Tja die punten, soms kan het wel en dan weer niet. Had er ook weer een aantal gekregen maar kan niks terug geven
sms van de kids gekregen hebben er 3 uur en 20 minuten over gevlogen…stappen nu de bus in naar Side
ook ik kan niet steeds punten geven…vanochtend 1x en dan weer niet…snap er ook niet zoveel van hoor die punten toestand…
:kus: :kus:, is dit ook goed? Speciaal voor Roanna en turkije lover
:kus: en voor beps niet te vergeten.
Dank je Toos.
Ik kan ook niet aan iedereen punten meer geven,vreemd hoor.
Roanna,heb jij de post wel gehad las net dat de fiets van een postbode gejat was in A’d**rn met de posttassen erop,die mensen krijgen dus geen post.
zo ik ga even strijken, kan maar weer gebeurd zijn…blehhhh
Ach wat betreft de post, als het geen belangrijke brieven zijn…of tickets…laat ze de rekeningen maar houden…hahaha…het is toch te gek voor woorden.
Strijken, daar heb ik een bloedhekel aan. Wil vandaag mn ramen zemen, die zien er niet uit na al die regen
hahahaha
wie jat er nou de post van de postbode!! whahahaa, nou ja, onthouden als mensen dan bellen dat ze de rekeningafschriften niet hebben gehad :biggrin:
@ viva, klinkt interessant!! ZIEN!!
@ rep punten, je mag en kan mensen ten alle tijden punten geven, maaaaaaaarrrrrrrr er moeten 15 andere mensen tussen zitten, eer je DEZELFDE persoon weer kunt geven
dus je geeft aan bloem, dan moet je daarna eerst aan beps, cyn, viva, toos, roanna, fransijn, turkijelover, turkijefan, mk, marion, kelebek, cris, jac, miere, crazy, filiz (etc etc) geven eer je weer na 15 anderen terug kunt keren naar bloem…
simpel
en je mag maar max 20 per dag geven…
tis echt niet zo moelijk, dus ik zou zeggen: spread the loveeeeee
iedereen nu druk aan het uitdelen (of jatten?) :paranoid:
@ Turkije-lover:Huh, nee niks over gehoord. Nou, even afwachten dan maar, want hier komt die s’middags pas. Enneh… lastpost mogen ze houden hoor! :unibrow: Maar het is inderdaad niet leuk. Je zal maar op je tickets zitten te wachten. Helaas ikke nog nie.
@Viva: Oh, heerlijk om dan dan te horen dat de reis tot nu voorspoedig gaat en als ik dat zo lees…wil ik ook weer. :zon: Ja, van dat schilderij… wel een leuk idee.
@Bloem: Praat me niet meer over gesprekken op het werk. Heb mijn portie voorlopig ook wel gehad. Ik dacht juist dat jij wel een goede beoordeling zou krijgen voor je bonus. Je bent er altijd en op de gekste tijden. Zouden ze weleens wat meer waardering voor mogen hebben. Maarja, wie zijn wij he?
@Toos: Ga je vandaag nog wat leuks doen?
Ik drink ff mijn koffie op en maak dan maar weer aanstalte om naar het werk te gaan. Vandaag snackdag bij ons en sinds kort ook wokken. Alleen die geur al… heerlijk. Zit daar de hele tijd te kwijlen… zo lekker. ![]()
Doeg :dag:
Heb nog geen idee wat ik behalve ramen zemen ga doen. Zou vanavond naar harry potter willen.
Werk ze vandaag:dag:
En ramen zemen vind ik niet leuk om te doen, maar soms wel nodig:unibrow:.
owh heerlijk al die vrije tijd… mmmm… ikke zou het wel weten!!
@ roanna, tja, je zou zeggen van wel, maar we hebben 100 punten per gesprek, als je meer dan 76 hebt zit je pas goed, ikke dus 55… en dan denk ik? vind je het gek, 150 gesprekken per dag, 6 dagen per week… zal er eens een mindere tussen zitten :retard:
maar goed, nog 7 weken en ik heb mn laatste werkdag voor een heeeeellleee lange tijd!!
http://www.allesgratis.net/images/bewegende-emoticons/vlaggen-bewegende-emoticons/206.gif
@Toos. Inderdaad. Dat kun je wel zeggen. Toen wij vorige week thuiskwamen, was het ook zo erg! Ben toen ook gelijk (volgende dag) aan de slag gegaan.
Jij ook werkse dan.
Dag meisjes… :kus:
Ga me maar eens nuttig maken. Wil van het weekend van de :zon02: genieten, nog een beetje bij bruinen.
Werk ze vandaag of anders een fijne dag
:dag: :dag:
:dag:
:dag::dag::dag: