:biggrin:
Babsch: Alvast Een Hele Fijne Vakantie!!!
Haartjes goed, lekker getrild, maar een braaf meisje geweest en gebleven dus…
Nu op naar de boodschapjes…
Tot straks
:dag:
(nog niet bijgelezen doe ik ook straks!)
Beps.dus je kan er weer tegenaan.
Yesss ik heb weekend,net thuis ff snel wat eten,dan een filmpje ophalen bij een collega,dan naar vriendin,nog ff boodschappen doen en dan vanavond relaxen op de bank.
@ turkijelover, klinkt goed!!
@ beps, ben benieuwd… de krullen er weer uit en felrood??
Nog maar 1 week naar school hierna. Yes.
Ga nu bij vrienden schoonmaken. Kan ik vanavond nog even inkopen doen.
Morgen vieren m’n ex, m’n vriendin en haar man dat ze dit jaar allemaal 50 worden. :NETHERLAN:NETHERLAN:NETHERLANGroot tuinfeest. Gek, in de tuin, die vroeger gewoon mijn tuin was. Gaat vast gezellig worden. Mijn hele familie komt ook. Zie ik die ook weer eens. Ga vaker naar Turkije, dan naar m’n familie. Shame, shame.
Misschien kom ik vanavond nog wel even.
Zo niet Prettig weekend vast voor iedereen.
Babsch, een hele fijne vakantie gewenst. Ga er lekker van genieten.
Over 7 dagen ga ik gewoon weg:vak01::vak01::vak01:
@ fransijn, hopelijk blijft het droog en ach, alle familie bijelkaar, net zo handig! hahaha, en tja, jij lekker naar turkije, naar je gekozen familie, zou ik ook doen… nog 1 weekje!!
@Bloemmie: Haartjes heeeel saai, gewoon een puntje eraf…meer niet. Model erin, pony weer op ooghoogte.
Boodschapjes bijna allemaal in huis. Nu alleen nog naar de Turk…ekmek dolmates salatalik peynir… dawast denk ik…oh ja en natuurlijk Köftekruiden…
Nou goed, eerst wat drinken. Morgen naar de turk…
mmmmmmmmmmmmmmmmhhhhhhhhh
mag ik morgen bij jou eten!! :unibrow:
hahahaa
ikke heb zin om iets anders met mn haar te doen! iets!! maar ja, valt weinig mee aan te vangen op dit moment… zucht…
@Bloem: Gezellig!!! Leuk idee, hoe laat kom je dan? Haal ik je ff op van het station hahahahahahahahaha
hahahahaa
uurtje of 15.45 ofzo??
of hoe was het ookalweer??
wat gaan we doen dan? eten? filmpje? keertje naar de zwarte markt??
piercingetje halen?? heb echt het idee dat ik iets radicaals moet doen… zo heb ik jarenlang radicaal van haarkleur verandert en zo ben ik aan de nodige piercings gekomen… mmmhhh… maar ff rustig aandoen, ikke ga wel op wereldreis ofzo, ook lekker radicaal
@tKan er allemaal, daar in Beverwijk… We zien wel…
Tot hoelaat moet je vandaag???
Ik heb het ff gehad. Zit ff lekker te nietsen en zie wel.
Hubbie laat thuis, en dan ff het huis op orde brengen(vast klus voor de zaterdag, maar dan hebben we andere plannen) en dan klaar…
Meld me straks wel ff, ga denk ff onderuit
mmm ff lekker nixen heeerlijk!!
ikke nog 3 kwartier en dan ook in de chill mode
Lekker hoor, bijna vrij dus… en dan alleen nog morgenochtend en dan
Lady’s Weekend!!!
jaaaaaaaaaa
denk dat ik het vanavond al op een zuipen ga zetten om te vieren dat ik *bijna *weekend heb!! hahahaa
en daar ga ik lekker… nu mee beginnen
:dag:
tot laterzzzz
vrijdag de 13e hadden mn ex en ik 1 maand
nu vrijdag de 13e zouden we 3 jaar samen zijn
vandaag dus even niet aan vrijdag de 13e denken ![]()
voor 99% eind augustus naar Italië :nod:
@Bloem: Ik denk dat ik vanavond maar niet te veel drink, dan val ik in slaap en ik heb heeeel andere plannen!! Nl tv kijken, huis opruimen was draaien, ons bed…kattenbakken, de tuin, koken en weet ik veel
Maar ik heb die plannen wel alleen komt er geen goed stuk werk uit mn handen… Nog niet eens de:was:aangezet:o:tongue::dope: GOED HE!!!:zon02:
Om even terug te komen op vrijdag de 13e, ik heb vandaag m’n contract getekend (wil natuurlijk wel zeker weten dat ze tijdens m’n vakantie niet van me af kunnen komen…)Dit is een positief ding.
MAAR:
Als klap op de vuurpijl: Ik ben gewoon g*verd**mme m’n anahtar van m’n appartement in Turkije kwijt! Ben al de godsganse dag aan het zoeken, maar hij is echt nergens te vinden!
Maar ja, m’n poepie woont in dat appartement, dus het loopt wel los en anders duik ik gewoon bij m’n ouders in bed! Maar balen is het wel!
Er moet natuurlijk wel iets misgaan op vrijdag de 13e…
Iedereen trouwens bedankt voor het wensen van een fijne reis!
:vak01: :dag:
Oke…ff rustig… waar had je m het laatst… daar ligttie…:teeth: grapje… Rustig komt vast goed, en idd anders gewoon bij laten maken als je daar bent… Veel plezier en genieten maar vanaf morgen!!!