@ Bloem en Beps: jullie kunnen ook gewoon de hele nacht feesten, dan hoef je niet naar bed. Volgende dag lekker vroeg op de Bazaar en daarna door naar MK’s baby’tje. Heeeel veel plezier samen!!
Ikke ga nu richting mijn vriend, moet auto terugbrengen naar zijn moeps.
Cris: Zo ist… Wijntje, filmpje en doorgaan tot de vogeltjes fluiten en dan opweg naar Beverwijk… alleen hoop ik dan wel dat ik oom agent niet tegen kom onderweg :teeth:
Beps en Bloem zijn weg en tis gelijk stil… Je kunt wel zien wie de kletstantes zijn hiero. Bedenk me, gaat wel stilletjes worden zonder Bloem d’r dagelijkse bijdrage :(.
Lekker hoor babsch onderweg naar turkije enne ik wil ook!!!
WOWIE!!!
Maar goed nog eventjes wachten he helaas.
Volgens mij heeft iedereen zijn of haar zondag volgepland.
Ik mag weer werken tot woensdag.
Maar in iedergeval IEDEREEN EEN HELE FIJNE ZONDAG!!!
o ik zie dat ik bijna bij de 1000 zit. Ook weer een mijlpaal.
En dat mag ook wel want ik ben alweer sinds 2004 lid. Dus eigenlijk moest ik veel verder.
Maar goed heel in het begin hadden we nog geen teatime.
Groetjes en geniet van hopelijk een zonnige zondag!!
Het is weer echt stil en ik zit maar een beetje in mijn zelf te praten.hahahhaha hoezo gestoord.
Maar goed ik ga er ook weervandoor, dus morgen moet ik die 1000 halen.
Nee Jac. Nu moet je even doorgaan hoor! :zon02: Je hebt er nu bijna een ster bij. Morgen is ook iedereen weer de hort op met dit weer, dus zal het hier weer zeer rustig zijn…denk ik. :tssk:
bloem hier
wijn is lekker, turkse maaltijd ook, commentaar leveren op de film en bedolven onder de katten… zo te lezen missen jullie ONS echt… :unibrow:
vraag me alleen af hoe ik morgen wakker moet maken want hubs heeft een heerlijk BLOEMBEDJE klaar gemaakt