Maar natuurlijk komt alles goed! Ik ga tenslotte op vakantie en dat kan echt niks of niemand voor mij verpesten! Dan maar geen sleutel. Maakt me allemaal niks meer uit. Wil lekker luieren vanavond…:nod:
Ik heb net onze tijden officieel op de site gevonden. Als ze bij ons reisbureau zeker weten dat je in die vlucht zit, zetten ze het bij je gegevens…
Btje jammer, maar dat wisten we al:
Heen 18.25 (Izmir 22.50)
Trug 10.20 (Schiphol 13.00)
Voordeel we kunnen met de trein!!! Geen zorgen gewoon met de trein!
Dat zijn ook mooie vliegtijden, dacht ik zo!
Nou mensen, ik ga jullie verlaten voor een dag of 14!
Mocht ik in Alanya een pc-tje omver lopen, zal ik zeker ff kijken hoe het hier gaat. En anders lezen jullie het wel over een weekje of twee!
De garoetjes,
Babs ![]()
:zon02: :teeth: :dag: :vak01:
@Bep: Inderdaad Bep. Best aardige tijden en wat je zegt, lekker op je gemak met de trein. Hebben wij de terugweg ook gedaan. Mien manneke heeft zo’n ouwe l*llekaart, dus gratis en ik 40% korting. Kan je niet zelf voor rijden en lekker relaxt in de trein.
Jullie hebben weer heel wat plannen dit weekend he? Gezelli hoor! Nou, heel veel plezier op de zwarte markt enzo… met Bloem.
@Babsch: Ik weet niet of ik te laat ben, maar toch nog ook namens mij, een goede reis en een hele toffe vakantie met je “poepie”. :wub:
Zo, ga zo ff eten en dan ff naar Zutphen, want mijn schoonzus is jarig en ga haar even verrassen met een mooie bos oranje rozen.
Fijne avond allemaal en tot latersssss… ![]()
Ben nu toch aan het twijfelen of we op langparkeren zullen gaan staan… straks maar ff met hubbie overleggen… Nou ja, we zien wel, 2 opties dus alles kan,…
Ga toch maar iets doen, voelt ook zooo rot niets te hebben gedaan. Heb ondertussen iig de katten een schone bak gegeven… nu nog maar eens die van ons :lol:
Wat ben ik blij dat deze werkweek bijna is afgelopen. Pff de volgende keer denk ik nog wel een keer na voor ik 50 uur ga werken. Maar ach, het zit er bijna op! En dan weekend!! Heerlijk!! Met het mooie weer wat er weer aankomt wordt dat zeker genieten.
Allemaal een fijn weekend en ik zie dat Babsch lekker naar Alanya gaat, heel veel plezier daar! Wanna go too!!
Bloem,je witl iets helemaal anders,andere kleurtjes heb je al gehad las ik,piercings ook genoeg dan neem je toch een tattoo???Of vindt je dat helemaal niks.Nou wie weet wat je er in beverwijk in je opkomt.
Beps,met de trein is ook wel lekker geen gestress op de snelweg.
Roanna,veel plezier bij je schoonzus in Zutphen
@ Diamond: Zo is dat! Lekker alvast in de stemming komen. :vak02:
Bedankt Turkije-lover.
Allemaal een heel goed en zonnig weekend gewenst.
Doei…:dag:
Tukije Lover: Op zondag is er geen gestress op de snelweg hihi. En om 14 uur terug ook niet… En het is ook weer lekker om niet naar en van het station gebracht en gehaald te hoeven worden… Ach we zien wel, moeten alleen niet te laat beslissen dus…
@Roanna: Veeeeelllll plezier, geef haar ook maar een handje en de groeten van MIJ!!! :teeth:
Oww hahaha beps,had niet in de gaten dat 5 augustus op een zondag is,geen probleem dan toch ![]()
[http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/yeah.gif](javascript:void(0);)Btje opletten dus he… [http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/yeah.gif](javascript:void(0)![]()
Ja Beps,zal ik doen,maar in het weekend ben ik niet zo scherp;)
Jullie gaan we tegenwoordig iets te snel, ik kan het net bijhouden met lezen. Maar als ik dan weer bij ben met lezen, ben ik bijna alles alweer kwijt.
Ik heb het helemaal een beetje druk tegenwoordig. 8 voedingen per dag, luiers, kraamvisite en nog een dochter. Moet nog ff in een nieuw ritme komen.
@babsch
Heel veel plezier in Alanya!!
Haha MK snap dat helemaal, heb ik als ik thuis kom van mn werk…
Heb net vervoer geregeld. Geen kosten, geen langparkeren, geen trein, gewoon lief je papsje aankijken en hij [http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/drive1.gif](javascript:void(0)
ons heen en terug
dat si helemaal perfect Beps,waar vaders al niet goed voor zijn he:D
@beps
Dat is heel mooi beps, nergens zorgen om dus.
Dat is nog eens mooi meegenomen Beps, zo’n paps.
Vanmiddag wezen shoppen, weer wat leuke dingen gescoord in de uitverkoop. En Harry Potter …komt er vanavond niet van. Hub is nog bezig met terras leggen en wil het klaar hebben. Ik ook, want wordt niet goed van al het zand wat steeds binnen ligt
@MK: Gaat het verder goed met je kleine mannetje en met jezelf?