ik ben voor
beps en ik heb de planning om eind mrt/ begin april idd in istanbul te meeten
maar ja, voor sommige mensen is utrecht al te ver reizen, dus istanbul is weer een stukkie verder… hihih, maar wel leuk allemaal!!
@ turkijelover
denk trouwens niet dat ze per persoon zoveel winst maken, tis maar dat er nu ongeveer 100 mensen extra boeken dan normaal
maken ze met normale prijzen 40€ pp winst, maar is het vleigtuig leeg, dan is het toch verlies. als er nu 100 man meer mee gaan, a € 0,04 dan vliegen ze niet met verlies en kunnen ze op die manier hun inkomsten genereren uit andere bronnen…
shííííííííííítttt
het regent! en niet zo’n klein beetje ook!! en ikke MAG natuurlijk zo weer naar huis…:crybaby:
Schatten ik ben thuis… Heb eerst met hubbie geshopt, want er moet een motorhok komen… Zijn er nog niet precies uit, zaterdag de laatste dingen en dan hout bestellen. Meteen onderweg maar een patatje gegeten.
En nu
WEEKEND
Kon het niet laten. Volgende week 5 dagen, maar niet hele… pfff ben dood…
Een tijdje terug stond er in Bloems handtekening:
Diegene die zegt dat domme vragen niet bestaan heeft nog nooit op een callcenter gewerkt…
WAAR!!!
Heb gelezen, te moe om te reageren. Morgen bijkomen, want zaterdag komt mn vriendinnetje:tongue::nod:
Tot straks
@Brenniej: Rustig aan, er is een hoop gebeurt… Als het volgende week niet gaat, dan nog een week op therapiebasis… Baas MOET daaraan meewerken!!! En als je daardoor rustig aan gaat beginnen en er verder niet meer door uitvalt(ziek word) dan heb JIJ aan je verplichtingen voldaan!
@ bepske ochgerm, het wurmpske… hehehe, je bent nu al zover dat je het domme vragen vindt hahhahahaa ik kom niet meer bij!! en die baan was zoooooo ideaal! toch wel lekker dat je niet volle bak, 50 uur in de week moet!! :unibrow:
weekend: shrek, wijn, en turks eten en shoppen!! owh ja en kraambezoek, drukkkkkk!!
Meeting in Istanbul??? Ik ben voor!!!
Groetjes Jac
@Bloem: Ik heb een trieste mededeling…we hebben shrek niet kunnen binnenhalen… Steeds niet compleet…MAAR… We gaan gewoon een goed film halen!!!
Verder ben ik gewoon dooddddddddmmmmmoooooeeeeeeeee
Zussie!!! Hoest nou?? Nog 3 weken!!!
shrek 3 is lachen, tenminste ik heb gelachen maar ja ik lach om het minst en geringste.
Veel plezier met kijken als je hem nog te pakken krijgt.
eventjes een stukje bijlezen
Helllo girls!!!..
weer ff bijgelezen!..
maar ben ook zoals jij Beppie Doooooodmoooeeeee!!!
Ik ga lekker op de bank,… filmpje in de dvd…en niks meer doen!!!
Was toch best een zware dag vandaag…!
Het is zo raar… Je ziet iedereen ze eigen dingetjes doen… en iedereen gaat verder… hehe logisch…
maar het is zo gek als je eigen leventje gewoon even stil stond…en denkt dat je geen stap vooruit komt!!..
maar ja…even doorbijten…
Kan me natuurlijk niet thuis blijven opsluiten!
Moet er toch uit!!..
Dus daar gaat aan gewerkt worden!![]()
Iedereen hele fijna avond!!!
Ennne het weer wordt gooooeeedd!!! het weekend…!! Yes Yes!!
Daar wordt je ook al weer wat vrolijker van… dan die p*sregen de HELE tijd!![]()
:kus: :kus:
thuis
helemaal seikes nat
boehoe :crybaby:
en dan ook nog slecht nieuws
geen shrek 3 :paranoid: :crybaby:
nou ja, dan maar een extra fles wijn :hihi:
ikke ga zo film kijken
owh ja
@ beps, domme vragen: ja, maar je moet maar zo denken
elk beroep is een samenzwering tegen leken…
dusse… de vraag niet stellen is wel errug dom
al vind ik vragen of je 2 afzonderlijke passen krijgt, als je 2 bankpassen krijgt, wel een beetje dommig, maar ja, je zal er maar mee zitten ehj!
anyway
niet te veel kletsen, moet ik zoveel bijlezen ![]()
tot laterzzzzz
Zitten ook film te kijken
En aangezien ik poeppiedoeppie ben, zal ik wel meteen mn lichtje uitdoen…
En ik hoop dat een ander hem morgen aan kan doen, IK WIL UITSLAPEN…
Ik hoor het je nog zeggen Bep. Jij en uitslapen? :zon: Ja, ja.
hahhaa
nou als het moet doe ikke em wel aan, zo niet, betekend het dat ik me verslapen heb, of dat jij toch super vroeg weer wakker ben…
lang leve het werkzame leven, is in ieder geval bevordelijk voor je dag en nacht ritme :hihi:
tis weer tijd voor mn favo hobbie
:dag:
truste
Nou welterusten Bloemmie, ik zal hier een klein lampje aanlaten voor degene die nog langskomt…ik ga mijn tijd volzitten tot een uurtje of 1…en dan naar schiphol…met de kids…volgende week weer naar schiphol maar dan op de dag dat scheelt weer…
Tis wel errug rustig hier he?
Nou, weltruste hoor Bloem. Tot morgen. :dag: :slapen: :kus:
Hallo lieve mensen!
Wat ia het rustig vanavond. Maar ik ben ook wel een beetje laat.
Voor diegene die het gevolgd hebben: Gisteravond heb ik culinair gekookt voor mijn ouders en dat was geslaagd. Lekker lamsrack gemaakt met een honing-thijmsausje, peultjes en opgebakken aardappeltjes! Lamsvlees uiteraard om maar alvast weer een beetje thuis te zijn in Turkije.
Ook heb ik een beslissing gemaakt over welke baan ik ga accepteren. De ene had een hoog klant-zeik gehalte en de ander een hoop administratieve rompslomp. Ik heb toch maar voor de zeik-klanten gekozen.
Bij de administratieve zou ik zowat iedere dag helemaal zielig in mijn eentje in een kantoortje zitten. Past niet bij me, ik moet mensen om me heen.
De baan die ik wel heb gekozen krijg ik ook eerst een interne opleiding van drie! maanden, maar lijkt me dan toch leuker. Als ik m’n werk maar goed doe, valt er voor de klanten ook niks te zeiken, toch?
Ik heb vandaag niet erg kunnen bijlezen, jullie gaan soms echt te snel, maar hoop dat het met iedereen gewoon goed gaat!
Morgen ben ik druk met m’n koffertje inpakken, want je, zaterdag ga ik alweer lekker naar m’n poepie! :teeth:
:dag:
Weltrusten, slaap lekker en tot morgen! :slapen:
(Zei m’n moeder altijd, hihihi)