TTT deel 35

Nou, ik heb nog steeds zoiets van, als ik dan toch nog mag kiezen bij de reis die ik boek, dan valt Onur toch echt af. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ben erg bang geworden na al die berichten van een tijdje terug.

Oke, als het niet anders kan… misschien, maar denk het niet.

@ Beppie
Ik vlieg met Inter Airlines

Mijn voorlopige vliegtijden:

23 september Heen 00:05 Amsterdam 04:45 Antalya INX 780
04 oktober Terug 18:00 Antalya 22:40 Amsterdam INX 481

@ Roanna: ja, ik heb er tog ook een beetje raar gevoel bij… maar ja denk maar zo… als het echt niet goed zou zijn allemaal gaan ze ook de lucht niet in!!.. toch!!! hahah…

Ja die zijn echt heel handig, vooral als ze dan ook even aan de andere kant opnemen. Maar ach, heb gezellig even met 't manneke op het terrasje, midden in de winkelstraat(winkels open) gezeten. Lekker mensen kijken en toen weer naar huis… nog een keer gebeld… nada, niemand dus.

Och Brenniej. Velen hier van ons op het forum gaan vaak met Onur en hebben goede ervaringen. Daarom zeg ik ook, als het echt niet anders zou kunnen, maar zolang ik nog mag/kan kiezen, kies ik toch liever voor een Nederlands charter.

ja ik ook!,…

Maar ja voor deze vlucht scheelde me een hele hoop centjes!!
accchhh als ik maar in turkije kom…!
en gebeurt er wat,… zwem ik toch verder naar askimmm!!!:wink:

Zo is dat Brenniej. :biggrin: Als ik zo verliefd zou zijn als jou, zou het mij ook totaal niet schelen. Zoals je al zegd, als je er maar komt en dan die centjes …ja. Kun je daar ook leuke dingen mee doen… toch?:zon02:

@ besmile, is die heenvlucht dan heeeel vroeg op dag 1 of al heel laat?? 5 over 12… dat telt pas echt als vroeg vertrek op dag 1?? of niet??

okey domme actie, wat moet je vooral niet doen als je je verveeld…juist, vooral NIET gaan surfen naar puppie foto’s van je favo hondenras… en tja, 3x raden waar ik mee bezig ben… oeps :paranoid:

@ bloemmie de heenvlucht is heel vroeg op de dag.

@ besmille–> we kunen samen aftellen!!!:wink:
ik vertrek de 22-ste!.. :d :d

das echt lekker!! zit je nog voor het ontbijt in turkije!!
eerder kan gewoon niet en die teruvlucht is ook ACE!!

zucht, jaloers… ikke wil ook spanning en sensatie… volgens mij heb ik nog nooit zo lang in zo’n sluimer toestand gezeten…

en wie zei dat ookalweer… over die tatoe? ikke sta niet negatief tegenover, sterker nog, wil er wel graag 1, maar ja, ikke ben zo’n schijterd voor pijn, ben bang dat nu 3 prikkies ikke het te pijn vindt doen en dat ik dan met een half mini tatoetje zit… :eek:

@ brennie dan nog 11 weken.

Bloem,valt reuze mee hoor de pijn,beetje prikkelend gevoel,maar geen pijn.

@ bloem; die pijn valt echt wel mee hoor!!!.. ik ben ook zo een schijterd maar tog een tatoo laten zetten,… en nu heb ik er laatst nog 1 laten zetten!!..tis ff beetje gevoelig… maar zodra je plaatje er staat, voel je niks meer;):wink:

@ Besmille: Poeeehh dat klinkt nog wel ver weg he… maar ja gelukkig gaat de tijd zooo snel!!..

nee neeeee tuuuurlijk niet nee ben je mal ech nie… blablabla… :eek:
ikke zou em dan weer op mn voet of pols of lies moeten hebben… nee dat doet bloempje geen pijn :paranoid:

anyway, toch geen geld voor… 'elas

ennnnnnnnnn ik heb nog steeds geen plaatje kunnen vinden waar ik de rest van mn leven mee rond wil lopen… laa maa waaien
ikke neem wel een hond ofzo :biggrin:
owh als ik denk aan het moment dat ik mn poepiewoepie voor het eerst in mn armen hield… zucht :wub:
duivels ondeugend maar zacht als een dommig eitje…:wub:

hahahaha Bloem,je zoekt de plekjes wel uit he :slywink:

Bloem,een hond :confused::confused:,waar laat je die dan als je in september weggaat ???

hahahahaa
bij wijze van
ooit

anyhowwww
brenniej, ben je vandaag nog gaan werken? hoe ging het??