TTT deel 35

Bloem,bij sommige kan het nooit goed genoeg zijn al doe je nog zo je best.Jij weet dat je jezelf verbeterd heb op de punten en als ik jouw was zou ik me er niet teveel van aantrekken over een paar weken ben je er toch vanaf.

Ben benieuwd hoe dat bij ons zal gaan… Heb gehoord dat het afhangd van je caoch op dat moment. Maar ik wacht het dus af…

Oke haartjes ingepakt haha, en onderweg richting kapper… Tot vanmiddag

:dag:
veel plezier!! en nogmaals: handjes boven de mantel!

:finger: of juist niet??? :teeth:

@ turkijelover, ja klopt ja, maar aan de andere kant denk ik: hee hallo?? tis gewoon niet eerlijk… die beoordeling telt mee voor mn bonus aan het einde van het jaar en dan hebben we het gewoon over keiharde 100-den euro’s…
heb het idee dat diegene die beoordeelt, telkens gesprekken neemt die heel lang zijn, maar ja, waarom zijn die gesprekken zo lang? omdat ze dus niet zo goed gaan!! ja heeeeeeee zo kan ik het ook!
werk 6 dagen in de week en heb gemiddelt per week 750 gesprekken, maar 4 weken, en daar komt er uit 3 gesprekken een beoordeling van ‘redelijk’ terwijl dus minimaal goed moet zijn… :mad:
je maakt mij niet wijs dat al die 3000 gesprekken op een maand gewoon zo slecht zijn… zeg niet dat het altijd super en geweldig is… maar toch…

anyway :delete:

nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuw geluk
strax sta ik aan de voet van de Mt. Everest en dan denk ik… :evil::drool::wasted::disgust::ninja::mad::delete::question:…beebbbb

Oke ik snap het Bloem en ja zo’n bonus is altijd lekker dus kan me voorstellen dat je je er boos over maakt,maar zoals je zegt :delete:nieuwe ronden,nieuwe kansen :D.En op naar het weekend :dope:

jaaaaaaaa nog maar 10 uur te gaan en het is weeekend!! banana! banana!!

http://www.allesgratis.net/images/bewegende-emoticons/vlaggen-bewegende-emoticons/206.gif

ehjjjjjjj en weer puntjes!! :paranoid: wie is er zo lieffies geweest??

off course… wie anders :hihi:

Goedemorgen meisje, heb even bijgelezen…
Bloem…als er een bonus van je functioneringsgesprek afhangt zullen ze altijd wat te zeuren hebben, anders kost het ze te veel geld
Beps…heerlijk trillen, bij de kapper.
Babsch…lekker weg morgen
Fransijn…laatste dagje toch…of moet je volgende week ook nog.
Turkije lover ook al vroeg erbij.
Ikke kids uitgezwaaid…zijn op tijd vertrokken dus gaan nu zo ongeveer de landing inzetten op Antalya.
moe…veel te kort geslapen…maar is voor een goed doel…wordt ook nog eens snip verkouden…tuurlijk ik heb vakantie, dat gebeurd nou nooit eens als ik moet werken…nou ja nog een week om op te knappen…volgende week zaterdag natuurlijk westernparty voor hub.

@ viva, doe dan maar ff lekker rustig aan jij!! lekker de boel de boel later en ff viva time (en ww-time :hihi: ) ff koppie thee, op de bank met een boekje of lekker in bad of lekker shoppen maar igg ff nix moeten… mmmmhhh :wub:

ja Bloem was ik ook van plan echt…gisteren genoeg gedaan,vandaag alleen de boodschappen en de strijk, en voor de rest nakkes, nada, niets…gewoon relaxen…ik blijf aan de gang hier in de toko, ze komen strak wel een mooi schilderij brengen voor in de tuin, (leuk joh voor 6 euri op de marktpl**ts) en komen stoelen bij mij ophalen die ik heb verkocht…een beetje ruil handeltje zeg maar. (mensen hebben die al in januari bij mij gekocht, en betaald, maar konden ze nog niet kwijt…nu komen ze ze halen…krijg ik eindelijk een beetje ruimte boven.

Maar dochter lief is zo aan het kopen voor haar huis volgend jaar dat 1 kamer nu echt een magazijn aan het worden is…staat helemaal vol met dozen.

@ viva… een schilderij voor in de tuin… wat moet ik me daarbij voorstellen?? leg uit? of nog beter: foto’s!!
en je hebt het wel met stoelen he? :wink: tuinstoelen, gewonen stoelen nog eens tuinstoelen… hihi… ikke hoor jou alleen maar over stoelen :hihi:

Goedemorgen dames.

Zo, de badkamer ff lekker gesopt en de witte :was: hangt vrolijk buiten te wapperen. Ben weer helemaal blij met dit weer! :zon02:

@Viva: Ja, dat zou ik ook weleens willen weten. Een schilderij in de tuin? Met al jou stoelen, kunnen we wel een een keer een meeting bij jou thuis houden en doen we de stoelendans.:unibrow:

Ja marktplaats in een uitkomst. Mijn schoonzus zocht voor haar kleinkid zo’n parapluwandelwagen om mee te nemen op vakantie en in het vliegtuig. Ik samen met aan het zoeken gister en nu heeft ze er een voor €15 op de kop kunnen tikken.

Oke meisjes, nog een fijne dag verder. O ja, ik kan nog steeds geen punten uitdelen aan bepaalde mensen… dus sorry. :paranoid:

@ Toos: Ik hoor net in het nieuws, dat er zoveel duizend minder mensen zich opgegeven hadden voor de 4daagse van Nijmegen, dus er is nog hoop voor je. Zorg ik wel voor de Samos en gladiolen. :lol:

:dag: :zon02:

Goodmornink,

Gisteren lekker wezen shoppen in belgie. Was daar ook uitverkoop, heb leuke dingen gescoord. Manlief begint vandaag met het terras leggen, yeahh eindelijk van de zandbak af voor mn deur.

@Bloem: Das ook l*llig bij zo’n fuctioneringsgesprek, denk je dat je het beter doet is het nog niet zoals ze willen.
@Viva: Goed :dag:?
@Babsch: Gefeliciteerd met je nieuwe baan en wens je alvast een hele fijne vakantie
@Beps: Lekker getrild op de stoel?
@Marion: vandaag weer keukens kijken??
@Turkije fan: Hoop dat je je wat beter voelt, het zal even tijd kosten

@Roanna: Ik las het ook, maar ja inschrijving is gesloten. Maaaaaarrrrrr je mag de gladiolen en samos sowieso wel geven hoor. Ben woensdag in omgeving nijmegen

Ja deze week is het stoelendans hierzo bij mij…

Ja een schilderij in de tuin…ik heb een houten schutting, die zit pal in de zon, nou een bak met bloemen werkt daar niet…dus denk ik doe gewoon een schilderij, hier in de buurt hebben heel veel mensen een spiegel daar hangen, nou dat is helemaal niets…wordt je vierkant scheel van…
Maar om nou tegen een houten schutting aan te kijken dat is ook niet wat, als zondag alles klaar is zal ik een foto maken en het aan je laten zien.
Het schilderij kost geen drol, en is het niets nou dan pech gehad, en is op linnen en olieverf zou tegen een stootje moeten kunnen…het is weer eens wat anders…iedereen loopt hier altijd achter elkaar aan, ik loop dus lekker uit de pas…hahaha