TTT deel 35

ik schrijf niet meer van me af, omdat ik er niet meer aan wil denken. vandaag gaat het weer beter. ik heb vanmiddag de brief op de post gedaan voor zn ouders.

nu ga ik slapen.

weltruste allemaal!

:idea::smirk:

:king:Oke, maar wel een beetje;) want ik heb gewoon bijna NEGEN uur geslapen, en dat is voor mij gigantisch lang…:thumbsup:

Straks mn haartjes door de kapper weer een btje in model laten knippen, en dan bij een vriendin een bakkie doen. Heerlijk zo’n dagje vrij…

Gisteravond was het hier nogal rustig dus ik hoef niet veel te reageren dus…

Tot straks:dag:

@ bepske, kon je het niet laten…??

de rest goede morgen, strax…
eerst een bakkie en een tosti, jammie oud brood, hop onder het ijzer, jammie jam

@ babsch, welafgewogen beslissing dus maar 3 mnd opleiding, sow defl…
maar vaak is het zo dat jij het gezeik van anderen krijgt, terwijl je zelf alles goed doet… is bij mij tenminste wel het geval… maar ja, nog maar 7 weekjes en ik heb mn laatste dag!! klinkt nog zoooooo lang weg

@ viva, je kids op het vliegtuig?? goed gezwaaid :dag:

ikke lekker geslapen maar errug maf gedroomd… ik was erbij toen de hunnen china gingen binnenvallen… kun je je het voorstellen, moest heel hard lachen toen ik wakker werd…
was nog geen 2 uur, dus heerlijk rustig verder geslapen!! hahahaha wat een grap

@Bloem: haha: Wist dat je oud bent…maar als jij erbij was toen de Hunne China binnenvielen…ben je PRE-HISTORISCH!!! :lol: :lol: :lol:

@Babsch: Hoop dat het meevalt… En dat de zeikende niet giga gaan zeiken… Ken je de wet van Murphy?? Als er 1 gaat zeiken…dan komt Murphy langs hahaha en zeiken ze de hele dag…ook al heb jij het wel goed gedaan hahah. MAAR EERST **VAKANTIE **morgen… geniet!!!

zeggeuhm dames…

vrijdag de 13e :unibrow:

ik zeg helemaal nix vandaag, doe mn mond niet open!! (maar schrijven mag wel natuurlijk :biggrin: )

Haha… ik geloof wel, maar geloof er niets bij… Dus heb mn zwarte kat genomen, ben onder door en over ladders gelopen, heb zout gemorst en er zal vandaag nog genoeg gebeuren ben ik cker van haha

:turkey: Babsch: 14 juli- Alanya :turkey:
:turkey:Fransijn: 20 juli - Side:TURKEY: 6 weken!!!

Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris

Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos

Hebben jullie dat wel gezien… die Fransijn gaat gewoon volgende week 6 WEKEN naar haar geliefde en geliefde Side… (het is je gegunt :unibrow: )

Morgen allemaal,

Zo beps 9 uur geslapen dan heb je het ook wel nodig gehad en je vandaag lekker laten verwennen bij de kapper jouw weekend kan niet meer stuk.

Babsch,keuze gemaakt dus lekker onbezorgd op vakantie en bij je poepie zijn.Alvast een hele fijne vakantie.

Viva,kids uitgezwaaid nu lekker voor jezelf alles in orde maken.

Turkije fan,fijn dat je je alweer beter voelt.

Van het weekend mooi weer dus allemaal genieten,hoop dat Jill zich ook weer wat beter gaat voelen nu de zon weer gaat schijnen.

Allemaal een fijne dag.

Oja vandaag vrijdag de 13de,hem er niet veel mee,ben lang geleden op vrijdag de 13 geboren :D,zeg wel eens dat ik daarom vaak pech heb,hahaha maar voor de rest ben ik niet bijgelovig ofzo

mornink askimmetjes!!

gaaap… tis nie koud buiten, maar zie het nog niet zo snel morgen 25 graden worden, maar je weet het nooit he? juli + zonnetje = warm… let’s hope so

@ turkijelover, ook alweer bijna weekend?
@ babsch, heel veel plezier op vakantie en bij je poepie
@ beps… hoor je dat? je weekend kan niet meer stuk :wink: :unibrow:

@Bloem: Ik denk dat diegene niet gelezen heeft dat JIJ komt haha!!! Ik heb er ZOOOO’NNNNN zin in!!!

Zo lichaam weer schoon, laat de haartje lekker bij de kapper doen!!! Hebben een tril-stoel :unibrow: en ik heb een kapmantel om!!! :lol:

Tot straks…

hahaha
handjes ERBOVEN!! haahhaaa

jammer dat ik morgen nog moet werken, maar ja… daarna kom ik eraaaaaannn!! hihihihii

@Bloem: Ach jij moet nog overuren inhalen… dus dat is niet erg. Kan ik met hubs nog ff een toertje maken op zn nieuwe motor… is ook weer leuk!!!

Bloem,ja bijna weekend voor mij nog 4 uurtjes :biggrin:.

Beps en Bloem,natuurlijk had ik wel gelezen dat jullie dit weekend samen zijn,nou dan zal het wel helemaal een knap weekend worden,heeft je hubbie geen rust dit weekend of wel beps:slywink:

Ja hoor, hubbie heeft alle rust…hij is 's nachts te werk, en als hij slaapt zijn wij weg haha!!! Hoeveel rust wil hij hebben…
MAAR,…of wij rust hebben hahahahahahahahaha :evil::evil::evil:

Vrijdag de 13e. Wat gaat dit ons brengen?
Of zijn jullie niet bijgelovig?

Gisteravond leuk afscheidsfeest van gr. 8.
Nu brak op school.
Nou ja, zo’n dag is ook zo weer voorbij.

Ga m’n bord even versieren voor de jarige Marit in m’n klas.
Zie jullie later.

Allemaal een goede dag gewenst.

Just 1 week to go.:wub::zon02::zon:

@ turkijelover en de buren ook niet!! whahahahaaa

@ beps, ff overuren inhalen… snap niet dat ik gezegd heb dat ik kom, heb het weer eens een keer helemaal gehad! gisteren beoordeling en het was nog steeds ‘redelijk’ terwijl ik echt goed heb gelet op verbeterpuntjes :frowning: dat wat ik eerst niet altijd deed nu wel gedaan, maar ja, is er wel weer iets anders… beneemt je alle zin!

@ fransijn, nog 1 weekje!!

JAAAA ik heb weer puntjes uitgedeeld…HAHAHAHAAHAAH
Maar wanneer krijg ik nou puntjes???:frowning: