jaa ik heb vandaag gewerkt…
het begon weer lekker… Brenda wil je even, Brenda Dit moet nog…enz…enz
JAAAAAAA hallo,… heb maar metteen ff me verhaal gedaan!!
Hmmzzz ze vertelde dat ik rustig aan moest doen… en dat ik kon herstellen…
Nou ik merkte er niks van!
Maar het is uitgesproken!..
maandag en dinsdag nog even 50% en dan weer gesprekje en dan zien we verder:)
Maar moet zeggen dat het lichamelijk heel goed gaat… is zo goed als hersteld…>!!
Alleen me hoofdje loop nog niet gelijk…
tja dat zal vrees ik ook nog wel ff duren…
neem gewoon je eigen tijd en tempo, alleen jij kunt bepalen wanneer je weer 100% kan gaan…
lukt het een beetje om afleiding te krijgen?? al die oudjes enzo?? of is het een andere vorm van zorg wat je doet??
Ik werk in een verzorgingstehuis,…
Dus lekker tutten met die oudjes:) Dagelijkse verzorging…
heb me diploma verpleegkundige gehaald… maar ziekenhuis vind ik helemaal niks!!!
Zo hoor je nog is wat verhalen zeg,… wat er wel niet allemaal achter zo een mensje kan zitten:) wat een verleden!..
Het geeft wel afleiding,… maar het vervelende van dit is…dat het zo diep zit,… en je dus eigenlijk als je even niks doet…of even rustig zit me hoofd gelijk weer afdwaald naar… het gebeuren…
Ik zou zo graag even bij askim willen zijn…
Om er gewoon face 2 face over te kunnen praten!!
maar helaas!!..
@ brenniej, ja snap ik goed, is geen kattepis om dit in je eentje te handle’n en zeker als je samen hoort te zijn en hij 3.000 km verderop zit, bovenop het gewone missen…
gelukkig heb je ons he? :hihi:
en wij ouwehoeren ook als ouwe besjes…
ja tis vaak hollen of stilstaan hiero
we zijn ook met zoveel enzo… allemaal wat te vertellen
maar jullie kunnen strax opgelucht adem halen… moi= pleitos
maar tot die tijd mogen jullie lekker ‘genieten’
ach en als ik strax weg ben, dan is er wel weer iemand anders die het van me overneemt op top-poster der TTT te worden (noem geen namen :hihi:)
ikke ga ook ff wat spulletjes pakken
anders moet ik dat morgen om 7 uur nog doen, ga meteen uit het werk richting de polder, dus moet wel een overlevingspakket meenemen he? :hihi:
Goede avond meiden!
Het was vandaag weer eens zover … weer geen verbinding :crybaby:
Gelukkig kwam vriendin even op de koffie dus toch nog wat te beppen.
En floep, na het eten was ie er weer, maar ja toen moest ik aan het werk. Net klaar dus maar snel bijlezen. En dan het bed in want morgenvroeg om 7.00 moet ik weer paraat staan.
@Beps
Lekker toch dat je wat langer hebt kunnen slapen, ben je topfit als Bloem het weekend komt. Ook de haren weer in model dus het feest kan beginnen.
@Bloem
Soms vraag je je af waar je die onzin toch allemaal vandaan haalt 's nachts. Maar ja, je moet alles een meegemaakt hebben he. Zelfs het binnenvallen van de hunnen.
@Toos
Nee hoor, alleen maar naar de super geweest vandaag.
@Fransijn
Veel plezier op het tuinfeest van de abrahams en sarahs! Heeft ook zijn voordelen dat het in je vroegere tuin is, zelfs in het donker kun je de weg dromen.
@Roanna
Schoonzus lekker pech … jij mooie rozen op tafel.
@Dia
Veel plezier in de Efteling, was toch dit weekend of niet?
@MK
Zal idd wel wennen zijn, vooral die nachtvoedingen , pfffff die putten je echt uit. Maar over even weet je niet beter!
@Brenniej
Vreselijk is dat, om zover uit elkaar te zijn juist als je elkaar zo hard nodig hebt. Het grootste nadeel van een relatie op afstand.
Nou ik zal wel te laat zijn maar Babsch een fijne vakantie…
Bloem doe eens gek…gooi je haar los, stekels verf het zwart weet ik veel, je zit veel te veel met je gedachten in de knoop doe er wat mee.
Beps…het huis al op orde…>>>>???
Roanna…oranje bloemen op de vaas, jammer niemand thuis…nou ja zelf leuk een ruikertje op tafel.
Turkije fan…niet over nadenken, dat helpt je niet.
Voor de rest…ikke weet niet meer…duik zo onder de wol…gammel, van de verkoudheid…fijn hoor vakantie hebben en dan zo’n snotkop…geweldig…morgen weer verder met de tafel…
meisjes welterusten, en een fijn weekend ik weet niet of ik nog online kom, morgen…maar anders tot maandag.
Trouwens op www.turbulentie.nl leuk NOT berichten over flyair…je zal er maar geboekt hebben…
@ marion, lekker sociaal stukkie!! hoest met jou>?? jij verveelt je volgens mij nooit… ga je misschien zelf nog wat leuks doen dit weekend??
ikke snap ook niet waar het vandaan komt die onzin 's nachts, ik hou het maar op een vrij-ontvankelijke-geest ofzo
high sensitive ofzo
@ viva, owh gossie meissie, ben jij een beetje verbouden?? lekker ff stomen en dan voel je je allicht een stuk beter
vraag me af of het echt super weer wordt dit weekend, de temp zal er wel zijn, maar ja, ikke wil dan meteen strak blauwe lucht en stralende zonneschijn,… zoals vandaag dat half plakkerige hoeft van mij dan ook weer niet… hihihi