TTT deel 35

zo is dat…zit er echt niet op te wachten nu een tuinset voor dat bedrag te kopen…moet nog naar turkije en krijg ook nog mijn nieuwe bed, …en dan nog hubs zijn feest, en kado …nee dat gaat bruintje echt niet trekken

dames
ryanair heeft alleen vandaag een actie

een aantal bestemmingen GRATIS!!
je betaalt dan alleen belasting
dus zoek je nog ff een leuke stedentrip
check
http://www.ryanair.com/site/NL/

Hey Bloem … leuk zeg! Ga je even mee voor een bakkie in Marrakech of Sevilla?

ja zat ook al te kijken naar marrakech echt ideaal, maar ja, zit dan tegen die tijd in nepal ofzo
helaaaaas anders had ik lekkere citybreak geboekt!

Las in Reizen al dat ze vanaf oktober vanuit Niederrhein naar Marrakech gingen vliegen voor een spotprijsje. Is nog eens te doen dan he?

Goedenmiddag all.

He Bloem, bedankt voor de tip over Ryan*ir. Ga het meteen even aan mijn ene schoonzus en zwager doorgeven, want zij maken ook nu al regelmatig tegen een spotprijs gebruik ervan, om naar Shannon te gaan. Ze hebben daar een dochter, schoonzoon en kleinkids wonen. Maar dit is nog voordeliger, denk ik.

We kunnen natuurlijk voor dat geld ook wel een keer een meeting in een van die “gratis” steden houden. :unibrow: Oh, lijkt mij best wel wat zomaar even een lang weekendje weg. Ik zou nog wel een keer naar Madrid willen ofzo. :zon02:

Wat aantrekkelijk die gratis reisjes. Maar ja ik ga in m’n vrij tijd toch wel erg graag richting E.

Nu even omkleden, want vanavond nemen we afscheid van groep 8, samen met hun ouders. Alle ouders hebben wat lekkers klaargemaakt. we eten met elkaar, er worden sketches opgevoerd, liedjes gezongen, een verhaal verteld, geborreld. Nadien hebben die kids nog disco.
Dus leuke avond. Dat leidt me dan weer een beetje af.

Hoop dat jullie ook leuke vooruitzichten hebben voor vanavond.

Zie jullie later weer.

Inderdaad leuke vooruitzichten Fransijn. Nou, geniet ervan hoor!

@Brenniej: En… hoe is je werkdag verlopen vandaag? Ging het een beetje?

ja leuk he?
ach ieder moet voor zich maar kijken wat je ermee doet, ik heb het vermeld en gedeeld helaas staat istanbully er nog niet bij

@ fransijn, owh wat leuk!! welke groep heb jij dan eigenlijk?? groep 5 ofzo toch?

Jaaa ach,…
Viel eigenlijk wel ff tegen hoor…!
Maar ja moet toch maar even doorzetten!!..
heb wel rustig aan gedaan,… maar ja werk gaat ook gewoon door he!..
en mensen vragen je toch weer dingen te doen,…
Ik werk in de zorg… Nou stressen!!! personeelstekort…rennen overal en nergens naartoe…
Dus je gaat al weer snel te veel doen…

Om 2 uur werd ik gekkkk… en ben naar huis gegaan:)…
Maar nu gaat het wel weer…Moe…maar lekker vroeg naar bed:)

Die reisjes zijn zeker wel leuk zegg,… maar ja zoals Fransijn zegt…ga ik in ieder vrij tijdjes naar Askim!!!:slight_smile:

@Roanna
Hoe was het functioneringsgesprek gegaan?

@Brenniej
Pas goed op jezelf hoor, geef het aan als er teveel van je gevraagd wordt.

@Fransijn
Gezellig zeg, met z’n allen eten. Veel plezier!

@Marion: Nou eigenlijk heel goed. Heb mij hart gelucht, voor zover ze het nog niet wisten en alles is dacht ik nu wel uitgepraat. Ik hou mijn normale uren en als ik het zelf wil, stellen ze het op prijs, dat ik zo af en toe meedraai met receptie’s Nou, dat vind ik dus te doen. In September als iedereen weer terug is, krijgen we nog een groepsgesprek enzo. Er zijn bij ons op het werk zoveel vernieuwingen geweest en velen van ons hadden daar dus moeite mee, maar nu draaid alles weer lekker en zit ik ook weer beter in mijn vel. Zo zie je maar, dat zo’n gesprek af en toe nodig is voor beide partijen. Hun hebben hun zegje gedaan en ik het mijne. En verder zijn ze nog steeds tevreden met mij en willen mij beslist niet kwijt, dus… goed teken, dacht ik.

@BrennieJ: Oh, dat is dan wel een tegenvaller he? Juist in jou branche moet je gelijk weer volop meedraaien. Ik zou ook zeggen, wel aangeven hoor als je het even niet meer trekt. Je moet ook aan je eigen denken. Sterkte ermee.

@ roanna, dat klinkt goed!! maar volgens mij is een functioneringsgesprek zo af en toe verplicht! maar goed!!
lekker weer met frisse tegenzin aan de slag

@ beps, overleefd?? hoe is ie?

@Bloem: Dat weet ik… Maar je kunt zo wel lekker even je ei kwijt.

Roanna,lekker he dat je je ei kwijt bent en dat je weer met een beter gevoel naar je werk gaat.

Brenniej,gelijk heb je dat je eerder naar huis bent gegaan,gelijk weer de hele dagen hollen is ook niks.Rustig aan opbouwen zou ik zeggen.

Bloem,bedankt voor de tip,zat te denken aan Stockholm maar ja moet ff rustig aan doen met de centjes.

tja altijd die verrekte centjes he? bij mij is het ook nog eens de tijd… maar ja, gelukkig lopen die steden niet weg en je ziet het, het wordt allemaal steeds goedkoper en toegankelijker… wie had dit 10 jr geleden gedacht?? ondenkbaar toch?

@ roanna, dat bedoel iK!! het is verplicht, omdat het zo fijn is om af en toe ff je ei kwijt te kunnen. gelukkig heb je dat nu kunnen doen…

cker etenstijd ofzo :paranoid:??

Ik heb het al op.Maar was ff wat aan het uitzoeken

ja vliegen wordt steeds goedkoper snap soms niet hoe ze het kunnen doen voor die prijs,maar ja makt ook eigenlijk niet uit ze zullen vast wel wat winst maken

@Roanna
Is zekers een goed teken. Fijn ook dat je nu lekkerder in je vel zit daar (vakantie doet wonderen), niets vervelend dan met tegenzin naar je werk moeten.

@Turkijelover
Stockholm wacht wel, ook leuk om nog iets in het vooruitzicht te hebben toch!

@Bloem
Lekker toch dat het steeds goedkoper wordt. Nog even en de meeting is gewoon in Istanbul :wink: