TTT deel 35

Ja het gaat prima met mij. Morgen de laatste dag met de kraamverzorgster en dan mogen we het zelf doen. Hij heeft het hielprikje gehad en de gehoortest was goed. Ook is hij voor de 1e keer gewogen en hij zat maar 20 gram onder zijn geboortegewicht. Normaal hebben ze ongeveer 2 weken nodig om weer op het geboortegewicht te komen.
De voeding gaat goed, dus wat wil je nog meer! Ik zal hem zo een schone luier geven want zo te ruiken zit die vol. Dan nog even voeden en dan zijn we weer klaar voor de visite van vanavond.

En hoe is het met het huis van je vader, nog geen nieuwe potentiele kopers?

Goed te lezen, MK, dat het zo goed gaat… Heerlijk hoor. Voeden naar behoefte?? En blijkbaar is je voeding helemaal oke, want hij groeit dus als kool!!! Zo dus ff voeden en dan [http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/baby.gif](javascript:void(0):wink: [http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/telletubbies.gif](javascript:void(0):wink:

Zo aan de gang in huis… Later mss meer
:kus:

fe*ck
heel verhaal getypt zo weg
nou ja min of meer opnieuw

ikke ben dus weer wakker en buikje ook vol,

@ beps, goed!! maar voor mij hoef je het huis niet te doen hoor :wink:
@ mk, snap dat je een nieuw ritme moet zoeken, en dan ook nog die visite nog!! SEE U SUNDAY!!
collegaatje vertelde vandaag dat ze 19 weken (ja :eek: 19!!) zwanger is, heeft ze goed stil gehouden en ze liep helemaal te stralen toen ze het eindelijk ‘mocht’ vertellen
leuk hoor

ff gauw posten, drek ben k het weer kwijt

owh ja

@ toos, wordt het dan wel mooi?? en tis nu droog, dan veeg je het zand zo op he? maar klaar is klaar…

owh ja, wat ik wilde vragen, heeft er al iemand geantwoord op de mail van de administrator over aug. turkije maand… ga natuurlijk niet drie dubbel op doen… misschien iedeetje voor cyn of besmile, dat zijn onze toeristen dametjes??

@Bloem: Er ligt vanaf november al zand waar het terras moet komen. Wordt steeds mee naar binnen gelopen. Nu is het droog en veeg ik het zo weer op, maar kon blijven vegen. Ben blij dat er nu tegels komen.
Heb ook zo’n mailtje gekregen over de turkije maand. Vind het wel leuk om aan mee te werken. jij weet er ook veel van dus waarom zou je er niet aan mee werken

Merhaba!!!

jullie gaan mij echt te snel hahah…
Hetzelfde wat MK heeft,…als je alles gelezen hebt, ben je het al kwijt als je wat wilt typen hehe!!..

Ga zo ff langs paps en mams…! ff me gezicht weer laten zien!!

Ennn pfff wat mis ik Turkije vandaag… acccchhhH!!!

Brenniej,ik heb hetzelfde gevoel als het kon ging ik gisteren nog op het vliegtuig :wink:

Bloem,heb dat mailtje ook gehad,maar nog niet op gereageerd.

echt he!
maar jaaa we moeten nog maar ff geduld hebben!!
ZOals ALTIJD!!!
pffff…

zo eindelijk weer eens weekend. Eergisteren kreeg ik van mijn stage een kortingsbon voor see you buy flight en ik heb een vakantiekras kaart gewonnen. whaha.

Nog 71 dagen te gaan en dan eindelijk vakantie.

K heb ook dat mailtje gehad, vond het idd iets voor Bloem of Cyn ofzo…

@Bloem: Doe het niet voor jou, om jou ofzo…doe het om te zorgen dat het maar 4 zijn…dieren die hier rond gaan lopen gnanga

Verder niets eigenlijk…
Ben moe, morgen eerst naar een houthandel, dan hubbies motor…dan naar de turk voor lekkere dingen…ayran maken… eten klaar zetten en dan…
Ja [http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/bigarmhug.gif](javascript:void(0):wink: voor mn vriendinnetje

Ben ik nou blond, Ik wil best wel meewerken aan turkije augustus forummaand. Maar ik kan nergens de email vinden.

ikke forward wel ff

@ beps, :biggrin: :hihi:

Brenniej,zeg dat wel geduld hebben,maar soms pffffff…

Beps en Bloem,ik wens jullie alvast heel veel plezier van het weekend,maar dat gaat vast en zeker lukken.

Ga nou weer ff csi kijken

@ bloemie Tesekkur Ederim;)

Net de voorlopige vliegtijden gezien. ik ben daar zeer blij mee, maar nu hopen dat het ook zo blijft.

@Besmile: Hoe laat dan??? En met wie vlieg je???

Whhoeee ik vlieg in september voor het eerst met Onur Air…
haha… maar waaat…een vliegtuig is een vliegtuig toch?

@ brenniej, cker, en zo lang ie blijft vliegen is er nix aan de hand… vlieg zo vaak met onur, problem yok

gaaapppp verveel me een beetje, zou eigenlijk niet te laat moeten gaan slapen, maar ja… tis nog licht en al…

Hallo ladys.

Zo, ben er weer. M’n schoonzus was niet thuis dus, heb ik nu zelf een mooie bos oranje rozen op de vaas. :thumbsup:

Het zou ook een verrassinsbezoekje zijn, maar ik denk dat ze miss wel op vakantie zijn. Zoveel ketak heb ik nou ook weer niet met ze. Nouja, boeiend. :tssk:

Ik heb ook die PM gehad en heb ook wel gezegd, dat ik wel zou willen mee werken, maar dat ik er niet zoveel over kan vertellen, omdat onze vakantie’s bijna alleen maar uit, zon, zee, strand, terrassen en shoppen bestaan. :unibrow: Nou, wie heeft daar wat aan?

Onur air heb ik al een paar keer mee gevolgen geen problemen gehad hoor,heb ook altijd zoiets van maak mij niet uit met wie ik vlieg als ik er maar kom…

Roanna,jammer dat ze er niet was,maar nu heb je zelf een mooi bosje bloemen op tafel staan

@ roanna, handig he? die telefoons? was wel een leuke spontane actie geweest, maar jammer maar helaas