ik vond alleen wel dat er teveel Harry in zat en te weinig Ron en Hermelien, Hagrid, etc.
@ Fransijn: het schiet al lekker op! En dan ga je ons voor hele lange tijd verlaten!! Nog eventjes en dan zit je in het zonnetje.
Wat is iedereen druk vandaag :(.
Ik ga jullie voor vandaag verlaten. Om kwart over 5 moet ik mij richting werk begeven. Ik kan niet uitleggen hoe weinig zin ik erin heb.
Gelukkig regent het niet.
Dan 5 uur werken… Dat is 300 minuten… Gelukkig gaat de tijd daar niet al te langzaam.
Fijne avond allemaal! Morgen ga ik de DUIZEND halen! ![]()
Cris werk ze vanavond en morgen op naar de duizend.
Fransijn,dus de spanning stijgt al?
Zo helemaal bijgelezen.
Mk…leuk visite…zal een dolle boel worden
Beps en Bloem gedraag jullie een beetje bij MK
Toos op het terras…bijgekleurd
Fransijn…het gaat nu heel snel voor je let maar op
Roanna…ook weer bijgekleurd?
Voor de rest alles vergeten…ik ben gammel, krijg geen lucht…bleh…nou ja gaat wel over voor ik een jongen wordt nietwaar.
Gisteren bbq gehad,ja wel regen…
Vandaag denk lekker in de tuin,nou onweer en regen niet normaal. vanaf half 3 gaat het hier een beetje met het weer wel schapenwolkjes maar zo benauwd en broeierig dat is ook niet lekker.
Voor de rest niets te melden…tot morgen…
doei…
Zo weer een weekend overleeft…:teeth:
De kleine van MK is echt een heeeeeerlijk hoopje mens!!! Slaapt heerlijk, doet alles wat je van een kleintje kan verwachten…maar daarnaast een zalig manneke!!! En hun dochtertje…JAAAA heeerlijke dame…
Met Bloemmie een heerlijk weekend gehad, gister films vandaag Beverwijk en MK… gewoon heerlijk genoten
@Bloemmie Thanks voor dit weekend… ik ga ze missen als jij zo ver weg zit…
Ik ga ff douchen…
Goedenavond lieve mensen.
Oh mooi Bep, dat jullie weekend zo geslaagd was.
Ik heb ook lekker gegeten op de BBQ en hier is het de hele dag droog en warm gebleven. Ook nu in het nog heerlijk buiten.:vak02:
Verder heb ik ook niet veel te melden, dus… laterssssssss.
@bep: fijn en leuk dat jullie een gezellig en leuk weekend gehad hebben!!!
Zo nu weer eventjes weer teruglezen.
Groetjes
Nou was niet veel om bij te lezen.
Maar ja het is natuurlijk ook erg lekker weer.
Oke nog een paar dagen en dan kan mijn weekend beginnen!
Groetjes jac
O ja Toos vertel even wat jij van harry potter vond!
Ben benieuwd
oke dit is mijn 1000 ste post haha het heeft eventjes geduurd maar ik heb weer een mijlpaal bereikt:dope:
Als alles goed gaat ga ik vrijdag naar HP!! Ben benieuwd…
Net van de “lieve” buurman een heerlijk vers gerookt visje gekregen… Hij was op zoek naar het telefoonnr van een leuk meisje…:unibrow: hihihi
Nou goed hubbie komt zo beneden, nog ff saampjes een bakkie en dan…op naar de volgende werkweek…
Zo zeg, leeft er nog iemand hier???
Denk dat Bloemmie zo thuis is, dus ik wacht nog ffies en dan ga ik lekker mn bedje in(met AIRCO op de kamer)…:unibrow: