TTT deel 35

owh
nieuwe wijn staat klaar…
toastjes ook…
dusssss :unibrow:
ikke ben weg!!

Lekker wijntje? Toch nie… nee dat kan nie …

Ik denk het ook Bep, dat jullie wel erg gemist worden/zijn hier, want het was zeer rustig. Ik was er toevallig ook niet de hele dag, dus ja…nog rustiger.

Veel plezier samen hoor! :smiley:

het was bloem, maar anyhow
we zijn weer weg

:dag:

Volgens mij is iedereen weg… Zelfs Viva heb ik nog niet gelezen vandaag!!

zooo ikke is ook weer thuis!
Was een gezellige dag vandaag!!..

en tis rustig hierrrr!!!..

F****ng missing us right!!!

Wat een stille omgang hier :teeth:

Nou zal ik dan voor de verandering de lampjes maar eens uit doen :evil:

:idea: :idea: :idea:

Oehoee, wat een duisternis hierzoo…

Ik heb net Love Actually gezien, voor de zoveelste keer. Hij is nog steeds geweldig. Ga zometeen ook maar eens bedwaarts. Morgenavond werken. Blegh. Nog maar 14 avonden werken in dat poepiesjieke restaurant te gaan!! Deze week gaan we ook nog eendagje in Belgie werken weer. Dat was echt fantastisch :D.

Slaap lekker allemaal.

Nou meiden nog even snel voordat ik het bed in duik.
Drukke dag geweest vandaag. Na het werken moest ik nog shoppen voor hubs. Daarna op weg naar verjaardag 1. Te laat voor verjaardag 2 dus dan morgen maar. Vanavond uit eten gegaan met onze hulp en zijn vriendin. Lekker naar mijn favoriete turkse restaurant. Door de vierdaagsefeesten was er helaas geen uitgebreide kaart maar een Iskender kebab gaat er altijd wel in. Daarna nog lekker een poos op het terras gezeten.

:idea: :zon02:

Zoo doet die hier zn best, schijn schijn schijn!!!

Ik hoor Bloemmie naar beneden komen, ff ontbijten en op naar Beverwijk…

Meld me vanavond wel weer…
(ps, laat naar bed is geen garantie voor uitslapen dus… wakker om…4 uur!)

@Bloem&Beps
Veel plezier in Beverwijk en bij MK

Goedemorgen op deze :zon02:morgen,

BBQ gister was erg gezellig en lekker,daarna nog even een terrasje gepakt.

Bloem en Beps,veel plezier in Beverwijk en bij MK.

Voor iedereen een zonnige zondag gewenst :dag:

Goedemorgen dames. :zon:

Het zal zeker ook vandaag wel erg rustig hier zijn. Velen van ons zijn weg of gaan lekker genieten in tuin van dit prachtige weer.

Ik zal er ook vandaag niet zijn. Heb ook weer verjaardag met BBQ, dus…

Hele fijne dag allemaal en wie weet, tot vanavond. :dag:

Goeiemorgen,
Hier helemaal geen zon, maar :storm: en flinke regen:crybaby:. Hoop dat de :zon02: vandaag nog komt. Was van plan om mn ligstoel op het nieuwe terras te parkeren en bij te kleuren. Vanmiddag geen plannen, vanavond naar Harry Potter.
Fijne zondag :dag:

@Turkijelover
Gelukkig dat je gisteren, ondanks je dipje, toch nog een fijne avond hebt gehad.

@Roanna
Veel plezier op de BBQ-verjaardag.

@Toos
Jeetje das een tegenvaller dat het weer NU al weer minder is bij jullie.

Hier het weer nog zonnig. Zo meteen nog even naar de beessies, snel het hoognodige opruimen en dan de zon in. Hub gaat vanmiddag naar Nijmegen met de familie, ze krijgen een psychosecursus. Daarna wss even een verlate verjaardagsvisite bij zijn broer.

@ Marion: wat een drukte met al die verjaardagen en dan ook nog etentjes!! Veel plezier!

@ Beps en Bloem: heel veel plezier vandaag! Hoop dat het mooi weer blijft.

Hier regent het zo onwijs hard!! Ben bang dat het straks tot mijn knieen staat… Ik zou toch zweren dat 1 keer de bliksem ergens is ingeslagen want de donder was ZOOOO HARD!!! Niet normaal. Hele huis stond te trillen ongeveer.

@ Turkije-lover: gelukkig gaat het beter. Nog plannen voor vandaag? Werkte jij nou bij de Mac of was dat Turkije-fan?

@ Roanna: veel plezier vandaag op de BBQ. Gelukkig is het bij jullie wel mooi weer.

Cris,nee ik werk niet bij de MC dat is Turkije fan denk ik.

Hier bewolkt met af en toe t zonnetje nog niet zo warm als ze voorspelt hebben.

Heelloo…

ook hier is de zon ver weg!,… regen, onweer, wind,…
Had me voorgenomen lekker een strandwandeling te maken, maar helaas!!
alleen maar ff hopen dat het vanmiddag beter wordt!..

fijne dag iedereen!!

:kus:

Het is hier even droog geweest, nu regent het weer pijpestelen.
@Marion: Geniet lekker van de zon
@Roanna: Veel plezier bij de BBQ en verjaardag

En ik moet straks werken… Gelukkig mag ik de auto van mn paps lenen om naar werk te gaan.

Werk ze vandaag.