TTT deel 35

ikke ga trouwens ook afsluiten
morgen weer om 7 uur op

dussss
:dag:
allemaal een fijn, vrolijk, zonnig en onbezorgd weekend zonder stress…
:kus:

Laten we het hopen!:wink:
maar als het zonnetje schijnt moet dat zeker lukken!!!

Jij werkse morgen Bloem,… en voor de rest een heel fijn weekend!!!

:kus:

@Bloem
Verveel me bijna nooit nee, word wel bezig gehouden. Morgen eerst dus werken, dan nog kadootjes halen want er zijn er 2 jarig morgen. Petekind van hubs wordt 2 en het zoontje van vrienden is jarig.

Truste Bloem en heeeeeeeeeeeeeel veel plezier het weekend met Beps.
En niet **TE **radicaal he :wink:

:idea::o:idea:

:drugged:Ik weet niet wat ik heb en KAN IEMAND ME HELPEN??? Elke dag rond 4 uur ben ik wakker…KLAARWAKKER:delete:. Weet iemand waar je je inwendige wekker kan uitzetten:thumbsdown::tear:

Maar goed, ben ik iig op tijd voor mn “visite” vanmiddag :wub:!!!
Nu eerst maar ff bijkomen, heb al de wereld aan spelletjes achter de rug. Straks mss ff onderuit, of een zonnebankje??? Ook een ideeeeeeee…

Nou goed, ik meld me wel weer ergens vandaag…

mornink askimmetjes

jajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
daar IS ze wel!!!
ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON!!
whahahahaa, 3 dubbele backflip met vijfvoudige schroef (EN een goede landing!!)
het zonnetje schijnt!! eindelijk!! whiheeeee
jammer dat ik moet werken, maar ja, zullen er wel weinig mensen bellen!!

whahahahhaahahahhahaaa
zin an
sjallalalallalalalallalaaaaa
de zon schijnt
party hardy
lalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Lieve Bloemmie:
Heb je je medicijntjes wel ingenomen?? Gaat alles wel goed met je??? :nod: het :zon02: schijnt, maar dat je nu daardoor verder niets zegt, alleen maar partiet enzo…
Neem je tijd, laat maar bellen, niet opnemen, eerst jezelf vinden ergens in die dubbele flickflak enzo…

Ik ga zo weg, spreek iedereen…

:biggrin:

bom chicka wowa…
chicka wowa
bom chicka wowawawaaaaaaaaaaaa

[http://www.world-of-smilies.com/html/images/smilies/party/laola0.gif](javascript:showSmilie()

okey
ikke ga maar datgene doen waar ik goed in ben en voor betaald wordt: ouwehoeren

dus :dag:
tot straxxies

L*L ze…
Wij gaan hubbies motor halen!!!
En shoppen bij de turk…JAMMIE!!!

zo veilig en wel op het werk aangekomen

http://cache2.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_toohot.gif

ben alleen mn fototoestel vergeten mee te nemen… nou ja!!
het lijkt wel de bloem en beps show… wat zal het rustig worden dan morgen!! :biggrin:

Goede morgen!
Na gedane arbeid is het goed rusten … zegt men. Houd ik me even aan dus lekker met een bakkie achter de pc.

@ Beppie: misschien moetje later naar bed gaan, dat je dan later wakker wordt? Minder koffie drinken? Of ben je niet meer moe als je wakker wordt? Want dan heb je gewoon genoeg slaap aan zo weinig uurtjes!

@ Bloem: hier geen zon te bekennen :(. Ziet er niet naar uit alsof zij van plan is zich snel te laten zien.

@ Marion: en zo is het. Eerst maar eens lekker wakker worden.

Ik zou normaal 2 dagen per week werken maar kon geen nee zeggen en ben nu dus 4 keer per week ingeroosterd. En ik vind het helemaal niet zo fantastisch, tis poepiesjiek en ik ben maar student… En de eigenares is echt zo’n Rotterdams Viswijf en toch levert ze nog commentaar. Zucht.

Ik heb mijn nieuwste zomerjurkje maar uit de kast getrokken. Wishfull thinking: als ik me ernaar gedraag, komt de zon vanzelf wel!

Hier ook weining zon en bewolkt,weet niet hoe het aanvoelt want ben nog niet buiten geweest.

Voel me K vandaag,gaat misschien straks wel over op de bbq,maar heb nu ff nergens zin in.

Merhaba askims,
Zo, even laten weten dat ik nog leef. Bijlezen heb ik opgegeven. Vind het wel jammer, maar het lukt me niet meer.
*Dus reageren is ook lastig. *
Bloem naar Bep vandaag? Heel veel plezier meiden, wou dat ik ook kon komen, maar moet straks weer werken, om 2 uur. Is Babsch nou onderweg naar Askim? Lekker hoor, ben jaloers. Maar gun iedereen z’n heerlijke vakantie.
Met mij gaat wel, nog steeds niet toppie. Zit erg met mezelf in de knoop.
Concentreer me maar op de bruiloft van m’n dochter, over krap 2 weken, ben bezig het huis op en top netjes te maken.
En dan op naar september, weer lekker naar Turkije. Als Mar volgende week terug is gaan we tickets boeken, en dan kunnen we in het lijstje.
Ga nu even in de tuin bakkie drinken, wel veel wind trouwens, valt een beetje tegen. We hadden bedacht morgen te gaan barbeknoeien, maar ik hoop dat het weer wel goed is dan, en blijft. Ze geven al weer regen en onweer vanuit het westen voor morgenmiddag, en waar zitten wij?? Juist, in het westen. Nou ja we zien wel.
Dikke kussen voor jullie allemaal, en sorry dat ik niet zo vaak meer langs kom. Heeft niks met jullie te maken, maar alles met mezelf.
***XXXXXXXXXX *Mar

@Cris: drink nog 4-5 kopjes koffie op een dag, dus dat is het niet… later naar bed. Lag er om 22.30 in… maar verleden week pas om 1.20 en nog 4 uur :retard:

Zon hier ook ver te zoeken maar ook dat komt wel goed…
Hubbie zn motor hier, hij giga happy de peppy,…

Later weer

hiero ook weer bewolkt… das niet tof!!
grrrrr

@ marion, goed voornemen!
@ cris, je moet maar zo denken, heb je weer extra centjes voor strax in schotland of voor de overige 3 dagen leuke dingen te doen met je vrienden
@ turkijelover, hoe komt het?? dippie? heimwee of hoofdpijn??
bbq wordt vast leuK!

@ miertje, owhhhh :kus: we denken aan je
@ beps, zo die is ook ff stil…hihihi… goed idee voor te shoppen
hoe is het weer nu bij jou?? brrrr

Lieve lieve mar…

We begrijpen dat je niet zo vaak langskomt, en dat je het niet kunt bijlezen begrijpen we ook!! Neem je tijd, neem je rust, en denk goed na!!! We merken het wel als je meer tijd, kracht en dergelijk vind om weer online te komen!!!

Rustig aan!

Hallo allemaal!

Kon het toch niet laten om nog even in te loggen, dus hier ben ik!

Ik wil iedereen nog even bedanken voor het wensen van een fijne reis. Mijn poepie kan ook niet meer wachten, deze dag duurt nu al te lang! Over een uurtje ga ik naar Schiphol en dan schiet het al een beetje op.

Groetjes

Babs :dag: